Nieśmiertelne Gry Szukaj
Nieśmiertelne Gry

Wyślij odpowiedź

Nazwa:
Email:
Temat:
Ikona wiadomości:

Weryfikacja:
Wpisz litery widoczne na obrazku
Posłuchaj liter / Prośba o inny obrazek

Wpisz litery widoczne na obrazku:
Napisz malymi literami ile to jest dziesiec odjac dziewiec (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre dziewiec):
Napisz malymi literami ile to jest trzy odjac jeden (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre cztery):
Napisz malymi literami ile to jest piec odjac dwa (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre jeden):

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć


Podgląd wątku

Wysłany przez: enost
« dnia: 21.08.2011, 11:33:33 »

A co to za gra, jeśli można spytać?
Wysłany przez: enost
« dnia: 19.08.2011, 12:04:23 »

Nigdy się z tym nie spotkałem, dlatego nie uwierzę dopóki nie zobaczę dowodu :P.
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 18.08.2011, 19:17:04 »

Jak w Zeusie - tak długo jak w mieście masz robotników, a między osiedlami a warsztatami jest przejście, to rzeczy działają jak trzeba ;)

Oczywiście przez rzeczkę trzeba postawić most.
Wysłany przez: Anelg
« dnia: 18.08.2011, 18:57:34 »

Prawie nie pamiętam już tej gry, więc zapytam:

Jak to jest z pracownikami? Czy domy muszą być blisko miejsc pracy, jak w grach starszych od Zeusa czy też nie muszą, tak jak jest to właśnie u Pana Olimpu?
Wysłany przez: Cichy
« dnia: 13.07.2011, 15:30:23 »

Dobra zainstalowałem patcha i wszystko jest ok
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 13.07.2011, 13:25:27 »

Co nie znaczy że masz tą samą wersję.

Włącz grę i zerknij w dolny róg - wersja 1.0.1.0 zezwala na budowę monumentów (i ma jeszcze kilka dodatkwych kampanii), a wersja 1.0.0.0 to stara wersja bez wcześniej wymienionych udogodnień.
Wysłany przez: Cichy
« dnia: 12.07.2011, 14:25:06 »

Te same,od niego mam właśnie tą grę
Wysłany przez: Cichy
« dnia: 11.07.2011, 22:15:09 »

Witam,jestem tu nowy ponieważ od niedawna gram w ta grę,ale mam jedno pytanie.Dlaczego jeśli wybieram grę otwartą,to mam tak mało opcji do wyboru.U kolegi np. była opcja by dać sobie za cel postawienie jakiegoś monumentu.A u mnie nie ma takiej opcji.Wie ktoś może jaki jest tego powód, z góry dziękuję.
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 11.07.2011, 12:03:43 »

Musisz na targowisku zmienić rodzaj żywności

O. Zadziałało prawie natychmiast. Nie sądziłem że na targu można jakość żywności ustawiać...

I jest git :D Teraz tylko pograć jeszcze trochę a potem pogmerać w edytorze :P
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 11.07.2011, 11:56:07 »

Trudno mi się połapać, co jest apetyczne a co nie :P

Czy może to po prostu przekłada się na ilość rodzajów żywności? Bo niby proso, kapustę, mięso i ryby mam, a domki dalej proszą o apetyczne papu zamiast się rozwijać...
Wysłany przez: enost
« dnia: 11.07.2011, 10:49:31 »

W Zeusie też dało radę grać z jednym spichlerzem ;). A dokładnie z czym masz problem? Wystarczy przyjmowanie towaru odpowiednio ustawić i jest ok nawet przy kilku spichlerzach.
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 11.07.2011, 09:17:43 »

Już zdobyłem grę, przelazłem samouczek oraz w jakąś losowo generowane miasto zagrałem.

Nie było źle :D Feng Shui też nie takie straszne. Większość budynków i tak idzie w harmonię na większości terenu.

Tylko jak zwykle miałem problem z robieniem wielogatunkowej żywności, trudno jest tak zarządzać kilkoma spichlerzami by każdy był zadowolony. Próbowałym z jednym spichlerzem i było o wiele łatwiej. Jeden spichlerz... po latach spędzonych na Zeusie to brzmi jak herezja ;p
Wysłany przez: enost
« dnia: 11.07.2011, 01:02:38 »

Cesarz to taka ulepszona wersja Zeusa i powrót do niektórych rozwiązań z Faraona, czy tam Cezara III. Jest więcej poziomów rozwoju domów a tym samym więcej budynków zaspokajających potrzeby niż w Zeusie. Monumenty dalej trzeba będzie budować: wielki mur, świątynia, pałac, grobowiec itp. System militarny się zmienił, same domy elity nie zapewniają armii, trzeba jeszcze budować forty piechoty, kuszników, konnicy, katapult, czyli do wyboru do koloru ;). Fabuła jest liniowa, nie wybiera się kolonii tylko gra sama wybiera, które miasto mamy budować (czasem kilka razy jedno miasto, a czasem tylko raz, tak jak kolonie w Zeusie). Ogólnie dużo jeszcze zmian jest, ale lepiej zagrać i przekonać się samemu ;). Feng Shui nie jest takie straszne, najwyżej nie będziesz się do niego stosował i chyba nic wielkiego się nie stanie.
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 10.07.2011, 18:21:01 »

To, że piszę w tym dziale, mam nadzieję nie doprowadzi nikogo do pisków :P

Potrzebuje się nieco mentalnie przygotować do tej gry, ale chyba nie będzie tak źle.

Ale zacznijmy od pytań. Jak bardzo Cesarz różni się od Zeusa? Czytałem co nieco, i wygląda na mix Cezar + Zeus, czyli stolica z potrzebami, a potem my i kolonie, tak? Zamiast bogów widzę są bohaterowie, więc problem czasochłonnych świątyń odpada.

Tylko to Feng Shui i te całe diagramy 'harmonii' i kombinacji 'postaw to tutaj przy tym a od tamtego won' mnie nieco przeraża :D
Witamy!

Dostęp dla gości
Niezarejestrowani goście mają pełny dostęp do zasobów wortalu, muszą jednak podawać odpowiedzi na antyspamowe pytania kontrolne. Zachęcamy do rejestracji, aby wygodniej korzystać z wortalu, móc identyfikować się w naszej społeczności oraz móc modyfikować ustawienia wortalu pod swoje gusta.

Pliki Cookie
Używamy plików Cookie, aby ułatwiać korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych i reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Rozumiem