Nieśmiertelne Gry Szukaj
Zeus Pan Olimpu

Autor Wątek: Zeus: Tytanomachia - Reedycja Zeusa wg Lotofaga  (Przeczytany 94927 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

PDG

  • Gość
Odp: Zeus: Tytanomachia - re-edycja
« Odpowiedź #20 dnia: 08.12.2013, 21:23:53 »
Witam jestem tutaj nowy:) jednak w Zeusa gram już sporo czasu, po przeczytaniu koncepcji Lotofaga( dawno nie czytało mi się nic tak dobrze:) ) nie mogło obyć się i bez tego komentarza. pomysł jest świetny, wspaniale to wygląda na papierze tyle, że zrobić to już w praktyce wymaga wiele czasu ( nie jestem specjalistą ale myślę że, około roku czasu) samozaparcia, środków finansowych, chęci, pomysłów i pomocy z rożnych źródeł. Poza tym potrzebny jest jakiś zespół informatyków i to nie laikow? tylko gości którzy znają się na grafice i tym podobnych rzeczach. Kody źródłowe powiadasz zimek8? a dlaczego w przypadku Zeusa to raczej mało prawdopodobne? Wg. mnie jeśli coś się chce da się to osiągnąć chodziarz od razu mówię że nie będzie to łatwe. Sam również wyrażam chęć pomocy i chętnie zaangażuję się w taki projekt.

Lotofagia

  • Gość
Odp: Zeus: Tytanomachia - re-edycja
« Odpowiedź #21 dnia: 16.12.2013, 05:30:08 »
Pangea: Sanktuarium

W odległej głuszy spokojne nimfy strzegą sekretów świata natury. Srebrnoskóre i smukłe najady, złotookie hesperydy, pokryte szorstką korą driady - urok tych boginek dorównuje ich wiekowej mądrości.

Nimfy to nacja nieco bardziej wymagająca od innych. Mają wyższe wymagania estetyczne, handel z nimi jest utrudniony, a dzięki istnieniu najad gracz projektuje właściwie dwa miasta - nadwodne i naziemne, do tego z odmiennym zestawem wymagań.

Domostwa

Driady zamieszkują młode dąbrowy, kryją się w wiązach i jesionach, baraszkują między witkami starych wierzb. Początkowo zamieszkują Sadzonki, których doglądają leśnicze i podlewają wodą ze Źródeł tak zwane wodnice; po jakimś czasie najedzone driady z bezpiecznych dziupli swych Kryjówek pragną muzyki lub pląsów, by schronić się w Ustroniu. Wyglądają zeń tylko spowite w winorośl, a ich drzewa pęcznieją od mieszkających w nich nimf, stając się Skromnymi przybytkami. Gdy dostęp do muzycznych lub magicznych ceremoniałów zostaje zwiększony - albo też młode nimfy nauczą się opieki nad florą i fauną - powstaje zachwycający Przybytek, rozświetlony widmowymi światłami drzewny dom wielu nimf. Gdy tylko te otrzymają nektar z pomarańczy i dostęp do Uzdrowiska, pozwalają swym drzewom kwitnąć i rozrastać się w Elegancki przybytek. Najpiękniejszym i najukochańszym schronieniem płochych driad jest jednak Azyl, gdzie mogą przysłuchiwać się muzyce, przyglądać tańcom na polanach i pielęgnować swych mniejszych braci, tak jak one szukających ratunku w korzeniach niezwykłych drzew.

