Nieśmiertelne Gry Szukaj
Zeus Pan Olimpu

Wyślij odpowiedź

Nazwa:
Email:
Temat:
Ikona wiadomości:

Weryfikacja:
Wpisz litery widoczne na obrazku
Posłuchaj liter / Prośba o inny obrazek

Wpisz litery widoczne na obrazku:
Napisz malymi literami ile to jest dziesiec odjac dziewiec (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre dziewiec):
Stolica Polski (malymi literami) (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre osiem):
Napisz malymi literami ile to jest piec odjac dwa (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre jeden):

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć


Podgląd wątku

Wysłany przez: Pruskie_Dziecko
« dnia: 02.07.2020, 15:49:06 »

Co do znaków... ogólnie przy zapisywaniu plików mi też wywalało często błędy, ale najgorsze co mi się przytrafiło to nie zapisanie zmian w scenariuszu z Minotaurem na Krecie. Jakoś dziwnie zapisało i chyba powieliło pliki jakoś, bo finalnie wrzucony plik był nie tym w którym była sprawna przygoda, a drugiego nie potrafiłem odnaleźć chociaż musiał być, bo miałem tę przygodę u siebie sprawną. W ten sposób utraciłem 2 przygody. Ale nad jedną wciąż myślę by ją ponownie zrobić... :D
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 01.07.2020, 15:55:38 »

Cytuj
U mnie działo się tak gdy pisałem tekst w Wordzie i kopiowałem do notatnika. Wystarczy w notatniku skasować te dziwne znaki i wpisać prawidłowe.

Dziwne znaki? W sensie, że w wordzie/notatniku? W notatniku mam nie mam tych dziwnych znaków :/




o tak to wygląda

A uwierzysz, że mnie czasem też tak wywalało? ;)

Wina może stać po stronie samego Notatnika (ach ten kochany Windows). Upewnij się, że zapisujesz plik tekstowy w kodowaniu ANSI, a nie Unicode.

Rodzaj kodowania wybiera się przy zapisie pliku:

Drugim powodem może być to, że twoja wersja Zeus'a jest po angielsku. Z tego co wiem, polskich znaków w wersji angielskiej (z gog.com na przykład) Zeus nie wyświetli poprawnie.
Wysłany przez: Kamyk
« dnia: 01.07.2020, 14:11:11 »

Dobry sposób na poznanie zawiłości edytora to również pobranie przygody jakiegoś gracza i po jej przejściu obejrzenie w edytorze mechanizmów. Pamiętam, że często tak robiłem i sporo można było podejrzeć. :)

Właśnie tak robię :D

Cytuj
Czyli, że piszesz od razu w notatniku a gra wyświetla Ci takie znaczki?

Tak, dokładnie.
Wysłany przez: bazylozaur
« dnia: 30.06.2020, 22:44:12 »

Dziwne znaki? W sensie, że w wordzie/notatniku? W notatniku mam nie mam tych dziwnych znaków :/




o tak to wygląda
Czyli, że piszesz od razu w notatniku a gra wyświetla Ci takie znaczki?
Wysłany przez: Pruskie_Dziecko
« dnia: 30.06.2020, 22:37:13 »

Dobry sposób na poznanie zawiłości edytora to również pobranie przygody jakiegoś gracza i po jej przejściu obejrzenie w edytorze mechanizmów. Pamiętam, że często tak robiłem i sporo można było podejrzeć. :)
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 30.06.2020, 21:58:52 »

Pytaj ile wlezie, po to tu jesteśmy, by wytłumaczyć :)

Epizod oznaczony 'Zwycięstwo' to normalny epizod, po którym następuje 'Zwycięstwo' w danej misji i jej zakończenie. Edytor automatycznie przydziela ten status ostatniemu epizodowi miasta macierzystego na liście.
Wysłany przez: Kamyk
« dnia: 30.06.2020, 19:28:47 »

Cytuj
U mnie działo się tak gdy pisałem tekst w Wordzie i kopiowałem do notatnika. Wystarczy w notatniku skasować te dziwne znaki i wpisać prawidłowe.

Dziwne znaki? W sensie, że w wordzie/notatniku? W notatniku mam nie mam tych dziwnych znaków :/




o tak to wygląda

Cytuj
Oznacza to mniej więcej tyle, że jak wybierzesz w okienku "kolonia", to ten epizod będzie rozgrywany w mieście macierzystym a dopiero po jego ukończeniu gra wyśle nas do kolonii.

