Nieśmiertelne Gry Szukaj
Zeus Pan Olimpu

Wyślij odpowiedź

Nazwa:
Email:
Temat:
Ikona wiadomości:

Weryfikacja:
Wpisz litery widoczne na obrazku
Posłuchaj liter / Prośba o inny obrazek

Wpisz litery widoczne na obrazku:
Napisz malymi literami ile to jest dziesiec odjac dziewiec (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre dziewiec):
Napisz malymi literami ile to jest trzy dodac jeden (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre trzy):
Napisz malymi literami ile to jest piec odjac dwa (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre jeden):

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć


Podgląd wątku

Wysłany przez: konrad
« dnia: 03.12.2016, 22:21:43 »

No to i ja postanowiłem zagrać. Po przeczytaniu, że kolonii w Polis i tak nie da się ukończyć, użyłem kodu zaraz na początku misjo. I co okazuje się do zaliczenia ostatniego epizodu niezbędne jest miasto. które pojawia się właśnie podczas misji w tej kolonii. Moim zdaniem to największy błąd tej misji. Poza tym w miare ok.
Wysłany przez: fedora
« dnia: 14.09.2016, 16:17:02 »

Cześć! Misja jest w porządku aczkolwiek te ogromne liczby ludności na końcu i zysków do osiągnięcia były ponad moje chęci. To nie tak, że nie dałam rady, tylko nawet nie próbowałam, bo już mi się nie chciało. Mapa bardzo fajna, duża, jest gdzie budować, wszystkiego pod dostatkiem, chociaż nie podoba mi się, że kamieniołomy są tak daleko. Mnóstwo czasu traci się na czekanie aż przetransportują się marmur i granit do jakiejś budowy albo do warsztatu.
Największy błąd, coś co wg mnie jest niedopuszczalne, tak jak już inni pisali - w epizodzie kolonii bez użycia kodu nie da się skończyć. I tak jak już było wspominane - mieszkańcy strasznie wymagający estetycznie. Gdyby może była dostępna opcja budowy bulwaru to byłoby łatwiej.
Ogółem polecam, ale dla wytrwałych w budowaniu i dążeniu do wielkich liczb.
Wysłany przez: aniula19.12
« dnia: 12.08.2015, 17:16:55 »

Misja może i łatwa, ale też mimo tego wymagająca dużo czasu, żeby uzyskać odpowiedni przychód musiałam się naprawdę męczyć kilkoma podejściami, zawsze brakowało mi tych 5 tysięcy, bo bałam się od razu od początku roku włączyć najwyższe podatki, żeby ludzie nie uciekli (obawa chyba nieuzasadniona, bo ludność się nie zmniejszyła).
Poza tym strasznie dłużyło mi się to zdobywanie orychalku i drewna (w pewnym moemencie) łupieniem przeciwnika, a drogą handlową trwało to jeszcze dłużej, więc nie podbijałam póki nie miałam wystarczająco surowców. Za to potem okazało się, że płacili daninę, więc tak naprawdę trzeba było podbijać od razu.
Fajna misja, lubię kiedy trzeba się namęczyć nad rozbudową dużego miasta, odpowiednim rozstawieniem magazynów itp.
Wysłany przez: kaloloek
« dnia: 05.09.2012, 21:33:19 »

Misja skończona. Moje wrażenia
1. mieszkańcy wrażliwi na estetykę, dość cięzko w początkowych epizodach o pomniki, nawet z tytułu zwiększenia liczby ludności, pod koniec misji jest ich wysyp
2. mapka, duża, ciekawa, w moim ulubionym stylu, do wad zaliczę to, że to koleja mapa, w której wydobywane w mieście surowce są w dużej odległości od brzegu czego nie lubię
3. teksty tej misji to już legenda ;)
4. mapa bardzo duża, chociaż kolejne cele epizodów są tak wybrane, że większość obszaru mam wykorzystaną (co mi się rzadko zdarza, bo buduję miasta dość "ciasno")
5. ostatni epizod z rocznym zyskiem przeraża. (wydawało mi się, że w Posejdonie do zysków miasta doliczany jest zysk z hipordomu, a tu czegoś takiego nie zauważyłam)
6. Podbicie Hermesville możliwe na samym końcu misji, nawet gdy wcześniej ma  tylko jedną traczę nie jest to niemożliwe