Oready to znacznie surowsze i wojownicze nimfy, których siedziby wykute lub wydrążone w skałach to przejaw oszczędnego, srogiego piękna tych milczących duchów. Ich Samotnie, w których szepczą duchy ziemi wymagają nakładów marmuru lub granitu, dzięki którym powstają ryte w misterne wzory płyty i posadzki. Ponadto oready wymagają broni, by stawać w obronie równowagi i piękna, które je otacza - ponadto dostępu do uzdrowisk, źródła, dwóch źródeł pożywienia, kultury i edukacji. Gdy tylko melancholijne oready otoczą się wybrzmiewającą w ich Skalistych grotach muzyką, a mistycy i opiekuni drzew odwiedzą je, by je instruować, oready zgodzą się zamieszkiwać je w większych rodzinach i klanach. Skradziony dzikim niedźwiedziom miód z dodatkiem ziół przebijających skalisty grunt kwater oread dodaje im otuchy w ich Przepastnych grotach. Wymogiem jest jednak także estetyczna równowaga żywiołów dookoła, a także obecność kaplicy. Dzięki kultowi, pieśniom i sztukom mistycznym oready rozpoczynają praktyki medytacyjne w rozbudowanych na te potrzeby Gwiezdnych altanach. Taras rozpostarty nad grotą pozwala obserwować szlaki gwiazd, jednak gdy dzikie pumy odnajdą swe legowiska u zboczy tych dostojnych konstrukcji, a nieopodal stanie wyjątkowe miejsce dla pieśni lub kwiatów, niebywałe Księżycowe altany spowije srebrzysty blask i pierzyna oszronionego mchu. To tu oready wytrwale trenują oswajanie śmiercionośnych bestii.


Lotofagia

  • Gość
Odp: Zeus: Tytanomachia - re-edycja
« Odpowiedź #22 dnia: 16.12.2013, 05:58:45 »
Hesperydy to najstarsze i najpiękniejsze z nimf. Na ich śnieżnobiałe ramiona spadają kaskady złotych liści, giętkie i smukłe jak dzikie pędy hesperydy mkną na grzbietach potężnych irbisów i dostojnych lwic. Stworzone z pomocą rzadkich sadzonek, sztuki kamieniarskiej i wykończeń z egzotycznego drewna galerie i pawilony na wiecznie kwitnących Złotych polanach są im strażnicą, z której doglądają wznoszącego się nad nimi drzewu hesperyd. By jednak hesperydy zamieszkały w twym mieście, muszą czuć się bezpiecznie i komfortowo; ich wypracowany przez setki lat hedonizm wymusza na tobie złożony jadłospis i ofertę artystyczną, a więź z mocami natury musi być podtrzymywana przez obecność świątyni w mieście. Gdy eleganckie hesperydy otrzymają cenne naszyjniki i bransolety, zadbają o to, by w ich Złotych ogrodach zakwitły złotem kielichy kwiatów, a nad nimi beztrosko szybowały miododajne pszczoły i filigranowe kolibry. Piękno w ogrodzie wymaga jednak odpowiedniej oprawy poza nim, a perfekcja natury musi odpowiadać precyzji myśli - miasto musi mieć już trochę odkryć naukowych lub mistycznych. Gdy zaś uroki, czary i iluzje rozdystrybuujesz wśród wyniosłych adeptek natury, a w mieście każdy uzyska dostęp do dóbr ducha, magia tego miejsca pozwoli zaowocować złotym drzewom, tworząc Święte sady. Gdy natomiast spełnisz szereg rygorystycznych warunków, przy których wieczna młodość wyda się błahostką - wybudujesz okazały monument, zorganizujesz ekspedycje, przywożąc cenne składniki czarów i kosmetyków dla hesperyd, zadbasz o swoje miasto, hesperydy zadbają o swe Sanktuaria. Słodkie od soku i mieniące się karatami jabłka wykarmią nimfy i uczynią z nich niepokonane czarodziejki, zwane też Strażniczkami. Ich bojowa potęga może równać się z herosami, a każda z nich mocą nadaną jej przez ziemię i przestwór zaleje wroga nawałnicą zaklęć i inkantacji.

Lotofagia

  • Gość
Odp: Zeus: Tytanomachia - re-edycja
« Odpowiedź #23 dnia: 16.12.2013, 06:39:00 »
Nimfy: Kultura i edukacja

Kultura


Muzyka: W konserwatoriach ćwiczą się utalentowane pieśniarki i harfistki, by następnie występować w kręgu muz.
Taniec: Trenowane przez zwichrzone sylfy tancerki i akrobatki z kręgów charyt starają się zachwycić widownię.
Iluzja: Zaklinaczki i iluzjonistki szkolone u mistyków bawią mieszkańców swą sztuką pokazywaną w kręgach lampad.