Aha, ale bez sensu. Znaczy nie, niby z sensem, ale czemu ja skumałem inaczej. Teraz muszę misje robić od nowa na to wygląda heh.

Cytuj
Łącznie, cała misja składa się z 8 epizodów, w tym maksymalnie 2 kolonii.

Teraz rozumiem, tak to się liczy.

A co z 'Zwycięstwo'. Mam to rozumieć, że ustawiam wszystko tak samo jakbym robił zwykły epizod tyle, że po nim jet wygrana i tekst? Czy może chodzi o to, że ustawia się Zwycięstwo jako pusty epizod?

Naprawdę już mi tak głupio, że o tyle rzeczy się pytam
Wysłany przez: bazylozaur
« dnia: 30.06.2020, 18:55:09 »

W przykładzie, który podałeś musi to wyglądać następująco:
1-kolonia
2-macierzysty
3-kolonia
4-macierzysty
5-macierzysty
6-zwycięstwo
Pomyliłem się w drugim epizodzie. Miała być kolonia zamiast macierzysty. Tak jest poprawnie:
1-kolonia
2-kolonia
3-macierzysty
4-macierzysty
5-zwycięstwo
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 30.06.2020, 17:32:30 »

Jeśli jeszcze nie rozumiemy, to pomoże tylko obrazek ;)

Jak widać, epizody lecą sekwencją: macierzyste 1 i 2, potem kolonia (1 z 3 możliwych), potem macierzyste 3 i 4, potem 2 kolonia, i potem macierzyste 5 i 6, po którym to następuje koniec całej misji.

Łącznie, cała misja składa się z 8 epizodów, w tym maksymalnie 2 kolonii.
Wysłany przez: bazylozaur
« dnia: 30.06.2020, 16:51:09 »

Pracuję teraz nad tekstami, jednak nie wczytuje mi oficjalnie w grze polskich znaków. Zamiast literki "ł" w grze wychodzi "CZ". Zamiast "ę" wychodzi dziwne "ŃŚ", a "ó" to jeszcze dziwniejsze "Ę".
U mnie działo się tak gdy pisałem tekst w Wordzie i kopiowałem do notatnika. Wystarczy w notatniku skasować te dziwne znaki i wpisać prawidłowe.

Jak mam ustawiać "Macierzyste/Kolonia/Zwycięstwo" by nie było takich problemów?

Jak np muszę ustawić "Macierzyste/Kolonia/Zwycięstwo" by epizody były takie:

1- epizod w mieście macierzystym
2- epizod w kolonii
3- powrót do miasta macierzystego
4- epizod w drugiej kolonii
5- powrót do miasta macierzystego
6- znowu miasto macierzyste
7- ostatnie cele w macierzystym i zwycięstwo
Wyjaśnię to trochę innymi słowami. Edytor nie bierze pod uwagę epizodu rozpoczynającego grę w mieście macierzystym. Zawsze tak zaczynamy i nie ma żadnych wyjątków. Tak więc pierwsze okienko wyboru macierzyste/kolonia/zwycięstwo tyczy się epizodu następnego i analogicznie tak samo dalsze okienka - drugie okienko tyczy się epizodu trzeciego, trzecie - czwartego, itd. Ponadto edytor traktuje te wartości tak, że decyduje co ma być po ukończeniu danego epizodu. Oznacza to mniej więcej tyle, że jak wybierzesz w okienku "kolonia", to ten epizod będzie rozgrywany w mieście macierzystym a dopiero po jego ukończeniu gra wyśle nas do kolonii.

W przykładzie, który podałeś musi to wyglądać następująco:
1-kolonia
2-macierzysty
3-kolonia
4-macierzysty
5-macierzysty
6-zwycięstwo
Wysłany przez: Kamyk
« dnia: 30.06.2020, 16:04:53 »

Hah, dziękuję za taki miły odzew. Poczytałem sobie też trochę instrukcji o edytorze i mam 3 problemy już.

1- Stworzyłem misje (cudem, bo ciągle miałem za dużo żywności i nie wiedziałem gdzie robiłem błąd). Komunikat pojawił się, że plik pak został zrobiony, ale nie ma go w 'Adventures' i ani żadnego tam folderu z nazwą mojej misji, plikiem .pak i innymi. Jednak misja jest o dziwo do zagrania w Posejdonie we własnych misjach. Nie wiem jak to wytłumaczyć.

