Nieśmiertelne Gry Szukaj
Zeus Pan Olimpu

Wyślij odpowiedź

Uwaga - podczas czytania wysłano nową odpowiedź, może chcesz przejrzeć swoją wiadomość?
Nazwa:
Email:
Temat:
Ikona wiadomości:

Weryfikacja:
Wpisz litery widoczne na obrazku
Posłuchaj liter / Prośba o inny obrazek

Wpisz litery widoczne na obrazku:
Napisz malymi literami ile to jest dziesiec odjac dziewiec (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre dziewiec):
Napisz malymi literami ile to jest trzy dodac piec (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre siedem):
Napisz malymi literami ile to jest piec odjac dwa (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre jeden):

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć


Podgląd wątku

Wysłany przez: Gość
« dnia: 27.03.2021, 19:46:51 »

Bardzo fajna kampania, dała mi wiele godzin frajdy, ale harpii nie cierpię!
Wysłany przez: enost
« dnia: 18.06.2020, 23:08:03 »

Udało mi się w końcu przejść. Misja jest dość wymagająca, ale nie przytłacza tak bardzo. Trzeba się streszczać, np. dobrze jest jak najszybciej wybudować świątynię Afrodyty w pierwszym epizodzie, a w ostatnim świątynię Apollina. Niestety marmuru nie można dużo kupować, więc trochę to trwało zanim w całości świątynia została ukończona. W tym czasie w moim mieście były już chyba 4 harpie. Trochę denerwują kataklizmy. Lawa w ostatnim epizodzie zniszczyła mi świątynię Dionizosa i wszystkie budynki produkujące oliwę i wino, oraz magazyny i punkty handlowe z całym towarem. Fabuła całkiem niezła, częściowo odzwierciedla tamte realia, np. świątynia Apolla, wymóg wyprodukowania rzeźb, wielość szlaków handlowych itd. Mnie trochę zajęło przejście całej misji, więc nie mogę powiedzieć, że była krótka, choć epizodów było mniej niż ma przeciętna misja. Ode mnie 8 z minusem na 10. :)
Wysłany przez: enost
« dnia: 17.06.2020, 15:19:56 »

Na razie pierwszy epizod przeszedłem i nie miałem z nim problemów. Drugi jest już trudniejszy. Jest wymóg budowy świątyni (Dionizosa lub Afrodyty). Jak zobaczyłem, że Afrodyta jest dostępna to od razu spojrzałem na listę wrogich bóstw, a tam m.in. Hefajstos, Ares, Hermes, co nie wróżyło niczego dobrego. Hermes cały czas atakuje i kradnie pieniądze, których za wiele nie ma. Później jeszcze Ares dołączył, tylko czekać na Hefajstosa. Do tego jeszcze Sparta. Muszę szybciej działać w tym epizodzie.
Wysłany przez: enost
« dnia: 14.06.2020, 14:11:28 »

Fajnie, że odtworzyłeś rzeczywisty kształt tamtych terenów. Misja wygląda ciekawie.

Też kiedyś myślałem o takiej misji na Rodos, ale niestety gra ma pewne ograniczenia, np. nie ma Heliosa, choć można go zastąpić Apollinem. Nie można też wybudować Kolosa Rodyjskiego. Z tym kolosem to myślałem o tym, że np. można dodać cel misji zarezerwowania brązu, drewna i marmuru dla kolonii co by symbolizowało przekazanie materiałów budowlanych. Chyba można maksymalnie zarezerwować 128 lub 256 sztuk jednego towaru?
Wysłany przez: jeziu5
« dnia: 08.03.2020, 23:06:52 »

Naprawdę bardzo przyjemna i dobrze wykonana misja - aż jestem zdziwiony, że to była Twoja pierwsza :)

Mapka Rodos wykonana naprawdę na najwyższym poziomie. Wzgórza, góry, lasy, plaże, linia brzegowa - wszystko widać, że zostało przemyślane i wykończone do ostatniego kwadracika. Podobnie jak Haspen ja też zacząłem się budować na wschodzie (wybrałem wzgórze w północno-wschodnim rogu, gdzie spokojnie zmieściłem 3 dzielnice). Mapa Cyklados też naprawdę fajnie zrobiona, choć tej lawy mogłeś już sobie oszczędzić. Miejsca dość by spokojnie spełnić szybko i łatwo wszystkie cele kolonii.

Pewnym mankamentem było dla mnie to, że choć mieliśmy wiele miast na mapie i zarys kampanii w przypadku drugiego epizodu to przez swoją długość (a dokładniej krótkość) kampania wydała mi się uboga w fabułę. Jak wspomnieli wcześniej Haspen i bazylozaur spokojnie można się było pokusić o dodanie jednego czy dwóch epizodów by cała misja fajniej zapadała w pamięć.