Rekreacja

Kontemplacja: Najmądrzejsze z driad rozmyślają w swych pustelniach, by następnie nauczać medytacji i nakłaniać do refleksji nad naturą niebios, ziemi i odmętów z kromlechów.
Flora: W szkółkach leśnych ćwiczą się w sadownictwie i czarobotanice późniejsze instruktorki arboreów.
Fauna: Naturę padlinożercy i drapieżnika, powściągliwość roślinożercy, sekrety lotu ptaków i żeglugi ryb - te kwestie zajmują adeptki menażerii.

Budowle specjalne:

Matecznik to zaczarowane miejsce, gdzie dzikie bestie i egzotyczne rośliny koegzystują w cieniu potężnych drzew. Jest to ulubione miejsce rozmyślań o cyklach życia, gdyż obserwacja złożoności natury i starannej opieki nimf i innych istot skłania do najczystszych z myśli.

Tarasy sztuk tajemnych to z kolei złożona konstrukcja poruszających się leniwie dzięki lewitacji kręgów, na których następuje synteza sztuk, wyśmienite układy taneczne splatają się z czarodziejskim staccato zaklęć i muzyczną oprawą muz.

Lotofagia

  • Gość
Odp: Zeus: Tytanomachia - re-edycja
« Odpowiedź #24 dnia: 16.12.2013, 07:00:58 »
Panteon Nimf: Opiekunowie i Aspekty

Nimfy nie uznają kapryśnych bogów, nie wyznają i wiernopoddańczo nie służą siłom niewiele starszym od nich samych. Będąc podobnie bliskim, niemal zjednoczonym, z esencją mórz i puszczy, nie sposób szanować rozmieniających się na drobne i zachowawczych bóstw. Nimfy uznają natomiast duchy przyrody, potężne istoty, których moc nieco rozmyła się w pomroce dziejów, jednak pozostała godna szacunku. Dla przenikliwych nimf różnica między Posejdonem, który włada topielą, a duchem, który jest i falą, i odmętem, i rykiem sztormu to różnica podstawowa.

Opiekunowie to niezbyt oddająca charakter tej zażyłej relacji nazwa duchów towarzyszących nimfom. Wędrują jako istoty humanoidalne, jednak od pierwszego wejrzenia różnią się od z gruntu uczłowieczonych bóstw greckich lub tytanów. Wyziera z nich żywioł i totemiczna bestia, których są aspektem. Opiekunowie to jednocześnie bestie - zwane też Aspektami - bezpłciowe Istoty, ale i rozszalałe, skłębione moce. Są tym wszystkim osobno i jednocześnie. Gdy ich wpływ w mieście nimf słabnie, by zachować równowagę, niszczycielski Aspekt przemierza miasto. Nie jest to jednak gniew Opiekunów, lecz raczej gra sił starych jak świat. Tam, gdzie brakuje opiekuńczej mocy Opiekuna, nadciąga morderczy Aspekt, jej wykonawcze wcielenie.
Wody pogrążone w krwi penetruje Rekin, a pola bitew przebiega krwiożerczy Wilk. W ten sposób domyka się święty cykl życia i śmierci, rozkładu i odnowy.

Lotofagia

  • Gość
Odp: Zeus: Tytanomachia - re-edycja
« Odpowiedź #25 dnia: 16.12.2013, 13:42:28 »
Nimfy: Opiekunowie i Aspekty

Kwestia Opiekunów to wyjątkowo złożone zagadnienie. Mimo ustalonej hierarchii, świat duchów rządzi się innymi prawami niż świat bogów. W najogólniejszym zarysie, kraina duchów to cztery Wielkie Dwory, którymi opiekują się Tytania i Oberon. Władcy tych dworów to duchy szczególnie potężne i nieufne, więc zaskarbienie sobie ich łask to wyjątkowe zadanie (patrz: bogowie "nadwymiarowi": Helios, Tyche itp.). Hierarchia obowiązuje wewnątrz dworów i wśród nich, co warto będzie później wyjaśnić.

Hierarchia

Oberon

Tytania - w rzeczywistości równe sobie potęgą duchy, obecność jednego z nich w mieście udaremni atak drugiego.