3- problem to teksty do misji. Kiedy klikam 'edytuj tekst' obojętnie gdzie, to minimalizuje mi się gra i otwiera notatnik z pewnym errorem. Komunikat informujący, że nie znaleziono ścieżki i nie mam gdzie tekstu zapisać skoro nie ma folderu nazwy mojej misji w 'Adventures' i nawet w edytorze znika mi pole do podglądu tekstu po prawej stronie.

Tak dzieje się, gdy Zeus'a zainstaluje się w Program Files (x86) (tudzież Pliki Programów (x86)) w Windows 10, który niestety blokuje co może nawet jeśli używamy edytora. Sam tak mam odkąd przeniosłem się na nowego kompa.

Przez blokady założone w Pliki Programów (x86), edytor Zeusa, choć plik jest 'Zeusowy', nie może otworzyć pustego pliku z kodem dla tekstów przygód (zwie się on 'Text_Template.txt' i siedzi w folderze Adventures). Abyś mógł napisać teksty przygody, skopiuj plik .txt z innej przygody, pousuwaj 'stare' teksty i napisz swoje. Ewentualnie skopiuj 'Text_Template.txt' manualnie do folderu ze swoją przygodą.

Gdy już ręcznie skopiujesz plik, Edytor będzie mógł go 'wywołać' przez odpowiedni przycisk. Pamiętaj by zmienić nazwę pliku na "twojaprzygoda.txt"

Twoje save'y i stworzone przygody znajdują się najprawdopodobniej tutaj:

"C:\Users\[nazwa_użytkownika]\AppData\Local\VirtualStore\Program Files (x86)\Vu Games\Zeus Pan Olimpu - Złota Edycja\Adventures"

Folder 'AppData' jest domyślnie folderem ukrytym, tak więc będziesz musiał zmienić ustawienia widoczności na 'pokaż wszystkie foldery', albo ręcznie spróbować nawigować. Jak już się 'dokopiesz', zrób sobie skrót do folderu i rzuć na pulpit, zaoszczędzisz sobie czasu i nerwów na przyszłość ;)

A może ustawiłeś daninę w postaci dodatkowego rodzaju żywności.

Tutaj akurat muszę pewien mankament Edytora wskazać ;)


Ja nie mogę, udało się! Znalazłem zapisy :D Bardzo dziękuję!

Pracuję teraz nad tekstami, jednak nie wczytuje mi oficjalnie w grze polskich znaków. Zamiast literki "ł" w grze wychodzi "CZ". Zamiast "ę" wychodzi dziwne "ŃŚ", a "ó" to jeszcze dziwniejsze "Ę".


W sumie może do tego potem wrócę jak ogarnę najpierw epizody. Z faktami nie mam zbytnio problemów, ale ciągle mam problem z koloniami. Zmieniłem 1 epizod z funkcji macierzystego na kolonię jak kolega bazylozaur radził i faktycznie mam najpierw misję w mieście macierzystym, a potem mogę wybrać sobie kolonię. W tej kolonii, którą wybrałem też wszystko działa jak ustawiłem, jednak problem znowu się pojawia gdy wracam do miasta macierzystego w epizodzie 3 i tam znów mam te same cele do osiągnięcia co w kolonii. Jak mam ustawiać "Macierzyste/Kolonia/Zwycięstwo" by nie było takich problemów? Niby to się wydaję proste, ale ja serio się w tym pogubiłem. Oszczędzi mi to dużo czasu niepotrzebnego sprawdzania, gdy zrozumiem dokładnie jak to serio działa już w teorii. Zamęczę się gdybym musiał grać i sprawdzać kombinatorycznie gdy misja ma po 6 czy 7 epizodów.

Jak np muszę ustawić "Macierzyste/Kolonia/Zwycięstwo" by epizody były takie:

1- epizod w mieście macierzystym
2- epizod w kolonii
3- powrót do miasta macierzystego
4- epizod w drugiej kolonii
5- powrót do miasta macierzystego
6- znowu miasto macierzyste
7- ostatnie cele w macierzystym i zwycięstwo

albo np dla:

1- epizod w mieście macierzystym
2- znowu epizod w macierzystym
3- epizod w kolonii
4- powrót do macierzystego, za osiągnięciu celów zwycięstwo

