Nieśmiertelne Gry
Nieśmiertelne Gry => Inne gry => Wątek zaczęty przez: Haspen w 10.07.2011, 18:21:01
-
To, że piszę w tym dziale, mam nadzieję nie doprowadzi nikogo do pisków :P
Potrzebuje się nieco mentalnie przygotować do tej gry, ale chyba nie będzie tak źle.
Ale zacznijmy od pytań. Jak bardzo Cesarz różni się od Zeusa? Czytałem co nieco, i wygląda na mix Cezar + Zeus, czyli stolica z potrzebami, a potem my i kolonie, tak? Zamiast bogów widzę są bohaterowie, więc problem czasochłonnych świątyń odpada.
Tylko to Feng Shui i te całe diagramy 'harmonii' i kombinacji 'postaw to tutaj przy tym a od tamtego won' mnie nieco przeraża :D
-
Cesarz to taka ulepszona wersja Zeusa i powrót do niektórych rozwiązań z Faraona, czy tam Cezara III. Jest więcej poziomów rozwoju domów a tym samym więcej budynków zaspokajających potrzeby niż w Zeusie. Monumenty dalej trzeba będzie budować: wielki mur, świątynia, pałac, grobowiec itp. System militarny się zmienił, same domy elity nie zapewniają armii, trzeba jeszcze budować forty piechoty, kuszników, konnicy, katapult, czyli do wyboru do koloru ;). Fabuła jest liniowa, nie wybiera się kolonii tylko gra sama wybiera, które miasto mamy budować (czasem kilka razy jedno miasto, a czasem tylko raz, tak jak kolonie w Zeusie). Ogólnie dużo jeszcze zmian jest, ale lepiej zagrać i przekonać się samemu ;). Feng Shui nie jest takie straszne, najwyżej nie będziesz się do niego stosował i chyba nic wielkiego się nie stanie.
-
Już zdobyłem grę, przelazłem samouczek oraz w jakąś losowo generowane miasto zagrałem.
Nie było źle :D Feng Shui też nie takie straszne. Większość budynków i tak idzie w harmonię na większości terenu.
Tylko jak zwykle miałem problem z robieniem wielogatunkowej żywności, trudno jest tak zarządzać kilkoma spichlerzami by każdy był zadowolony. Próbowałym z jednym spichlerzem i było o wiele łatwiej. Jeden spichlerz... po latach spędzonych na Zeusie to brzmi jak herezja ;p
-
W Zeusie też dało radę grać z jednym spichlerzem ;). A dokładnie z czym masz problem? Wystarczy przyjmowanie towaru odpowiednio ustawić i jest ok nawet przy kilku spichlerzach.
-
Trudno mi się połapać, co jest apetyczne a co nie :P
Czy może to po prostu przekłada się na ilość rodzajów żywności? Bo niby proso, kapustę, mięso i ryby mam, a domki dalej proszą o apetyczne papu zamiast się rozwijać...
-
Musisz na targowisku zmienić rodzaj żywności
O. Zadziałało prawie natychmiast. Nie sądziłem że na targu można jakość żywności ustawiać...
I jest git :D Teraz tylko pograć jeszcze trochę a potem pogmerać w edytorze :P
-
Witam,jestem tu nowy ponieważ od niedawna gram w ta grę,ale mam jedno pytanie.Dlaczego jeśli wybieram grę otwartą,to mam tak mało opcji do wyboru.U kolegi np. była opcja by dać sobie za cel postawienie jakiegoś monumentu.A u mnie nie ma takiej opcji.Wie ktoś może jaki jest tego powód, z góry dziękuję.
-
Te same,od niego mam właśnie tą grę
-
Co nie znaczy że masz tą samą wersję.
Włącz grę i zerknij w dolny róg - wersja 1.0.1.0 zezwala na budowę monumentów (i ma jeszcze kilka dodatkwych kampanii), a wersja 1.0.0.0 to stara wersja bez wcześniej wymienionych udogodnień.
-
Dobra zainstalowałem patcha i wszystko jest ok
-
Prawie nie pamiętam już tej gry, więc zapytam:
Jak to jest z pracownikami? Czy domy muszą być blisko miejsc pracy, jak w grach starszych od Zeusa czy też nie muszą, tak jak jest to właśnie u Pana Olimpu?
-
Jak w Zeusie - tak długo jak w mieście masz robotników, a między osiedlami a warsztatami jest przejście, to rzeczy działają jak trzeba ;)
Oczywiście przez rzeczkę trzeba postawić most.
-
Nigdy się z tym nie spotkałem, dlatego nie uwierzę dopóki nie zobaczę dowodu :P.
-
A co to za gra, jeśli można spytać?