Dwór Ostępów
Tak zwany Wielki Dwór. Opiekunowie należący do tego dworu opiekują się puszczami i niedosiężnymi szczytami, prowadzą stada i watahy, trzymają echo w kotlinach, spuszczają Biel (zimę) i Zieleń (wiosnę) z uwięzi. Dwór ten składa się z żarłocznego Wilka, spostrzegawczego Sokoła i krwiożerczej Pumy, a jego niekwestionowanym władcą jest Niedźwiedź.

Dwór Odmętów
Pogrążony w falach, ten tajemniczy dwór stanowi dziedzinę ławic i kipieli. Bliskie są mu morskie istoty, a prastary Żółw trzyma w ryzach niebezpiecznego Rekina, lubującą się w sekretach Mantę i figlarnego Delfina.

Dwór Cieni
Pomimo lęku, jaki wzbudza, dwór ten to miejsce bliskie każdemu mędrcowi. Tajemnice życia i śmierci, których pilnuje wszechwidzący Kruk, jednoczą pod jego skrzydłem utalentowanego Pająka, troskliwą Żmiję i jadowitego Skorpiona.

Dwór Łąk
Nazywany też Małym Dworem, ten dwór to miejsce dla pracowitych i czułych duchów. Doglądając polan i najmniejszych z braci, pogrążony w psikusach sprytny Lis współtworzy dziedzinę dostojnego Jelenia, pracowitej Pszczoły i radosnego Kolibra.

Hierarchia

Tak więc najsilniejszy duch najsilniejszego z dworów może przegnać mściwego ducha o tej samej randze, ale wewnątrz słabszego dworu. Tym samym hierarchia wygląda tak:

Oberon
Tytania
Wilk
Rekin
Pająk
Jeleń
Sokół
Węgorz
Żmija
Pszczoła
Puma
Delfin
Skorpion
Koliber

Świątynie tych duchów to zarówno drobne kaplice, jak i zachwycające Sanktuaria. Gdy jednak uda się wznieść monumentalny Dwór jednej z dziedzin, można w nim czcić jednocześnie trzy aspekty, a po uzyskaniu wejrzenia w duchy przewodzące Dworom - zadbać o obecność Niedźwiedzia, Żółwia, Kruka lub Lisa w mieście.




Lotofagia

  • Gość
Odp: Zeus: Tytanomachia - re-edycja
« Odpowiedź #26 dnia: 16.12.2013, 14:23:53 »
Wilk, Nocny Śpiewak to urodzony przywódca. Nimfy przekazują sobie opowieści, w których u zarania świata zakochał się w księżycu i aby mu się przypodobać, strząsnął z siebie drogocenny srebrny kruszec, który miał odzwierciedlać mapę nocnego nieba na ziemi. Opiekun ten strzeże zimy i dba o to, by przedwcześnie nie wtargnęła na ziemię. Przy jego świątyni połyskuje srebro i panuje ziąb, a strzegące miasta oddziały wyczuwają w sobie jego pieśń, stając się silniejszymi i żądnymi krwi. Gdy jednak ubłagasz sprawiedliwego Wilka, wyruszy na pomoc twym oddziałom, krusząc w szczękach wszelki opór.

Rekin, Głębinowy Łowca patroluje przybrzeżne wody w poszukiwaniu wrogich mu statków, które może przepędzić z okolic swego przybytku. I choć opowieści o jego okrucieństwie mogą być przesadzone, mówi się, że kiedyś pożarł pięciu Rybich Władców z powodu ich nieposłuszeństwa. Od tej chwili ryby posłusznie odpowiadają na jego wezwania, a wojownicze nereidy i okeanidy mogą liczyć na jego protekcję.

Pająk, Prządka Losów niegdyś skradł garniec z losem każdej istoty, jednak schował go tak starannie, że sam zapomniał, gdzie. Zyskał jednak dzięki temu dar przeczuwania przyszłości, którym dzieli się ze swymi podopiecznymi. Dzięki jego opiece większość rzemieślników zręczniej wykonuje swą pracę, a wspaniałe budowle niczym pajęczyna snują się niemal samoistnie. Pająk sprzyja miłującym piękno nimfom, sprawiając czasem, że niektóre ich przybytki będą lepiej zaopatrzone niż by się zdawało.