Są może jakieś zależności i wyjątki w tym? : o 

Cytuj
Świetne rady tutaj dajecie! Przenoszę tak wartościowy wątek.
Zmieniłem nazwę wątku z "Um.. hej" na "Edytor Zeusa Pana Olimpu - pytania początkującego twórcy" i przeniosłem do działu Zeusa. Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko Kamyk. ;)

PS. Witaj na forum! :)

Nie mam nic przeciwko, chociaż szukałem jak głupi na forum przez 20 minut mojego tematu XD
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 30.06.2020, 12:49:29 »

Testy to zawsze powinny zajmować co najmniej 2/3 czasu tworzenia. Nie ufam nikomu (sobie zresztą też) kto napisze że "testów nie robiłem bo wszystko ustawiłem poprawnie" :P
Wysłany przez: Pruskie_Dziecko
« dnia: 30.06.2020, 11:34:43 »

Ja od siebie mogę dodać, że najważniejsze to najpierw rozpisać misję na kartce co i kiedy ma być, bo potem można napotkać problemy, np. dodajesz nowy cel misji, spełnianie życzenia jakiegoś boga, ale nie masz miejsca na postawienie świątyni żeby przyzwać herosa, bo mapa jest zrobiona inaczej. Albo problemy z surowcami itd.

Jednak jeśli ktoś bierze się za edytor i myśli, że jest ciężko to najgorsze nadchodzi potem - jak podczas testowego przechodzenia gry natrafi się na błędy i nie zawsze uda się je szybko odnaleźć, a jak już się naprawi to trzeba powtarzać przechodzenie misji od początku i tak aż wszystko będzie bez problemu śmigać.  :D
Wysłany przez: ziemek8
« dnia: 29.06.2020, 17:18:42 »

Świetne rady tutaj dajecie! Przenoszę tak wartościowy wątek.
Zmieniłem nazwę wątku z "Um.. hej" na "Edytor Zeusa Pana Olimpu - pytania początkującego twórcy" i przeniosłem do działu Zeusa. Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko Kamyk. ;)

PS. Witaj na forum! :)
Wysłany przez: bazylozaur
« dnia: 28.06.2020, 21:10:48 »

A może ustawiłeś daninę w postaci dodatkowego rodzaju żywności.

Tutaj akurat muszę pewien mankament Edytora wskazać ;)
No tak, zapomniałem o tym smaczku. ;)
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 28.06.2020, 21:05:44 »

Hah, dziękuję za taki miły odzew. Poczytałem sobie też trochę instrukcji o edytorze i mam 3 problemy już.

1- Stworzyłem misje (cudem, bo ciągle miałem za dużo żywności i nie wiedziałem gdzie robiłem błąd). Komunikat pojawił się, że plik pak został zrobiony, ale nie ma go w 'Adventures' i ani żadnego tam folderu z nazwą mojej misji, plikiem .pak i innymi. Jednak misja jest o dziwo do zagrania w Posejdonie we własnych misjach. Nie wiem jak to wytłumaczyć.

3- problem to teksty do misji. Kiedy klikam 'edytuj tekst' obojętnie gdzie, to minimalizuje mi się gra i otwiera notatnik z pewnym errorem. Komunikat informujący, że nie znaleziono ścieżki i nie mam gdzie tekstu zapisać skoro nie ma folderu nazwy mojej misji w 'Adventures' i nawet w edytorze znika mi pole do podglądu tekstu po prawej stronie.

Tak dzieje się, gdy Zeus'a zainstaluje się w Program Files (x86) (tudzież Pliki Programów (x86)) w Windows 10, który niestety blokuje co może nawet jeśli używamy edytora. Sam tak mam odkąd przeniosłem się na nowego kompa.

Przez blokady założone w Pliki Programów (x86), edytor Zeusa, choć plik jest 'Zeusowy', nie może otworzyć pustego pliku z kodem dla tekstów przygód (zwie się on 'Text_Template.txt' i siedzi w folderze Adventures). Abyś mógł napisać teksty przygody, skopiuj plik .txt z innej przygody, pousuwaj 'stare' teksty i napisz swoje. Ewentualnie skopiuj 'Text_Template.txt' manualnie do folderu ze swoją przygodą.