Koniec końców daję misji 7/10. Jak pisałem w innym temacie chętnie zagram w twoje przyszłe misje. :)
Wysłany przez: PurCzysty
« dnia: 23.11.2019, 18:21:03 »

Dzięki bazylozaur za słowa i opinię! Następna kampania będzie dłuższa. Tej nie chciałem na siłę przeciągać.

Właśnie ja na upartego zrobiłem prostokąty, więc musiałem poszukać wystarczająco dużo płaskiego terenu, a co za tym idzie, skorzystać z południowego wybrzeża i tej małej łąki na wschodnim wzgórzu. To z kolei ochroniło mnie przed wszystkimi kataklizmami na Rodos, więc się wycwaniłem :D

Następnym razem kataklizmy będą na otwartym terenie! XD
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 23.11.2019, 13:49:46 »

Chciałem zrobić tą mapkę tak, aby brzydko piszą 'zmusić' ludzi do budowy innych dzielnic niż zwykłe kwadraty. Przy testach budowałem wyłącznie dzielnice na wzniesieniach. W tym roku nawet kampanie rozgrywałem tak, aby nie budować kwadratów.

Właśnie ja na upartego zrobiłem prostokąty, więc musiałem poszukać wystarczająco dużo płaskiego terenu, a co za tym idzie, skorzystać z południowego wybrzeża i tej małej łąki na wschodnim wzgórzu. To z kolei ochroniło mnie przed wszystkimi kataklizmami na Rodos, więc się wycwaniłem :D
Wysłany przez: bazylozaur
« dnia: 23.11.2019, 13:16:50 »

Kampania pobrana i zaliczona (na bogu oczywiście).

Byłem pod wielkim wrażeniem krajobrazu miasta macierzystego oraz kolonii. Widać, że włożyłeś w to wiele pracy a efekt cieszy me oczy. Wszystko było dopracowane w najmniejszych detalach. Tak samo jak szlaki handlowe. W ogóle, cała kampania jest profesjonalnie zrobiona. Aż serce rośnie gdy gram w takie misje.

Szkoda tylko, że taka krótka, bo chętnie spędziłbym na Rodos jeszcze jeden epizod, albo nawet dwa :)
Zgadzam się. Zbyt szybko się skończyła. Mogłeś wykorzystać jeszcze inne potwory i życzenia bogów. No cóż, nie można mieć wszystkiego. Za to zakończenie mi się bardzo spodobało. Zapewne miałeś na myśli Kolosa Rodyjskiego. Duży plus za to.

Uprzedzę trochę Bazylozaura i wspomnę, że w tekstach znalazło się trochę błędów i literówek.

Oj tam, oj tam. Zauważyłem, ale smagać batem nie będę.  :D Nie było ich dużo. Do przełknięcia.

Teraz jestem w Cyklopos i masz ode mnie -20 punktów stosunków, więc już nie jestem ci przyjazny. Mam flashback'i do misji 'Cyklady', która niegdyś straszyła nasze forum :P
Jakoś w Cyklady nigdy nie zagrałem, ze względu właśnie na mapkę, ale tu nie było aż tak ciasno. Spokojnie dałem radę z rozbudową a i miejsca mi jeszcze trochę zostało.

Poziom trudności oceniłbym jako średni. Jeśli chodzi zaś o całokształt, daję naciągane 9/10. W skrócie - bardzo dobra robota. Czekam na więcej.  :)
Wysłany przez: PurCzysty
« dnia: 23.11.2019, 09:14:36 »

Chciałem zrobić tą mapkę tak, aby brzydko piszą 'zmusić' ludzi do budowy innych dzielnic niż zwykłe kwadraty. Przy testach budowałem wyłącznie dzielnice na wzniesieniach. W tym roku nawet kampanie rozgrywałem tak, aby nie budować kwadratów.

Co do koloni, to przyznam, że była robiona bardziej pod moją osobę, gdyż bardzo lubię takie ciasne, wyspiarskie małe mapki, gdzie trzeba kombinować nad budową. Dlatego też bardzo lubię w kampanii budować Itakę czy Lemnos. :) Obiecuję więcej takich map nie robić niż raz na 2 lata! :P Ostatni episod chciałem bardziej hardcorowy zrobić, taki gdzie przy wcześniejszym bardziej powolnym budowaniu tutaj zmienić drastycznie tempo.

Następnym razem będę chyba pisać w wordzie, aby wyłapać błedy. Dzięki za opinię! Pewnie będzie więcej, właściwie to zacząłem już robić coś związanego z Knossos. W odmętach internetu można znaleźć parę informacji aby sklecić z tego historię. Ta będzie jednak mniej stresująca.