Jeleń, Sędzia Stad to sprawiedliwy opiekun łąk i sadów, który dba o to, by mogły one kwitnąć dookoła jego świątyń. Za jego przyzwoleniem w mieście pojawia się więcej zwierzyny, a stada przynoszą więcej żywności. Jeleń wie, kiedy przychodzi czas zbiorów, ale gdy zdobi poroże kwiatami i owocami, sady posłusznie kwitną przed czasem. Czyni to jednak tylko na życzenie nimf, gdyż dba o porządek w naturze.

Haspen

  • Gracz
  • *****
  • Wiadomości: 1288
  • Płeć: Mężczyzna
  • Panie Peasley, gdzie jest mój Earl Grey?
    • Zobacz profil
Odp: Zeus: Tytanomachia - re-edycja
« Odpowiedź #27 dnia: 16.12.2013, 14:27:06 »
Jak widzę te twoje skrupulatne i szczegółowe wypociny, to aż mnie się serce kraje, że nie ma kto ich zrealizować :P
World of Horror - a reszta gier może się schować :P
Czym się mogę pochwalić na N-Gry.pl - Misje i gry otwarte (2010-2019)

Lotofagia

  • Gość
Odp: Zeus: Tytanomachia - re-edycja
« Odpowiedź #28 dnia: 16.12.2013, 16:37:19 »
Cóż, zawsze to jednak ciekawe ćwiczenie. Lubię czasem wymyślać usprawnienia starych i dobrych gier komputerowych, też żałuję, że raczej nigdy nie przyjdzie do realizacji. :)

Lotofagia

  • Gość
Odp: Zeus: Tytanomachia - re-edycja
« Odpowiedź #29 dnia: 16.12.2013, 19:32:36 »
Sokół, Oko Wichury to niebezpieczny duch przestworzy. Sprzymierzone z nim duchy, Sokolnicy, dbają o to, by nimfy na czas odnalazły bezpieczną przystań, nie błądziły w dziczy i wcześniej wiedziały o atakach Opiekunów, ruchach militarnych oraz kaprysach Aspektów. Ekspedycje wiedzą doskonale, dokąd płynąć, a dostawcy bezzwłocznie dystrybuują dobra pod czujnym okiem Sokoła. Wszechwidzący Sokół wysyła swój Aspekt, by strzegł miasta, błogosławi tarasy tańca i wartownie, a na prośbę swego ludu zwodzi wrogie wojska, dzięki czemu ich część nigdy nie dociera pod bramy twego miasta.

Manty, Milczącej Zguby obawiają się wszyscy adepci sztuk tajemnych, nawigatorzy i żeglarze. Legendy o tym, że skrada oblicza topielcom, by męczyć ich rodziny, mogą nie być przesadzone. Nimfy jednak czasem zyskują sobie jej przychylność, a ona w zamian nagradza ich perłami z głębin swej topieli oraz piękną biżuterią z wraków. Ponadto błogosławi magików i pieśniarzy całego miasta, gdyż zna dobrze wartość ciszy i dźwięku. Chroni swoje miasto przed powodzią, choć wieści niosą, że pod powierzchnią mórz i oceanów krąży ulicami zatopionych przez siebie miast.

Żmija, Podziemna Troska sprzyja budowniczym i uzdrowicielom. Swym adeptkom przypomina o tym, że każde drzewo rośnie nie tylko ku słońcu, ale i wgłąb ziemi. Tym samym opowiada smutną prawdę: każda istota ma swój los zarówno w życiu, jak i w śmierci. Żmija uczy zielarki i uzdrowicielki swych czarów, dzięki którym żywi nie zwracają swych obliczy ku światom pod nimi przed czasem. Ciemnołuska Opiekun rozwiera też gardziel ziemi, wydobywając na życzenie nimf złoża cennych skał. Zaraza nie grozi miastu, które otaczają sploty Żmii.

Pszczoła, Matka Roju odpowiada za wspaniałą organizację świata duchów i nimf. Udostępnia cenne ule pełne słodkiego miodu, dba o wytrzymałość wzniesionych w mieście konstrukcji i zaprzęga do pracy najbardziej leniwe z nimf, obniżając nieco wymagania personelu. Matka Roju strzeżona jest przez swą osobistą gwardię Meliad, gdyż wielokrotnie odpędzała zakusy wrogich duchów, ale rozsądna prośba przekona ją, by na jakiś czas udostępniła swe wojowniczki.


