Nieśmiertelne Gry > Zeus Pan Olimpu

Zbyt wolna animacja bogów przy ich pojawianiu się

(1/7) > >>

saph25:
Jak w temacie, bogowie pojawiaja sie w zwolnionym tempie i to takim, ze wplywa to bardzo negatywnie na gre. Wszystko w otoczeniu boga dziala normalnie, ze swoja szybkoscia. Gdy bog juz sie pojawi to jego predkosc poruszania oraz znikanie jest ok.  Co zrobic z tym fantem ? :P


Najlepsza odpowiedź z postu użytkownika mckn:
http://n-gry.pl/forum/index.php?topic=993.msg7585#msg7585


--- Cytat: mckn w 22.08.2016, 22:35:08 ---Ten sposób z dźwiękiem nie zadziałał u mnie. Dlatego poszperałem w internetach, trochę to zajęło, ale chyba znalazłem rozwiązanie :).
Na jednej z anglozjęzycznych stron (oto link https://www.reddit.com/r/impressionsgames/comments/348qkq/zeus_and_poseidon_the_dreaded_slow_gods_bug/) napisano, aby użyć jednego z 2 programów:

* Cheat Engine,
* VMWare Player.Skorzystałem z tego pierwszego (można go ściągnąć wraz ze spolszczeniem). Wystarczy po odpaleniu Zeusa w Cheat Engine wybraź proces Zeus.exe i uzyć przycisku "Włącz speedhack", a nastęnie ustawić go na 1 lub 2 jak na obrazku http://imgur.com/a/F5xRl.
Nie mam już problemu z poławiaczami jeżowców, którzy wczesniej wyławiali 1 ładunek żywności na 6 miesięcy. Bogowie jakby również płynniej się poruszali. Może ktoś zweryfikuje czy u niego działa. Jestem ciekawy efektów.

--- Koniec cytatu ---

KazuaR:
Możesz się nim nie przejmować. Mam taki sam bajer z pojawianiem się bogów, ale wszystko działa mi tak stabilnie jak tylko może.

Haspen:
Mam tak odkąd pamiętam w swoim Zeusie. Jakoś zyję :)

Dragwen:
Moi bogowie też posiadają tego skilla. Chyba wszyscy tak mają, jakieś niedopatrzenie w trakcie tworzenia gry..?

Kalontas:
Zdaje mi się, że kiedyś czytałem o błędzie, który to powoduje. Niestety nie pamiętam rozwiązania, ale potwierdzam, że nie wszyscy tak mają.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Odpowiedz

Idź do wersji pełnej