Teraz jestem w Cyklodos i masz ode mnie -20 punktów stosunków, więc już nie jestem ci przyjazny. Mam flashback'i do misji 'Cyklady', która niegdyś straszyła nasze forum :P

Jeśliś tylko rozgoryczony, a nie wrogi to:... PurCzysty wysyła Tobie 2500 drachm, PurCzysty wysyła Tobie 2500 drachm, PurCzysty wysy... :D
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 23.11.2019, 01:40:22 »

Misja zakończona!

Osobiście, bardzo mi się podobała. Kolonia w Cyklodos okazała się 'uszyta na miarę', a ostatni epizod miasta macierzystego trochę dał mi się we znaki, bo świątynia Apolla miała co chwile jakieś problemy przy budowie.

Szkoda tylko, że taka krótka, bo chętnie spędziłbym na Rodos jeszcze jeden epizod, albo nawet dwa :) Uprzedzę trochę Bazylozaura i wspomnę, że w tekstach znalazło się trochę błędów i literówek.

Oceniam na solidne 8/10. Będzie więcej? Chętnie zagram!
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 23.11.2019, 00:21:47 »

Pierwsze dwa epizody gra się bardzo przyjemnie!

Największe wrażenie zrobiła na mnie mapka Rodos, zarówno pod względem estetycznym jak i logistycznym. Myślałem, że miejsca jest bardzo dużo, a tutaj ledwo zmieściłem dwa potrzebne osiedla by mieć te 3000 ludności.

Teraz jestem w Cyklopos i masz ode mnie -20 punktów stosunków, więc już nie jestem ci przyjazny. Mam flashback'i do misji 'Cyklady', która niegdyś straszyła nasze forum :P
Wysłany przez: PurCzysty
« dnia: 21.11.2019, 20:18:46 »

Jeden dzień na forum i już kampania, no no ;)

Ściągnę, a że weekend się zbliża, to na pewno zagram. Mapka na pierwszy rzut oka się podoba.

Od dłuższego czasu ją robiłem, tak po 1 - 2 godz w weekend. :P Daj znać jak wypadnie. To moja pierwsza kampania, także chętnie jakieś sugestię poczytam co do przyszłych epizodów.
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 21.11.2019, 20:15:06 »

Jeden dzień na forum i już kampania, no no ;)

Ściągnę, a że weekend się zbliża, to na pewno zagram. Mapka na pierwszy rzut oka się podoba.
Wysłany przez: PurCzysty
« dnia: 21.11.2019, 20:05:10 »

Czas wojny peloponeskiej dobiega końca, a to dobra okazja na powstanie miasta. Małymi krokami zbliża się kolejna wojna! Ty jednak w głębi duszy jesteś bardziej kupcem niż wojownikiem. Ta kampania ekonomiczno-militarna składa się z 3 epizodów miasta macierzystego i 1 kolonialnego.

Wcielasz się w rolę ojca miasta Rodos. Akcja dzieje się pod koniec wojny peloponeskiej i trwać będzie do zakończenia wojny korynckiej, a nawet i trochę dłużej! :)
Główny nacisk w tej kampanii jest na aspekt ekonomiczny, jednak przyjdzie nam stawić czoła wrogom historycznym, jak i mitologicznym.
Kampanię tworzyłem tak, aby była bliska historii, jednak niektóre elementy musiały zostać zmyślone z różnych powodów. Robiłem ją od dłuższego czasu po trochu, a dziś uznałem, że nadaje się ona do zagrania. Pliki dźwiękowe są tylko po to, aby uruchomić muzykę w przerywnikach.

Jeśli znajdzie się ktoś zainteresowany, to udanej budowy!

*** Jeśli cenisz sobie niespodzianki i wyższy poziom to nie czytaj tekstu poniżej! ***
- jeśli zaatakuje Ciebie wróg, a Ty nie dasz rady się obronić, proś inne miasta o pomoc
- pamiętaj, że każdego z bogów można przegonić innym
- zaopatruj się w zasoby na przyszłość
- jeśli to możliwe, buduj jak najszybciej świątynie
Witamy!

Dostęp dla gości
Niezarejestrowani goście mają pełny dostęp do zasobów wortalu, muszą jednak podawać odpowiedzi na antyspamowe pytania kontrolne. Zachęcamy do rejestracji, aby wygodniej korzystać z wortalu, móc identyfikować się w naszej społeczności oraz móc modyfikować ustawienia wortalu pod swoje gusta.

Pliki Cookie
Używamy plików Cookie, aby ułatwiać korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych i reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Rozumiem