Nieśmiertelne Gry Szukaj
Nieśmiertelne Gry

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ziemek8

Strony: [1] 2 3 ... 80
1
Cesarz: Narodziny Państwa Środka / Odp: Model dzielnicy
« dnia: 18.02.2024, 19:12:17 »
Które zdjęcie forum masz na myśli?
Ta grafika na górze - to tylko połączenie kilku w jedno duże.

2
Zeus Pan Olimpu / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: 18.02.2024, 19:11:08 »
Ha! :D Działa to tylko na oddziały które były tam postawione przed powodzią czy inny oddział też możesz postawić i wejdą na wodę?

3
Zeus Pan Olimpu / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: 10.02.2024, 19:43:27 »
Afrodyta bierze co popadnie. :D
Bogata ta kolonia... ponad 100 000 drachm!? :O

4
Dzienniki / Misje StarCraft I
« dnia: 04.02.2024, 21:34:55 »
Po ostatnim powrocie do StarCraft II ( http://n-gry.pl/dzienniki/2797 ) wróciłem także na chwilę do StarCraft I. Ukończyłem tylko kilka pojedynczych misji z kampanii. Aby łatwiej było znaleźć interesującą misję - zrobiłem zrzuty ekranu minimapek wszystkich misji kampanii StarCraft I (Oryginalnej i z dodatku Brood War).

Original Terran
Cytuj
Tutorial: Boot Camp
1. Wasteland
2. Backwater Station
Cinematic: Wasteland Patrol
3. Desperate Alliance
4. The Jacobs Installation
5. Revolution
Cinematic: The Downing of Norad II
6. Norad II
7. Ther Trump Card
8. The Big Push
Cinematic: Open Rebellion
9. New Gettysburg
10. Ther Hammer Falls
Cinematic: The Inauguration





Original Zerg
Cytuj
1. Among the Ruins
2. Egression
3. The New Dominion
Cinematic: The Dream
4. Agent of the Swarm
5. The Amerigo
Cinematic: Battle on the Amerigo
6. The Dark Templar
7. The Culling
8. Eye for an Eye
Cinematic: The Warp
9. The Invasion of Aiur
10. Full Circle
Cinematic: The Invasion of Aiur





Original Protoss
Cytuj
1. First Strike
2. Into the Flames
3. Higher Ground
Cinematic: The Fall of Fenix
4. The Hunt for Tassadar
5. Choosing Sides
Cinematic: The Ambush
6. Info the Darkness
7. Homeland
Cinematic: The Return to Aiur
8. The Trial of Tassadar
9. Shadow Hunters
10. Eye of the Storm
Cinematic: The Death of the Overmind





Brood War Protoss
Cytuj
1. Escape from Aiur
2. Dunes of Shakuras
3. Legacy of the Xel'Naga
4. The Quest for Uraj
5. The Battle of Braxis
6. Return to Char
7. The Insurgent
8. Countdown
Cinematic: Fury of the Xel'Naga





Brood War Terran
Cytuj
1. First Strike
2. The Dylarian Shipyards
3. Ruins of Tarsonis
4. Assault on Korhal
5a. Emperor's Fall (Ground Zero)
5b. Emperor's Fall (Birds of War)
6. Emperor's Flight
7. Patriot's Blood
8. To Chain the Beast
Cinematic: UED Victory Report





Brood War Zerg
Cytuj
1. Vile Disruption
2. Reign of Fire
3. The Kel-Morian Combine
4. The Liberation of Korhal
5. True Colors
6. Fury of the Swarm
7. Drawing of the Web
8. To Slay the Beast
9. The Reckoning
X. [Ukryta Misja]
10. Omega
Cinematic: The Ascension

 