Lubię misje skierowane na budowę dużego miasta więc mi pasuje. Ogólnie Ares i Hermes jest ciekawa  ale traci na długim czasie włożonym w poszczególne epizody.
Wysłany przez: SnikerS
« dnia: 05.09.2012, 20:04:49 »

Też miałem problem z tym granitem, duży minus za to. Bezsens tworzyć scenariusz, że potrzebne do przejścia surowce są niedostępne ani z importu, ani z mapy. Wpisz kod na zaliczenie misji, innej opcji nie ma.

Z minusów, bo te łatwiej wypunktować niż plusy  ;D :
- tak jak ktoś wcześniej wspomniał, sztuczny zakaz stawiania różnych budynków, mimo, że są np. dostępne surowce. Nie lubię takich liniowych scenariuszy, twórca każe ci wpieprzać pszenicę, to musisz wpieprzać pszenicę!  Co z tego, że ryb pełno, nie wolno łowić i już!
- kolejny sztuczny zakaz z podbiciem tego naszego rywala. Mam potężną armię, sojuszników, Aresa i kilku bohaterów przy boku, rywalowi został już tylko pierwszy poziom wskaźnika armii i co? No nic, nie ma opcji, żeby go pokonać, dopiero po sztucznym komunikacie, że coś tam szpiedzy podpatrzyli, no teraz to łaskawie rywal ulegnie...
- robimy kolonię, bo jest tam orychlak, no ok, tylko czemu później ta kolonia nie eksportuje tego surowca? To po co tam było jechać?

No ale ogólnie nawet ok. Choć tak jak ktoś wspomniał, nie trudna, lecz mocno żmudna. Ale dla mnie to nawet plus, lubię takie dłuższe dłubanie przy tworzeniu miasta  ;)

Jedynie przy tym trochę wygórowanym zysku w ostatniej misji miałem leciutki problem. Musiałem posiłkować się pożyczką od innych miast, by wypełnić ten punkt.

6/10
Wysłany przez: kaloloek
« dnia: 03.09.2012, 21:38:16 »

Cześć wszystkim.

Mam mały problem. Moja pierwsza kolonia w tej misji to Polis. Problem pojawił się przy budowie Kaplicy dla Posejdona. Nigdzie nie można dorwać granitu. Na samym początku miasto macierzyste wysyła w prezencie ale za mało, żeby zakończyć budowę. Próbuję podlizywać się ale w zamian dostaję co chwilę marmur;/. Nie wiem co dalej robić- czekać czy powtórzyć misję zaczynając od drugiej kolonii.
Wysłany przez: enost
« dnia: 08.07.2012, 13:05:18 »

Nie grałem w tę misję, bo właśnie te teksty mnie odrzuciły, ale co do jednego zarzutu się nie zgadzam: założenie, że bohater zabija potwora. Nawet w oryginalnych misjach twórcy tak ułożyli fabułę, a to, że można się posłużyć wojskiem to już inna sprawa.

Post zmodyfikowany. Część kolejnych postów przeniesiona do:
http://n-gry.pl/forum/index.php?topic=1044.0
 - dop. ziemek8
Wysłany przez: Ryland
« dnia: 07.07.2012, 11:48:37 »

Szczerze mówiąc nie rozumiem zachwytów nad tą misją . Fabuła i cele wydają się maksymalnie ponaciągane . Tekstów misji nie da się czytać (śmieszny język) . Po co w kolonii budować 3 świątynie ? Jaki to ma związek z fabułą ? Bo Atena dała oliwki ... Po co tyle wojska , po co tyle zysku ? Czemu można importować winogrona ,a nie można produkować wina ? To samo z brązem - można importować  ,ale nie można nic z nim zrobić .

