Nieśmiertelne Gry Szukaj
Zeus Pan Olimpu

Wyślij odpowiedź

Uwaga - podczas czytania wysłano 8 odpowiedzi, może chcesz przejrzeć swoją wiadomość?
Nazwa:
Email:
Temat:
Ikona wiadomości:

Weryfikacja:
Wpisz litery widoczne na obrazku
Posłuchaj liter / Prośba o inny obrazek

Wpisz litery widoczne na obrazku:
Napisz malymi literami ile to jest trzy odjac jeden (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre cztery):
Stolica Polski (malymi literami) (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre osiem):
Napisz malymi literami ile to jest trzy dodac piec (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre siedem):

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć


Podgląd wątku

Wysłany przez: 3promile
« dnia: 24.01.2022, 12:32:25 »

Niewiele - całe miasto zbudowałem w drugim epizodzie i po podbiciu Heraeum pojawiają się ciągłe ataki, prawie dwieście razy ;)
Wysłany przez: ziemek8
« dnia: 17.01.2022, 19:46:22 »

Udało mi się przekroczyć limit pomników- co prawda stoją, ale silnik nie umie ich policzyć.
PS. Jest ich ponad dwieście ;)
Oho. :D Ile "lat w grze" grałes?
Wysłany przez: 3promile
« dnia: 16.01.2022, 21:53:32 »

Nie wiem w czym problem, chodzi tylko o to, że spichlerz będzie miał wtedy 31 wolnych miejsc?

Dokładnie ;) 32gie miejsce będzie zajmowane przez nie-przesuwalny ułamek pszenicy.
Problem pszenicy da się rozwiązać - wystarczy zbudować kilka magazynów na pszenicę przeznaczoną dla stadnin z opcją "zdobądż"
Wysłany przez: 3promile
« dnia: 16.01.2022, 21:39:14 »

Udało mi się przekroczyć limit pomników- co prawda stoją, ale silnik nie umie ich policzyć.
PS. Jest ich ponad dwieście ;)
Wysłany przez: kubuś
« dnia: 06.06.2020, 19:29:28 »

Armii "szóstki" nie pokonasz nawet największą armią i najlepszym wsparciem. Ale to już dyskusja na inny temat  :)
Wysłany przez: Jox
« dnia: 05.06.2020, 20:49:52 »

Udało się! :)
Tak z ciekawostek udało mi sie zwiekszyc armie Aresa z 16 do 32. Wysłałęm wojska, a potem usunalem swiatynie... Spowodowało to, ze wojska wrocily... Puscilem swiatynie, a wojska wysłałem na kolejne podboje tak by nie mogly wrocic do swiatyni. Udało sie raz dwa wybudować i efekt taki, że mam dwie choragwie po 16 wojakow ;) Natomiast niestety ustawilem miasta trojanskie na maxa jezeli chodzi o wojsko i..... nie moge ich podbic. Przekupuja mnie nawet z Aresem, lodziami, 3 bohateriami i wojskami sojuszniczymi + oddzielnymi atakmi wojska (6 armii). Masakra.

Dzieki raz jeszcze
Wysłany przez: kubuś
« dnia: 04.06.2020, 00:38:05 »

Tak się dzieje gdy na mapie jest zbyt dużo jednostek ( ludzików, zwierząt, statków itp). Dostawcy nie wyjeżdżają z towarem, bo w mieście jest " zbyt ciasno" choć produkcja danego towaru jest zakończona. Jedynym wyjściem jest przeorganizować miasto tak żeby w tym samym czasie na mapie było możliwie jak najmniej jednostek (skrócić drogi dostawców myśliwych, górników drwali itp, ograniczyć liczbę zwierząt do minimum a najlepiej się ich pozbyć itd). Musisz kombinować, tylko zapisz wcześniej misje, żeby w razie potrzeby łatwo wrócić do punktu wyjścia i eksperymentować od nowa. Grunt to sie nie poddawać.
Wysłany przez: Jox
« dnia: 03.06.2020, 21:01:11 »

Cześć Wam !
Tez chyba osiagnalem limit.. i to przy 13 tys
Objawy:
- tłocznia ktora  po 100% nie daje oliwy...
- tak samo z polami marchwi i pszenicy
- nie wychodza ludkowie by sprawdzić, czy budowle dobre
- brak zakupów na czas z agory mimo że w magazynie jest runo
- padaja budowle jak muchy
- nie wychodza z woda (czasami)
itd itd...

Nie wiem co robic - stracilem motywacje.
Wysłany przez: kubuś
« dnia: 25.01.2020, 21:12:21 »

Wystarczy wznieść świątynię Afrodyty (mieszkańcy się nie wyprowadzają) oraz Dionizosa (są szczęśliwi i nie rozrabiają).
Oraz co najważniejsze zapotrzebowanie na robotników zwiększa się o około setkę  ;).
Nie wiem czy w tej misji były w ogóle dostępne takie świątynie. Jeśli uda mi się wygrzebać save'a to spróbuję dokończyć me dzieło w wolnych chwilach, a jak nie to pobić swój rekord (bez świątyń :) ).
Wysłany przez: bazylozaur
« dnia: 25.01.2020, 10:38:47 »

przy takim bezrobociu miasto wyludniłoby się w mgnieniu oka  :-\ .
Wystarczy wznieść świątynię Afrodyty (mieszkańcy się nie wyprowadzają) oraz Dionizosa (są szczęśliwi i nie rozrabiają).
Wysłany przez: kubuś
« dnia: 24.01.2020, 18:26:32 »