5
Dzienniki / Powrót do kampanii StarCraft II
« dnia: 22.01.2024, 23:04:19 »
Sam byłem zaskoczony jak przyjemnie grało mi się wracając do kampanii StarCraft II. Zaplanowałem sobie ukończenie wszystkich misji kampanii "Legacy of the Void" na najtrudniejszym poziomie trudności ("brutalnym"). Kiedyś zacząłem to robić, brakowało mi kilku misji by ukończyć je wszystkie. Jednak kiedy to zrobiłem postanowiłem zdobyć także wszystkie osiągnięcia tej kampanii. Potem postanowiłem ukończyć dodatkową kampanię "Nova Covert Ops" na poziomie "brutalnym" i zdobyć wszystkie jej osiągnięcia. Kiedy i to mi się udało - nadal nie miałem dość kampanii Starcraft II, więc ukończyłem ponownie kampanie "Wings of Liberty" oraz "Heart of the Swarm" na "brutalnym" poziomie trudności.


Jedna z misji była dosyć trudna, dopiero po kilku próbach udało mi się ją ukończyć (wykorzystałem m.in. "Nexusy" do obrony).


6
Dzienniki / Stronghold: Definitive Edition
« dnia: 22.01.2024, 22:49:31 »
Dwa miesiące temu postanowiłem sprawdzić "ostateczną" wersję Twierdzy.
Moim zdaniem wersja ta jest dobra, poza obsługą wysokich rozdzielczości zawiera kilka usprawnień typu "quality of life".

Jednak nie był to jeszcze czas na powrót do Twierdzy, po kilku misjach kampanii oryginalnej miałem dość. (Ciekawostka: pierwszy raz grałem oryginalną kampanię z mapą Polski - z tego co pamiętam, to zawsze grałem na wersji z mapą Wielkiej Brytanii).


A nowa kampania ("Kampania Perły") jakoś mnie do siebie nie przekonała.


7
Dzienniki / Anno 1602 bez trunków
« dnia: 22.01.2024, 22:14:31 »
Miałem parę pomysłów wracając tym razem do Anno 1602.

Pierwszym z nich była gra otwarta bez produkcji trunków (trudniejsza rozgrywka z powodu niższych podatków). Ciekawostka: bez trunków można rozwinąć mieszkańców do poziomu Kupców, ale wystarczy na chwilę dać im dostęp do trunków i zaczną zamieniać się w Arystokratów (będą się rozwijać nawet gdy trunków już nie ma - choć oczywiście będą akceptować dużo niższe podatki).




Drugim pomysłem była gra otwarta w ogromnymi wyspami.




Trzecim pomysłem było zagranie w dodatkowe kampanie (nigdy wcześniej tego nie robiłem) - po ukończeniu pierwszej ("Nowe horyzonty") zabrałem się za ostatnią (najtrudniejszą) "Na służbie Jego Królewskiej Mości" - obie składały się z 4 misji.




Bonus - gif rozbudowy jednej z wysp:




Dodatkowa ciekawostka - na wyspie na której stawia się Pałac można znacząco podwyższyć podatki (utrzymując zadowolenie mieszkańców) - po kilkudziestu minutach - trzeba je jednak obniżyć by mieszkańcy nie byli niezadowoleni.

Ostatni raz w Anno grałem jakiś rok wcześniej: http://anno1602.n-gry.pl/dzienniki/1761
(Piszę ten wpis dopiero teraz - ale grałem we wrześniu/październiku.)

8
Niezły art. Skąd pochodzi? :)

9
Zeus Pan Olimpu / Odp: Warto wracać do Zeusa
« dnia: 17.01.2024, 18:47:19 »
Bogato! :D
Ledwie trochę produkcji w prawym górnym rogu widać. Zadziwiające jak niewiele potrzeba elitom. ;)

10
Zeus Pan Olimpu / Odp: Solucje do misji i opisy gier otwartych
« dnia: 11.06.2023, 23:35:08 »
Dodałem na liście (w pierwszym poście tego wątku - widoczny także tutaj http://zeus.n-gry.pl/208 ) trochę informacji - najważniejsze były dla mnie mapka, surowce i jakie świątynie można budować (żeby mieć w jednym miejscu najważniejsze informacje potrzebne do podjęcia decyzji "w jaką misję by sobie dzisiaj zagrać"). Jeżeli zauważycie jakieś nieścisłości - szczególnie w nieprzyjaznych bogach i potworach (część na pewno pominąłem, grając będę starał się uzupełniać) (wpisywałem tylko te dotyczące miasta macierzystego) - to dawajcie znać. Będę poprawiać.

