To chyba już było tutaj pisane, skoro ja napisałam posta w oparciu o to, co przyszło mi do głowy podczas czytania tego topicu (gdy był jeszcze młody).
Do PS: nie wiem
Literki są w plikach gry jakby co.
A skoro już jesteśmy przy panelu to myślałam o tym, aby tam, gdzie w oryginale są różne podglądy (pokaż wodę, pokaż higienę, niezadowolenie etc) zrobić tutaj to samo, to znaczy ukrywać wszystko prócz wskazanego elementu. Jednak to musiałoby iść nie do poszczególnych sekcji, a do Podglądu (bo jaki sens ma chowanie bloczków z widoku odgórnego z generatora?). Także te niebieskie panele nad obrazkami pozostały z przyzwyczajenia.
Obrazki są w miejscu tych ciemnych pól przedstawiających liczbę osób zatrudnionych w Produkcji czy listę towarów w Dystrybucji. Muszą być różnej długości, jeśli liczba "przycisków II poziomu" w zakładce przekracza liczbę 4 z gry (przyciski są pod spodem).
No chyba, że ktoś mi powie, jak to rozwiązać inaczej – czyżby na przykład posągi pogrupowane względem kierunków świata?
+: Nie mam pomysłu, jak przekształcić większość obiektów z gry na styl znany z przycisków.
EDIT: Zakładek w przedstawionej propozycji interfejsu (włącznie z pustą, oddzielającą) jest 11, czyli dokładnie tyle, ile w grze.
A gdyby ktoś chciał się upewnić, jak wygląda interfejs w grze:
Z naszego Downloadu, hihi