Lotofagia

  • Gość
Odp: Zeus: Tytanomachia - re-edycja
« Odpowiedź #30 dnia: 16.12.2013, 20:03:36 »
Puma, Radosna Pomsta budzi strach i pożądanie. Okrutna w boju, łagodna podczas pokoju, dba o matki i żołnierzy. Broni twego miasta przed atakiem, dba o zagrody kotów, dogląda trenujących walkę nimf i zaklina broń, której zawsze nieoczekiwanie jest więcej. Nieprzewidywalna i silna, umie sugestią i pazurem odegnać niektóre pozornie silniejsze od niej duchy. Poproszona - wysyła na łowy swój aspekt, by rozprawił się z przeciwnikiem lub przyniósł pożywienie.

Delfin, Pląsająca Fala to cudowny duch zabaw i uciech, który umila nimfom ciężar ciężkich czasów. Miasta, w których przebywa, rozbrzmiewają śpiewem i odgłosami zabaw. Delfin błogosławi rzeźbiarzy i artystów, gdyż piękno natury jest skończone, ale sztuka tworzy cuda, których nie zna natura. Delfin nie pozwala na zamieszki, jego taniec na fali łagodzi konflikty, a w razie potrzeby przyspiesza pomoc innych bóstw. Sprawia też, że potrzebujący pomocy są skłonni zaczekać nieco dłużej.

Skorpion, Bezlitosny Omen nie należy do najweselszych z duchów. Cichy i wyrachowany, szuka jedynie ofiar, których może obdarzyć śmiercią. Nimfy zdają sobie jednak sprawę z tego, że jest on potrzebnym, choć przerażającym, elementem porządku natury. W jego przybytku mieszkają wierne oddziały Żądeł, których śmiercionośne ostrza spadają nieubłaganie na wrogów. Ponadto Skorpion czasem powstrzymuje rozszalały Aspekt atakujący miasto, choć być może nadużyciem byłoby stwierdzenie, że czyni to z troski. Skorpion wie dobrze, że troska to przywilej śmiertelnych i nie cieszą się nią nigdy zbyt długo.

Koliber, Barwny Figlarz to najmniejszy z Opiekunów, drobny i ruchliwy jak świetlny refleks. Uwija się nad kwiatami i owocami, pozwalając kwitnąć wokół swego przybytku owocowym drzewom. Wie, gdzie polany skrywają słodycz swych skarbów - nektar - i chętnie się nią dzieli. Jego ożywiona obecność w mieście poprawia zadowolenie nimf, które mają w nim powiernika swych smutków.

Lotofagia

  • Gość
Odp: Zeus: Tytanomachia - re-edycja
« Odpowiedź #31 dnia: 16.12.2013, 20:54:30 »
Oberon i Tytania odpowiadają za sadzonki, drzewa i sady, a ponadto odkrycia naukowe i mistyczne. Nie zdołałem jeszcze wymyślić precyzyjnego rozgraniczenia, wrócę do tego.

Surowce i produkty dostępne dla nimf:

Żywność

1. Owoce - drzewa figowe, pomarańczowe i granatu doglądane przez Hamadriadę. Hamadriada to nimfa, której duch stopił się w znacznym stopniu z otaczającą ją roślinnością, przez co stała się drzewem. Nie może się poruszać, ale jej obecność zapewnia rozrost sadom. Nieco mniej efektywną możliwością pozyskiwania pożywienia jest Zbieraczka, która szuka dziko rosnących owoców.
Winorośl jest dzielona na Pędy, z których tworzy się ubrania, i Winogrona, które można zjeść.

2. Owoce morza - ryby, jeżowce i skorupiaki wyławiane przez nurkujące Poławiaczki. Mogą być również hodowane przez nimfy w specjalnych Akwariach, jednak jest to nieco bardziej kosztowna impreza. Na skalistych plażach Poszukiwaczki mogą odnaleźć małże, a wyjątkowo rzadko - perły.