Gdy już ręcznie skopiujesz plik, Edytor będzie mógł go 'wywołać' przez odpowiedni przycisk. Pamiętaj by zmienić nazwę pliku na "twojaprzygoda.txt"

Twoje save'y i stworzone przygody znajdują się najprawdopodobniej tutaj:

"C:\Users\[nazwa_użytkownika]\AppData\Local\VirtualStore\Program Files (x86)\Vu Games\Zeus Pan Olimpu - Złota Edycja\Adventures"

Folder 'AppData' jest domyślnie folderem ukrytym, tak więc będziesz musiał zmienić ustawienia widoczności na 'pokaż wszystkie foldery', albo ręcznie spróbować nawigować. Jak już się 'dokopiesz', zrób sobie skrót do folderu i rzuć na pulpit, zaoszczędzisz sobie czasu i nerwów na przyszłość ;)

A może ustawiłeś daninę w postaci dodatkowego rodzaju żywności.

Tutaj akurat muszę pewien mankament Edytora wskazać ;)
Wysłany przez: bazylozaur
« dnia: 28.06.2020, 20:56:30 »


Cytuj
A czy w edytorze ustawiłeś, że to ma być epizod kolonialny? Pamiętaj, że edytor widzi epizody tak jakby jeden w tył, tzn. jeżeli chcesz by po pierwszym epizodzie był rozgrywany epizod kolonialny, to już przy pierwszym okienku wyboru musisz ustawić "kolonia".

Czyli na początek kolonia, potem macierzyste? Pogubiłem się.
Dokładnie tak.

Jeśli chodzi o edycję tekstu, to nie wiem czy to możliwe, ale może masz zwyczajnie problem z notatnikiem. Włącz sam notatnik i sprawdź czy wszystko działa poprawnie.

Na Twoim miejscu spróbowałbym jeszcze z nową misją. Stwórz misję o byle jakim tytule, ustaw miasto macierzyste na mapie świata, zapisz, "stwórz misję" i wyjdź z edytora. Sprawdź czy możesz w nią zagrać, tzn. czy gra ją widzi.
Wysłany przez: Kamyk
« dnia: 28.06.2020, 20:33:21 »

Cytuj
Jak już wyżej napisałem, w Twojej misji może być najwyżej 4 rodzaje żywności. Ta zasada dotyczy całej misji, tzn. wszystkich miast, więc sprawdź czy któreś z nich nie handluje piątym lub nawet szóstym rodzajem. A może ustawiłeś daninę w postaci dodatkowego rodzaju żywności.

Ogarnąłem to akurat, okazało się, że w jednym mieście zamiast dać ryb dałem jeżowce hah.


Cytuj
Na razie nie przychodzi mi nic do głowy. Nie spotkałem się z czymś takim. Na pewno "stworzyłeś" misję? Każdy postęp w pracy nad misją musisz zapisać, to jasne. Pamiętaj jednak, że przed opuszczeniem edytora musisz za każdym razem wybrać jeszcze "stwórz misję".

No wydaję mi się że tak, wyślę może obrazki.



Cytuj
Nie spotkałem się jeszcze z takim problem. Skoro jest do zagrania, to musi być gdzieś przynajmniej plik .pak.

No szukałem wszędzie i nie ma :/ Dla pewności pobrałem kilka misji ze strony i sprawdziłem czy je widać i one działają.



Cytuj
A czy w edytorze ustawiłeś, że to ma być epizod kolonialny? Pamiętaj, że edytor widzi epizody tak jakby jeden w tył, tzn. jeżeli chcesz by po pierwszym epizodzie był rozgrywany epizod kolonialny, to już przy pierwszym okienku wyboru musisz ustawić "kolonia".

Czyli na początek kolonia, potem macierzyste? Pogubiłem się.

Cytuj
Na razie nie przychodzi mi nic do głowy. Nie spotkałem się z czymś takim. Na pewno "stworzyłeś" misję? Każdy postęp w pracy nad misją musisz zapisać, to jasne. Pamiętaj jednak, że przed opuszczeniem edytora musisz za każdym razem wybrać jeszcze "stwórz misję".

Tylko takie coś mi wyskakuje :<






Wysłany przez: bazylozaur
« dnia: 28.06.2020, 16:51:57 »

Ja to chyba jakiś niepełnosprytny jestem, że tego nie kumam haha. A niby informatyka na 5 w szkole.
Każdy z nas to przechodził, w taki czy inny sposób, pracując z edytorem. Najlepiej jest przeczytać kilka razy instrukcję a potem tworzyć misję metodą prób i błędów. Nie zrażaj się i twórz dalej. Tylko nie porywaj się od razu z motyką na słońce i zrób na początek krótką, prostą misję.

