Nieśmiertelne Gry
Lista gier
Szukaj Zaloguj Zarejestruj
Powiązane:
Age of Mythology Cesarz: Narodziny Państwa Środka Knights and Merchants
Zeus Pan Olimpu
Odp: Co byście naprawili/zmienili w zeusie? 21 lipiec 2018 19:13 8 postów kubuś
Odp: Śmieszne rzeczy 13 lipiec 2018 13:36 110 postów kubuś
Odp: Zeus: Tytanomachia - Reedycja Zeusa wg Lotofaga 29 czerwiec 2018 12:54 106 postów Lotofag
Odp: Katalog z save'ami 13 czerwiec 2018 18:33 57 postów Gość
Odp: Nieoficjalny patch do Zeusa z gog.com 20 kwiecień 2018 18:50 3 postów Haspen
Odp: Wezwanie Perseusza 5 kwiecień 2018 13:54 6 postów Haspen
Odp: Tyreus - moje miasta (zrzuty ekranu) 28 marzec 2018 17:32 36 postów Tyreus
Odp: Problem z Świątynia Posejdona 27 marzec 2018 9:53 3 postów Tolek
Dlaczego tu jest reklama?

Autor Wątek: Zwierzęta na łące  (Przeczytany 5444 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ziemek8

  • Administrator
  • Gracz
  • *****
  • Wiadomości: 1309
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Zwierzęta na łące
« dnia: 22.05.2009, 14:35:56 »
Aby zwierzęta (kozy i owce) nie rozchodziły się po całej łące, można zbudować zagrodę z... drzewek oliwnych lub winorośli. Ogrodzić należy zwierzęta całkowicie. Jest to dobry sposób zatrzymywania zwierząt w miejscu. Zwierzęta nie będą się rozchodziły po łące, co zaoszczędzi czasu, a tym samym ilości produkowanego towaru. Niestety nie chroni przed wilkami.

Thrash

  • Gość
Odp: Zwierzęta na łące
« Odpowiedź #1 dnia: 07.01.2010, 17:25:35 »
Ewentualnie można je dodać na polu łąki które nie jest połączone z innymi.

ziemek8

  • Administrator
  • Gracz
  • *****
  • Wiadomości: 1309
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Zwierzęta na łące
« Odpowiedź #2 dnia: 07.01.2010, 18:54:53 »
Racja, choć grając we wcześniejsze wersje (1.0 na pewno, nie wiem czy 1.1 (z rozszerzeniem) również) nie było możliwe postawienie kozy na kozie (czy innego zwierzęcia); mogły przenikać siebie nawzajem, ale chcąc "postawić nową kozę" trzeba było poczekać aż wszystkie inne przesuną się z pola jednostkowego. ;)

supolo

  • Gość
Odp: Zwierzęta na łące
« Odpowiedź #3 dnia: 19.02.2010, 09:46:27 »
Ja zawsze budowałem mur i odgradzałem się od wilków, a kozy siedziały na miejscu.

ziemek8

  • Administrator
  • Gracz
  • *****
  • Wiadomości: 1309
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Zwierzęta na łące
« Odpowiedź #4 dnia: 19.02.2010, 21:31:39 »
Nie wygląda to jednak zbyt estetycznie. ;) Dosłownie.

BLFC

  • Gość
Odp: Zwierzęta na łące
« Odpowiedź #5 dnia: 14.10.2010, 12:38:14 »
Nie wygląda to jednak zbyt estetycznie. ;) Dosłownie.
Obrona jest ale pasterze? Nie będzie runa i sera! :'(

Achilles

  • Gość
Odp: Zwierzęta na łące
« Odpowiedź #6 dnia: 21.10.2010, 14:37:17 »
Ja oddzielam kolumnami bo za morów nic nie widać a winoroś lub drzewko oliwne nie zawsze jest dostępne

piterfaros

  • Ja, ten dziwny, który nie umie ściągać misji ;D.
  • Gracz
  • *****
  • Wiadomości: 20
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Zwierzęta na łące
« Odpowiedź #7 dnia: 05.03.2011, 14:53:00 »
Ja zawsze budowałem mur i odgradzałem się od wilków, a kozy siedziały na miejscu.
Wilki psują mury więc raczej niezbyt się opłaca ale gdyby nie psuły to bym radził zrobić bramę tam gdzie mają wejść pasterze
Polecam www.cda.pl gry i filmiki.

Searlas

  • Gracz
  • *****
  • Wiadomości: 9
  • Płeć: Mężczyzna
  • " Dobry przywódca nigdy nie stwarza problemów... "
    • Zobacz profil
Odp: Zwierzęta na łące
« Odpowiedź #8 dnia: 10.11.2014, 15:23:49 »
Moje rozwiązanie: mur+brama "wmontowane" w miasto (oczywiście, jeśli łąka tam występuje). Zalety : Wilkom dziękujemy, owce/kozy nie rozbiegają się, przez co robotnicy/kapłani nie muszą za daleko biegać.

 

W szybkiej odpowiedzi możesz użyć kodów BBC i uśmieszków tak jak przy normalnej odpowiedzi.

Nazwa: Email:
Weryfikacja:
Wpisz litery widoczne na obrazku
Posłuchaj liter / Prośba o inny obrazek
Wpisz litery widoczne na obrazku:
Napisz literami ile to jest trzy dodac cztery (napisz malymi literami):
Napisz literami ile to jest szesc odjac dwa (napisz malymi literami):

N-Gry.pl © Wszelka treść zawarta w vortalu jest własnością ich autorów. Zabrania się kopiowania bez zgody autora.
| Kontakt | O Vortalu | SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Witamy!

Dostęp dla gości
Niezarejestrowani goście mają pełny dostęp do zasobów vortalu, muszą jednak podawać odpowiedzi na antyspamowe pytania kontrolne. Zachęcamy do rejestracji, aby wygodniej korzystać z vortalu, móc identyfikować się w naszej społeczności oraz móc modyfikować ustawienia vortalu pod swoje gusta.

Pliki Cookie
Używamy plików Cookie, aby ułatwiać korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych i reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Rozumiem