3. Mięso - nimfy, wbrew pozorom, nie wzdrygają się przed jedzeniem mięsa, jednak nie czynią tego chętnie. Wiedzą, że na każdą istotę przychodzi kres, jednak nie chcą go przyspieszać. I choć w Kwaterach łowczyń można odnaleźć niedoścignione tropicielki, dieta złożona tylko z mięsa zmniejsza poziom zadowolenia w mieście.

4. Jaja - mogą ich poszukiwać Poszukiwaczki w gniazdach i na skalistych plażach, jednak najlepiej jest wybudować Wolierę albo Leże Dodo, co zapewni stały dostęp do jaj.

5. Lotos - wyjątkowy przysmak, zbierany przez Zbieraczki na Polach Lotosu.

bazylozaur

  • twórca misji
  • Gracz
  • *****
  • Wiadomości: 309
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Zeus: Tytanomachia - re-edycja
« Odpowiedź #32 dnia: 22.12.2013, 18:49:48 »
Niesamowita wyobraźnia  :o Trzeba Ci to przyznać. Z niecierpliwością czekam na więcej.

Lotofagia

  • Gość
Odp: Zeus: Tytanomachia - re-edycja
« Odpowiedź #33 dnia: 01.01.2014, 20:11:06 »
A co miałbym teraz opisać? Strukturę przemysłową i konstrukcje Nimf czy nową rasę?

bazylozaur

  • twórca misji
  • Gracz
  • *****
  • Wiadomości: 309
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Zeus: Tytanomachia - re-edycja
« Odpowiedź #34 dnia: 01.01.2014, 21:45:49 »
Co miałbyś opisać? Nie wiem, puść wodze wyobraźni - jak do tej pory dawałeś radę. Każdy Twój tekst czytam po prostu z zapartym tchem i nie mogę się nadziwić Twej pomysłowości.

bazylozaur

  • twórca misji
  • Gracz
  • *****
  • Wiadomości: 309
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Zeus: Tytanomachia - re-edycja
« Odpowiedź #35 dnia: 01.06.2014, 11:41:48 »
Lotofag zainspirował mnie swoimi pomysłami (tak jak Kalontas dawniej) i sam posiedziałem trochę nad mitologią. Oto moje wypociny.

Hierarchia bogów, potworów im podlegających oraz herosów pokonujących monstra (w nawiasach).

Zeus - cyklop (Odyseusz), harpia (Atalanta),

Posejdon - Ketos (Perseusz), Tryton (Meleager),

Hades - Cerber (Orfeusz), Kampe (Chiron),

Hera - Hydra (Herakles), Argos (Orfeusz),

Demeter - spiżowy byk (Jazon), Meduza (Perseusz),

Hestia - Damastes (Tezeusz), kariatyda (Kirke),

Helios - Feniks (Atalanta), Gerion (Herakles),

Atena - Arachne (Kirke), syrena (Odyseusz),

Artemida - dzik kalidoński (Meleager), Pentezylea (Achilles),

Apollo - gryf (Atalanta), Scylla (Odyseusz),

Atlas - Chimera (Bellerofont), Minotaur (Tezeusz),

Persefona - Erynia (Orfeusz), Eurynomos (Meleager),

Hekate - Empusa (Chiron), Lamia (Bellerofont),

Ares - smok (Jazon), ptaki stymfalijskie (Herakles),

Hefajstos - Talos (Jazon), spiżowa klacz (Chiron),

Afrodyta - Hektor (Achilles), Eol i wiatry (Kirke),

Hermes - olbrzym Sinis (Tezeusz), Mantykora (Bellerofont),

Dionizos - Menada (Perseusz), satyr (Achilles).


Herosi i ich oponenci:

Herakles - Hydra, Gerion, ptaki stymfalijskie,

Perseusz - Meduza, Ketos, Menada,

Tezeusz - Minotaur, Damastes, olbrzym Sinis,

Odyseusz - Scylla, cyklop, syrena,

Jazon - Talos, spiżowy byk, smok,

Achilles - Hektor, Pentezylea, satyr,

Atalanta - feniks, harpia, gryf,

Bellerofont - chimera, mantykora, Lamia,

Chiron - Empusa, Kampe, spiżowa klacz,

Orfeusz - Cerber, Erynia, Argos,

Kirke - Arachne, Eol i wiatry, kariatyda,

Meleager - dzik kalidoński, Eurynomos, Tryton.