Najbardziej jednak rażą te teksty , nie przeszedłem misji do końca , bo bałem się co jeszcze mnie tam zaskoczy :P . W I epizodzie tekst zakłada konieczność przyzwania Jazona do pokonania Talosa . Ja zabiłem go spartanami i wojskiem z pałacu , ale autorka założyła że Jazon na 100% pojawił się w moim mieście ... Zbyt dziecinne to wszystko . Misje mogą się wydawać trudne , ale w rzeczywistości są po prostu żmudne . Jedyna trudność w tym wszystkim ,to walka ze samym sobą by nie wyłączyć gry czytając te wypociny :P...
Wysłany przez: Gyal
« dnia: 25.04.2012, 17:58:27 »

Świetna misja, bardzo przyjemnie się grało :) Dość długa za co wielki PLUS! Raz musiałam użyć Ambrosi - przy kolonii, gdzie trzeba było wybudować piramidę, brakowało granitu - dostałam prezent 28 od miasta macierzystego, ale ciągle brakowało mi 2 sztuk. Czekałam na dalszy prezent, ale nic...
Mimo, że nie było winiarni ani pracowni rzeźbiarskiej, zysku miałam aż nadto ;)
Wysłany przez: PannaPe
« dnia: 21.02.2012, 00:02:01 »

Właśnie jestem w trakcie przechodzenia misji. Sprawia mi dużą frajdę, dużo budowania, dużo świątyń i piramid:D. Zaskoczona byłam tymi 4 ehidnami;p A to, że wszyscy się odwracają od naszego misata nie uważam za error, dodatkowe daniny spływają, strata wojska jest niewielka :) Jednak szkoda, że nie ma winiarni i pracowni rzeźbiarskiej. Męczę się z zyskiem 90000.
Wysłany przez: nuhdeen
« dnia: 03.02.2012, 21:23:00 »

misja niezła, nie powiem, choć dość łatwa(nie całe 8h mi zajeło przescie jej), znalazłem błąd taki że gdy atakuje Utopia miasto Matto to ida morzem :D:D(a przecierz powinni płynąc:)), do tego gdy wysłałem wojsko na matto to poszło na Lakepool wraz z wojskiem z macierzystego miasta, i wszyscy sie odemnie odwrócicli:P nie wiem czemu ale fatal erorr :P do tego w ostatnim epizodzie gdy zabija się ehide, a własciwie 4ehidy, czemu aż 4je wysłałas?? załączam sejwa z misji...

1. o co chodzi? w edytorze sprawdzałeś? w edytorze rzeczywiście Utopia i Matto jest prostą kreską lądową ale ja zawsze miasta wrogie między sobą nie zaznaczam tak jak powinny być - szybciej jest;p
2. potworów jest więcej, żeby było ciekawie :)
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 03.02.2012, 19:35:33 »

Nie zdziwiłbym się, bo miasta mają 'hit-box' kwadratowy, a nie wokół samej ikonki, tak więc łatwo kliknąć nie to co trzeba. Szczególnie że miasta z wyższym numerem w edytorze przykrywają te o niższym.
Wysłany przez: implact
« dnia: 03.02.2012, 19:33:07 »

być może, w sumie to miasto było ciężko zaznaczyć, i kliknąłem ale mogło sie nie wybrac... i dla tego tak było, no to by było całkiem realne:)
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 03.02.2012, 19:19:11 »

Najwyraźniej nie zauważyłeś że miałeś Lakepool wybrane zamiast Matto, bo przeszedłem całą kampanię i tego błędu u mnie nie było.
Wysłany przez: implact
« dnia: 03.02.2012, 18:26:25 »

misja niezła, nie powiem, choć dość łatwa(nie całe 8h mi zajeło przescie jej), znalazłem błąd taki że gdy atakuje Utopia miasto Matto to ida morzem :D:D(a przecierz powinni płynąc:)), do tego gdy wysłałem wojsko na matto to poszło na Lakepool wraz z wojskiem z macierzystego miasta, i wszyscy sie odemnie odwrócicli:P nie wiem czemu ale fatal erorr :P do tego w ostatnim epizodzie gdy zabija się ehide, a własciwie 4ehidy, czemu aż 4je wysłałas?? załączam sejwa z misji...
Wysłany przez: nuhdeen
« dnia: 01.02.2012, 22:51:43 »