Mi udało się kiedyś dobić do 30 000 ludności w jakiejś misji otwartej. Chciałem sprawdzić do jakiego momentu będę mógł stawiać pomniki ludności, lecz gdy przestały przychodzić do mnie wiadomości na temat rozwoju miasta, to straciłem motywacje i przestałem rozwijać. Pamiętam że jechałem wtedy na najłatwiejszym poziomie trudności (inaczej przy takim bezrobociu miasto wyludniłoby się w mgnieniu oka  :-\ ).
Wysłany przez: ziemek8
« dnia: 20.01.2020, 20:05:20 »

Link do miasta na 100 tys
https://zeus.heavengames.com/downloads/showfile.php?fileid=882

Wydaje się, że taki kawał wody zabiera dużo miejsca pod budowę, ale pewnie bardzo dużo żywności jest importowane drogą morską - dzięki temu jest wygodnie i szybko dostarczane w różne miejsca w mieście. Ciekawy pomysł!
Wysłany przez: Ramptourist
« dnia: 19.01.2020, 10:06:46 »

Wysłany przez: Ramptourist
« dnia: 19.01.2020, 10:01:43 »

Trochę poplynalem, takie miasto znalazłem w sieci, nie jestem jego autorem ale:

1.Jest to na dodatku do gry
2. Miasto jest nastawione tylko na liczbę mieszkańców, nie ma świątyń ani domów elity
3. Jest wykonane na mapie umożliwiającej swobodne budowanie
4. Bezrobocie wynosi 80%

Sam zbudowałem teraz Teby na 25 tys, jest jeszcz niecałe pół mapy do budowy, wielkość dostępnego miejsca oraz produkcja żywności spokojnie powinna wystarczyć na około 50 tys tak aby jeszcze większość ludzi miała jakąś pracę i nie chodzi o cechy rzemieślników ale co najmniej jakieś użyteczne budynki typu magazyny, spichlerze czy jakaś produkcja

Jednakże wkurza mnie momentami głupota tej gry:

1. Produkcję runa mam w dwóch różnych miejscach i pasterze z jednego miejsca idą kawał drogi do drugiego aby zająć się tamtymi owcami i być może z wzajemnoscia

2. Stworzyłem moim zdaniem perfekcyjne dzielnice na 5000 mieszkańców zawierające 80 domów zwykłych i 10 elity w rozmiarze 33x35pol, jednak z niektórymi dzielnicami mam problem z zaopatrzeniem. Otóż sytuacja wygląda przykładowo tak że jest agora, spichlerz jest kilka kratek po prawej jej stronie i jest on pełny ale handlarz żywności zasuwa 50 kratek do spichlerza po lewej stronie przez co nie nadąża z dostarczaniem żywności na czas

Mam także problem z zaopatrzeniem w runo gdyż odkąd postawiłem szopy postrzygaczy w różnych miejscach ich wydajność zakładam ze spadła skoro zamiast zająć się owcami kilka pól obok to lecą na drugi koniec wyspy

Ponadto co chwilę atakuje mnie Hefajstos, Ares go powstrzymuje gdyż jego swiatynia jest w miejscu w którym wkracza Hefajstos, ale nim go spotka Ares Demeter czy Afrodyta to zdazy podpalic moje budynki i muszę je regularnie odbudowywac co też uważam jako dziadostwo tej gry, tym bardziej że scenariusz już się zakonczyl

Wysłany przez: ziemek8
« dnia: 15.01.2020, 21:42:57 »

Też chętnie to zobaczę! :)
Wysłany przez: bazylozaur
« dnia: 15.01.2020, 17:15:17 »

Zrobiłem ostatnio miasto na 100 tys mieszkańców, normalnie wszystko chodzi
100 tys.?  :o
Jak? Jaka misja?
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 15.01.2020, 16:37:48 »

O, wspaniały wyczyn!

Zapodaj screen'y albo najlepiej save'a, chcę zobaczyć jak to wszystko działa :D
Wysłany przez: Ramptourist
« dnia: 15.01.2020, 14:47:14 »

Zrobiłem ostatnio miasto na 100 tys mieszkańców, normalnie wszystko chodzi
Wysłany przez: enost
« dnia: 26.08.2011, 19:58:06 »

Cytuj
To znaczy, że przy megamieście atak wroga mógłby spowodować... eee... większe zamieszanie niż zazwyczaj?
Jeśli to co tam pisali jest prawdą to tak.

Wydaje mi się, że są dwa limity: jeden twórcy dobrze zabezpieczyli, a drugiego już nie (może nie zdawali sobie sprawy z tego błędu albo im się nie chciało tego udoskonalać). Na jednej mapie może być ok. 4000 budynków, później uruchamia się zabezpieczenie i trzeba coś usunąć, żeby postawić nowy budynek (to jest to pierwsze ograniczenie). Natomiast drugie dotyczy ilości istot na mapie (ok. 2000) i jak się go przekroczy to gra wariuje.
Wysłany przez: ziemek8
« dnia: 26.08.2011, 16:47:55 »

Przeliczana zaraz po zbudowaniu obiektu estetyki, a potem zapisywana - podejrzewam, że - w macierzy o wielkości całej mapy (tyle ile kratek (jednostek (odcinków drogi ;) )) mieści się na mapie). Wg moich obliczeń jeśli mapa ma np. 1000x1000 to w pamięci nie zajmie to nawet 4MB.
Witamy!

Dostęp dla gości
Niezarejestrowani goście mają pełny dostęp do zasobów wortalu, muszą jednak podawać odpowiedzi na antyspamowe pytania kontrolne. Zachęcamy do rejestracji, aby wygodniej korzystać z wortalu, móc identyfikować się w naszej społeczności oraz móc modyfikować ustawienia wortalu pod swoje gusta.

Pliki Cookie
Używamy plików Cookie, aby ułatwiać korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych i reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Rozumiem