Nieśmiertelne Gry Szukaj
Zeus Pan Olimpu

Wyślij odpowiedź

Uwaga - podczas czytania wysłano 2 odpowiedzi, może chcesz przejrzeć swoją wiadomość?
Nazwa:
Email:
Temat:
Ikona wiadomości:

Weryfikacja:
Wpisz litery widoczne na obrazku
Posłuchaj liter / Prośba o inny obrazek

Wpisz litery widoczne na obrazku:
Napisz malymi literami ile to jest dziesiec odjac dziewiec (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre dziewiec):
Napisz malymi literami ile to jest trzy odjac jeden (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre cztery):
Napisz malymi literami ile to jest trzy dodac piec (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre siedem):

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć


Podgląd wątku

Wysłany przez: kubuś
« dnia: 25.07.2020, 22:14:39 »

Ja też z reguły staram sie zagospodarować dla całej trzody tylko jedną kratkę łąki (odgrodzoną zwykłą ziemią, sadzonkami, plantacją czy jakąkolwiek inną budowlą). W złotej edycji nie powinno być problemu z nagromadzeniem dużej liczby zwierząt w jednym miejscu (jedynie tempo gry spada podczas próby postawienia czegokolwiek w owej kratce).
Wysłany przez: Ramptourist
« dnia: 24.07.2020, 22:16:15 »

Wystarczy jedna kratka pola na wszystkie zwierzęta, czasem można znaleźć taką odizolowana i nic nie trzeba budować wokół żeby zwierzęta nie uciekaly
Wysłany przez: Searlas
« dnia: 10.11.2014, 15:23:49 »

Moje rozwiązanie: mur+brama "wmontowane" w miasto (oczywiście, jeśli łąka tam występuje). Zalety : Wilkom dziękujemy, owce/kozy nie rozbiegają się, przez co robotnicy/kapłani nie muszą za daleko biegać.
Wysłany przez: piterfaros
« dnia: 05.03.2011, 14:53:00 »

Ja zawsze budowałem mur i odgradzałem się od wilków, a kozy siedziały na miejscu.
Wilki psują mury więc raczej niezbyt się opłaca ale gdyby nie psuły to bym radził zrobić bramę tam gdzie mają wejść pasterze
Wysłany przez: Achilles
« dnia: 21.10.2010, 14:37:17 »

Ja oddzielam kolumnami bo za morów nic nie widać a winoroś lub drzewko oliwne nie zawsze jest dostępne
Wysłany przez: BLFC
« dnia: 14.10.2010, 12:38:14 »

Nie wygląda to jednak zbyt estetycznie. ;) Dosłownie.
Obrona jest ale pasterze? Nie będzie runa i sera! :'(
Wysłany przez: ziemek8
« dnia: 19.02.2010, 21:31:39 »

Nie wygląda to jednak zbyt estetycznie. ;) Dosłownie.
Wysłany przez: supolo
« dnia: 19.02.2010, 09:46:27 »

Ja zawsze budowałem mur i odgradzałem się od wilków, a kozy siedziały na miejscu.
Wysłany przez: ziemek8
« dnia: 07.01.2010, 18:54:53 »

Racja, choć grając we wcześniejsze wersje (1.0 na pewno, nie wiem czy 1.1 (z rozszerzeniem) również) nie było możliwe postawienie kozy na kozie (czy innego zwierzęcia); mogły przenikać siebie nawzajem, ale chcąc "postawić nową kozę" trzeba było poczekać aż wszystkie inne przesuną się z pola jednostkowego. ;)
Wysłany przez: Thrash
« dnia: 07.01.2010, 17:25:35 »

Ewentualnie można je dodać na polu łąki które nie jest połączone z innymi.
Wysłany przez: ziemek8
« dnia: 22.05.2009, 14:35:56 »

Aby zwierzęta (kozy i owce) nie rozchodziły się po całej łące, można zbudować zagrodę z... drzewek oliwnych lub winorośli. Ogrodzić należy zwierzęta całkowicie. Jest to dobry sposób zatrzymywania zwierząt w miejscu. Zwierzęta nie będą się rozchodziły po łące, co zaoszczędzi czasu, a tym samym ilości produkowanego towaru. Niestety nie chroni przed wilkami.
Witamy!

Dostęp dla gości
Niezarejestrowani goście mają pełny dostęp do zasobów wortalu, muszą jednak podawać odpowiedzi na antyspamowe pytania kontrolne. Zachęcamy do rejestracji, aby wygodniej korzystać z wortalu, móc identyfikować się w naszej społeczności oraz móc modyfikować ustawienia wortalu pod swoje gusta.

Pliki Cookie
Używamy plików Cookie, aby ułatwiać korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych i reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Rozumiem