Znalazłem taki opis Re-Volt 2:
Zaznaczam, że został on
napisany 9 listopada 2013 i od tego czasu sporo mogło się zmienić.
http://revoltfrontend.wordpress.com/2013/11/09/re-volt-2-has-been-released/Sam nie grałem w żadną mobilną wersję Re-Volta, wiec nie mogę się wypowiedzieć, ale wydaje mi się, że autor tekstu ma sporo racji. Autorem jest osoba ze społeczności, która zajmuje się tworzeniem modyfikacji do Re-Volta, a także modyfikowaniem samej gry! (więcej o tym tutaj:
http://revolt.wikia.com/wiki/Re-Volt_1.2 )
Przetłumaczone kawałki tekstu z powyższego linka:
"RE-VOLT 2" WYDANY. PODPOWIEDŹ: NIE JEST TO SPADKOBIERCA ORYGINALNEJ GRY
Ostrzeżenie: Nie kupujcie tej gry (ani żadnej rzeczy w samej grze)! Ta gra chce tylko twoich pieniędzy i jest naprawdę słabej jakości.
(...)
Widzę, że w jest tam to coś z doładowywaniem. Będziesz musiał płacić by grać dalej kiedy twój licznik czasu sięgnie zera. (...)
Ha, koło fortuny! To jest to czego zawsze brakowało w grach wyścigowych!
(...)
Naprawdę nie można nazywać swojej gry "the best 3D ultra mega RC super game", po prostu tak się nie robi.
[Aktualna nazwa gry to "RE-VOLT 2 : Best RC 3D Racing". - dop. ziemek8]
(...)
Gra jest oparta o monety. Za te monety (Czy może diamenty? Nie ma znaczenia, to przelicza się na prawdziwe pieniądze.) możesz kupić wiele różnego gó*$a - jak power-upy, więcej czasu do grania, ... Te wszystkie rzeczy są ZASADNICZĄ CZĘŚCIĄ GRY I NIE POWINNY BYĆ PŁATNE.
Dwa grosze ode mnie - niestety większość gier na platformy mobilne (jak Android czy iOS) są oparte o podobny model biznesowy, więc wiele z tych zarzutów można by kierować w stronę bardzo wielu (także tych popularnych) gier z GooglePlay czy iTunes.