Oczywiście są to tylko propozycje. Co o tym myślicie?


ziemek8

  • Administrator
  • Gracz
  • *****
  • Wiadomości: 1528
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Zeus: Tytanomachia - re-edycja
« Odpowiedź #36 dnia: 01.06.2014, 23:35:06 »
Części postaci nawet nie znam, więc nie będę godnym źródłem komentarzy. :)
Rozumiem, że pomysł Orfeusz-Cerber zaczerpnięty z historii wyprowadzenia żony Orfeusza z Hadesu, tak?

bazylozaur

  • twórca misji
  • Gracz
  • *****
  • Wiadomości: 309
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Zeus: Tytanomachia - re-edycja
« Odpowiedź #37 dnia: 02.06.2014, 09:14:54 »
Części postaci nawet nie znam, więc nie będę godnym źródłem komentarzy. :)
Rozumiem, że pomysł Orfeusz-Cerber zaczerpnięty z historii wyprowadzenia żony Orfeusza z Hadesu, tak?

Zawsze możesz poszperać w książkach lub w internecie żeby zaspokoić ciekawość.

Części postaci nawet nie znam, więc nie będę godnym źródłem komentarzy. :)
Rozumiem, że pomysł Orfeusz-Cerber zaczerpnięty z historii wyprowadzenia żony Orfeusza z Hadesu, tak?

Tak. Jak wiadomo, Orfeusz miał ogromny dar muzyczny i nawet najgroźniejsze bestie szły za nim łagodne jak baranki.


aniula19.12

  • Gość
Odp: Zeus: Tytanomachia - re-edycja
« Odpowiedź #38 dnia: 25.08.2014, 20:42:07 »
To naprawdę jest świetny pomysł. Gdyby taka gra powstała byłabym skłonna ją kupić (a jestem dziewczyną, grałam może w pięć gier w życiu ). Zeusa uwielbiam i choć gram w niego od ładnych kilku lat to okazuje się, że wciąż jestem w stanie odkryć coś nowego w grze o czym nie wiedziałam (może dlatego, że nigdy nie szukałam w internecie niczego, żadnych wskazówek, oprócz nowych misji do pobrania).
Ciekawe czy gdyby ktoś przetłumaczył chociaż część tego pomysłu i wysłał do twórców gry to wzięliby ten pomysł pod uwagę i stworzyli coś podobnego lub wysłali wam te kody źródłowe, o których piszecie.

Haspen

  • Gracz
  • *****
  • Wiadomości: 1288
  • Płeć: Mężczyzna
  • Panie Peasley, gdzie jest mój Earl Grey?
    • Zobacz profil
Odp: Zeus: Tytanomachia - re-edycja
« Odpowiedź #39 dnia: 25.08.2014, 21:27:50 »
Szczególnie że Sierra powraca!
World of Horror - a reszta gier może się schować :P
Czym się mogę pochwalić na N-Gry.pl - Misje i gry otwarte (2010-2019)

 

W szybkiej odpowiedzi możesz użyć kodów BBC i uśmieszków tak jak przy normalnej odpowiedzi.

Nazwa: Email:
Weryfikacja:
Wpisz litery widoczne na obrazku
Posłuchaj liter / Prośba o inny obrazek
Wpisz litery widoczne na obrazku:
Stolica Polski (malymi literami) (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre osiem):
Napisz malymi literami ile to jest piec odjac dwa (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre jeden):
Napisz malymi literami ile to jest piec odjac jeden (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre piec):

Witamy!

Dostęp dla gości
Niezarejestrowani goście mają pełny dostęp do zasobów wortalu, muszą jednak podawać odpowiedzi na antyspamowe pytania kontrolne. Zachęcamy do rejestracji, aby wygodniej korzystać z wortalu, móc identyfikować się w naszej społeczności oraz móc modyfikować ustawienia wortalu pod swoje gusta.

Pliki Cookie
Używamy plików Cookie, aby ułatwiać korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych i reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Rozumiem