11
Sprawy organizacyjne / Kompaktowy wygląd
« dnia: 09.06.2023, 22:06:41 »
Eksperymentuje sobie z wyglądem niektórych sekcji gier.
Na razie żaden nowy layout mi się nie spodobał.
Jednak jedną ze zmian postanowiłem zrobić opcjonalną - możecie wypróbować "kompaktowy wygląd".
Aby go aktywować trzeba przejść do opcji wyglądu w profilu (zaznaczone na jednym z załączników).
Jeżeli chcecie go używać i jak macie jakieś pomysły co w nim zmienić / poprawić (coś odkryć, albo coś więcej schować, pomniejszyć/powiększyć) to dawajcie znać.

(Kompaktowy wygląd jest aktywny wszędzie tam gdzie jest "ustawiona gra" - wtedy gdy widać na górze strony obraz pojedynczej gry)

12
Artykuły / Odp: Lista kodów
« dnia: 29.05.2023, 17:43:52 »
Stan kolonii po ukończeniu epizodu nie ma tak naprawdę znaczenia. W kolejnym epizodzie (kiedy wracasz do miasta macierzystego) stan kolonii jest zawsze taki sam (siła militarna/ekonomiczna, importowane/eksportowane towary (i ich ilość) są zawsze takie same - z góry ustalone).

Warto jednak wspomnieć, że stan świata (innych miast) może być inny - ale tylko ze względu na ustawione "fakty", które powinny się wydarzyć w określonym czasie (a jeżeli użyjesz Ambrosia - to je przeskoczysz i się nigdy nie wydarzą).

13
Zamieść plik / Odp: Anno 1602 - miasto na północy
« dnia: 12.05.2023, 20:40:30 »
A to ciekawostka o zbrojmistrzu. :)
Ładnie to wygląda, tylko chyba coś nie chcą zbierać zboża na północy wyspy. ;)
Główny magazyn specjalnie pozostawiłeś na III poziomie, nie podoba ci się wygląd IV poziomu - czy miałeś jakiś inny powód?

(Jakbyś zamieścił save to bym wrzucił do działu Download.)

14
Dzienniki / Mikro Odyseja
« dnia: 07.05.2023, 21:51:41 »
Od ostatniego posta kontynuowałem jeszcze jakiś czas z Zeusem. Po Wojnie Peloponeskiej zagrałem także Wyprawy Jazona, Narodziny Atlantydy, Nadmorską Cywilizację, Odrodzenie Atlantydy, Ekonomiczną Grę Otwartą, a ostatnią misją była Odyseja. Nie pokażę jednak miasta macierzystego, a jedną z kolonii:




Celami tego epizodu są: Zabicie Scylli, 1000 ludzi w Domostwach, utrzymanie 2 trier. Dodałem sobie jednak dodatkowy cel: wybudowanie 3 świątyń - co jest niełatwym zadaniem w tym niewielkim mieście. Wprawdzie budowę świątyń rozpocząłem dopiero po zabiciu Scylli, nie mniej jednak wszystkie cele są zaliczone i epizod można ukończyć (mając dodatkowo 3 funkcjonujące świątynie) nie lekceważąc potrzeb Odyseusza (po jego wezwaniu mogłem zburzyć 8 domów elity - zależało mi jednak na tym by miasto posiadało wszystko co było niezbędne do ukończenia epizodu). Save miasta można pobrać tutaj.