1- Stworzyłem misje (cudem, bo ciągle miałem za dużo żywności i nie wiedziałem gdzie robiłem błąd).
Jak już wyżej napisałem, w Twojej misji może być najwyżej 4 rodzaje żywności. Ta zasada dotyczy całej misji, tzn. wszystkich miast, więc sprawdź czy któreś z nich nie handluje piątym lub nawet szóstym rodzajem. A może ustawiłeś daninę w postaci dodatkowego rodzaju żywności.

Komunikat pojawił się, że plik pak został zrobiony, ale nie ma go w 'Adventures' i ani żadnego tam folderu z nazwą mojej misji, plikiem .pak i innymi. Jednak misja jest o dziwo do zagrania w Posejdonie we własnych misjach. Nie wiem jak to wytłumaczyć.
Nie spotkałem się jeszcze z takim problem. Skoro jest do zagrania, to musi być gdzieś przynajmniej plik .pak.

2- kolejny problem dotyczy drugiego epizodu jako kolonia. Ustawiłem 2 kolonie na mapie świata jako nieaktywne i po zakończeniu epizodu 1 nie przekierowuje mnie do wyboru kolonii, zostaje znowu w mieście macierzystym. Cele jednak są w tym mieście macierzystym takie same jakie ustawiłem w ustawieniach przy kolonii.
A czy w edytorze ustawiłeś, że to ma być epizod kolonialny? Pamiętaj, że edytor widzi epizody tak jakby jeden w tył, tzn. jeżeli chcesz by po pierwszym epizodzie był rozgrywany epizod kolonialny, to już przy pierwszym okienku wyboru musisz ustawić "kolonia".

3- problem to teksty do misji. Kiedy klikam 'edytuj tekst' obojętnie gdzie, to minimalizuje mi się gra i otwiera notatnik z pewnym errorem. Komunikat informujący, że nie znaleziono ścieżki i nie mam gdzie tekstu zapisać skoro nie ma folderu nazwy mojej misji w 'Adventures' i nawet w edytorze znika mi pole do podglądu tekstu po prawej stronie.
Na razie nie przychodzi mi nic do głowy. Nie spotkałem się z czymś takim. Na pewno "stworzyłeś" misję? Każdy postęp w pracy nad misją musisz zapisać, to jasne. Pamiętaj jednak, że przed opuszczeniem edytora musisz za każdym razem wybrać jeszcze "stwórz misję".
Wysłany przez: Kamyk
« dnia: 28.06.2020, 16:07:56 »

Hah, dziękuję za taki miły odzew. Poczytałem sobie też trochę instrukcji o edytorze i mam 3 problemy już.

1- Stworzyłem misje (cudem, bo ciągle miałem za dużo żywności i nie wiedziałem gdzie robiłem błąd). Komunikat pojawił się, że plik pak został zrobiony, ale nie ma go w 'Adventures' i ani żadnego tam folderu z nazwą mojej misji, plikiem .pak i innymi. Jednak misja jest o dziwo do zagrania w Posejdonie we własnych misjach. Nie wiem jak to wytłumaczyć.

2- kolejny problem dotyczy drugiego epizodu jako kolonia. Ustawiłem 2 kolonie na mapie świata jako nieaktywne i po zakończeniu epizodu 1 nie przekierowuje mnie do wyboru kolonii, zostaje znowu w mieście macierzystym. Cele jednak są w tym mieście macierzystym takie same jakie ustawiłem w ustawieniach przy kolonii.

3- problem to teksty do misji. Kiedy klikam 'edytuj tekst' obojętnie gdzie, to minimalizuje mi się gra i otwiera notatnik z pewnym errorem. Komunikat informujący, że nie znaleziono ścieżki i nie mam gdzie tekstu zapisać skoro nie ma folderu nazwy mojej misji w 'Adventures' i nawet w edytorze znika mi pole do podglądu tekstu po prawej stronie.

Ja to chyba jakiś niepełnosprytny jestem, że tego nie kumam haha. A niby informatyka na 5 w szkole.
Witamy!

Dostęp dla gości
Niezarejestrowani goście mają pełny dostęp do zasobów wortalu, muszą jednak podawać odpowiedzi na antyspamowe pytania kontrolne. Zachęcamy do rejestracji, aby wygodniej korzystać z wortalu, móc identyfikować się w naszej społeczności oraz móc modyfikować ustawienia wortalu pod swoje gusta.

Pliki Cookie
Używamy plików Cookie, aby ułatwiać korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych i reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Rozumiem