^ to ja pisałam, zapomniałam się zalogować,sorry
Wysłany przez: Ares i Hermes
« dnia: 01.02.2012, 22:50:20 »

Na Heaven ludzie są z reguły bardzo mili. Sam trzy misje przetłumaczyłem (nienawidzę tłumaczyć tekstów, argh) i tam wrzuciłem, no ale trzeba przyznać że serwis tamtejszy nieco dogorywa. Dostać jakikolwiek komentarz to cud nad cudami ;)

Zalecam 4 razy przejść swoją misję na 4 różne sposoby i wyłapać błędy. Potem parę razy posiedzieć nad tłumaczeniem tekstu, bo o ile można wrzucać mapy z tekstem innym niż angielskim, to jednak mało kto się nim wtedy zainteresuje.

Tłumaczenie to pikuś, na zajęciach Pani Profesor nas tego uczy :)  A zaliczenie jest, więc nie będzie chyba aż tak źle. Misja chyba dobrze działa, jak testowałam to grałam koloniami na przemian i było ok. Pomyślę nad pokazaniem jej tam .
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 01.02.2012, 20:15:09 »

Na Heaven ludzie są z reguły bardzo mili. Sam trzy misje przetłumaczyłem (nienawidzę tłumaczyć tekstów, argh) i tam wrzuciłem, no ale trzeba przyznać że serwis tamtejszy nieco dogorywa. Dostać jakikolwiek komentarz to cud nad cudami ;)

Zalecam 4 razy przejść swoją misję na 4 różne sposoby i wyłapać błędy. Potem parę razy posiedzieć nad tłumaczeniem tekstu, bo o ile można wrzucać mapy z tekstem innym niż angielskim, to jednak mało kto się nim wtedy zainteresuje.
Wysłany przez: nuhdeen
« dnia: 01.02.2012, 16:12:02 »

Mam pytanie, podoba wam się ta misja?  Jak tak, to przetłumaczę fabułę i zamieszczę na Zeus Heaven. Jak jest jest taka dobra, to nie będę sobie głowy zawracała tłumaczeniem, choć pewnie trening z tłumaczeń mi się przyda (taaaa, bo 1,5 godziny tygodniowo + prace domowe, to za mało:P ). Tłumaczenie niby nic trudnego, ale trochę czasu zajmuje. Rzadko tłumaczę z polskiego na angielski, ale za to co tydzień na odwrót :D Hura, cieszymy się :P Hehe.Teraz na serio. Nie będzie obciachu na Heaven?
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 27.12.2011, 03:59:43 »

No, to wziąłem się z powrotem za misję. Kolonia w Miami zaliczona - aż tak strasznie źle nie było. Musiałem zresetować epizod bo dopiero poniewczasie zorientowałem się, że nikt nie sprzedaje orychalku a partię 'gościnną' straciłem przez Artemidę.

Dwa następne epizody miasta macierzystego poszły gładko - ot sporo budowania było. Teraz czas na kolonię w Polis - nie załadował się tekst epizodu, czy też w ogóle go nie ma? Za późno jest bym osobiście zerknął xP

Cele epizodu nadzwyczaj 'przyjazne'... ale o tym co w Polis piszczy napiszę następnym razem.

EDIT: No i ogólnie muszę pochwalić brak błędów 'mechaniki' kampanii. Literówek i błędów w tekście wytykać nie będę :P
Witamy!

Dostęp dla gości
Niezarejestrowani goście mają pełny dostęp do zasobów wortalu, muszą jednak podawać odpowiedzi na antyspamowe pytania kontrolne. Zachęcamy do rejestracji, aby wygodniej korzystać z wortalu, móc identyfikować się w naszej społeczności oraz móc modyfikować ustawienia wortalu pod swoje gusta.

Pliki Cookie
Używamy plików Cookie, aby ułatwiać korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych i reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Rozumiem