15
Zeus Pan Olimpu / Odp: Zeus Enhancement Pack 1.1
« dnia: 06.05.2023, 20:23:55 »
Witaj!
Wersja gry z GOGa powinna zawierać edytor.
Zaraz po włączeniu gry - na ekranie głównym - nie widzisz przycisku edytora?

16
Zeus Pan Olimpu / Odp: Warto wracać do Zeusa
« dnia: 17.03.2023, 21:42:01 »
Ładnie, ładnie. ;)
Jaka to misja? Co masz na myśli poprzez dublowanie dostawców?

17
Miło cię znowu widzieć Lotofag! :)
Czekam na więcej detali wpływu na rozgrywkę!

Może jakiś poziom ulepszeń pozwoliłby opóźniać katastrofy, albo całkiem im przeciwdziałać, czemu nie?
Przykład: mając informację o powodzi na 3 miesiące przed - oraz mając świątynię Posejdona - pojawia się zadanie od Posejdona - może tylko jakieś towary (pełno ryb dla Krakena by ten coś tam zrobił), albo wysłanie gdzieś 3 trier by coś, gdzieś się stało. ;)
Inny przykład: mając informację o wybuchu wulkanu na 3 miesiące przed - oraz mając świątynię Hefajstosa - pojawia się zadanie od Hefajstosa - 64 sztaby brązu na naprawy Talosa, jeżeli je damy, wskoczy on do wulkanu i coś tam zrobi. ;)

18
Dzielnice / Stawowa - 27 domów elity
« dnia: 05.03.2023, 21:35:57 »
Mieści 27 domów, czyli 540 ludzi elity, czyli maksymalnie 108 hoplitów / jeźdźców.
Bardzo istotne jest położenie gimnazjów (jedyny budynek, który się powtarza w tej dzielnicy) - tylko stojąc w tym miejscu zapewnia dostarczanie dostępu do zawodników całej dzielnicy.
Poza dzielnicą należy postawić także Szkołę, Szkołę Teatralną i Stadion - by domy rozwinęły się do poziomu Pałacyków.

19
Dzielnice / Szeroka - 50 domów
« dnia: 05.03.2023, 21:16:51 »
Mieści 50 domów, czyli 3000 ludzi.
Bardzo istotne jest położenie fontanny - tylko stojąc w tym miejscu zapewnia dostarczanie wody całej dzielnicy.
Poza dzielnicą należy postawić także Szkołę i Stadion - by domy rozwinęły się do poziomu Kamienic.

20
Dzienniki / Wielka Sparta
« dnia: 02.03.2023, 22:55:01 »
Kolejny powrót do Zeusa Pana Olimpu. Tym razem misja Wojna Peloponeska i moja "wielka" Sparta.
W pewnym momencie - po ukończeniu misji i zabraniu się za upiększanie miasta chciałem sobie odpuścić z powodu ataków Ateny, podczas których burzyła wiele pieczołowicie stawianych przeze mnie budynków. Jednak dotrwałem do momentu, w którym jestem całkiem zadowolony z miasta. Oto rezultat:


Bonus: "zrzut ekranu" całego miasta. Widać na nim pojawiającą się Atenę i nawiązującą się walkę z Apollem.
Ostatni raz robiłem takie składanie zrzutów ekranu parę lat temu: http://zeus.n-gry.pl/dzienniki/1604 ;)


Strony: [1] 2 3 ... 80

Witamy!

Dostęp dla gości
Niezarejestrowani goście mają pełny dostęp do zasobów wortalu, muszą jednak podawać odpowiedzi na antyspamowe pytania kontrolne. Zachęcamy do rejestracji, aby wygodniej korzystać z wortalu, móc identyfikować się w naszej społeczności oraz móc modyfikować ustawienia wortalu pod swoje gusta.

Pliki Cookie
Używamy plików Cookie, aby ułatwiać korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych i reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Rozumiem