Nieśmiertelne Gry

Inne działy => Artykuły, recenzje, dzienniki, download => Download => Wątek zaczęty przez: Haspen w 17.04.2010, 15:15:10

Tytuł: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: Haspen w 17.04.2010, 15:15:10
Drugie podejście do robienia misji w Zeusie.

Tym razem bardziej się postarałem i spędziłem więcej czasu na testach ;)

W tej misji wdajemy się w brata Minosa, i płyniemy na Kretę by pomóc w odbudowie miasta. Co się będzie dalej działo, musicie sami zobaczyć ;)
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: Haspen w 18.04.2010, 18:03:34
Hmm, 6 osób ściągnęło misję i zero komentarzy? Chyba nie jest aż tak źle żeby o niej nie mówić? :P
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: ziemek8 w 20.04.2010, 19:06:30
Chętnie bym zagrał, ale nie mam ostatnio czasu...
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: KazuaR w 21.04.2010, 20:14:49
Ja niby mam od przyszłego tygodnia trochę luzu, więc jak znajdę chwilę to zagram. ;)
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: KazuaR w 02.05.2010, 15:46:42
Dobra, pierwsza i zasadnicza uwaga - po blisko czterech (!) dniach męczenia się z pierwszą misją doszedłem do wniosku, że gdziekolwiek by nie postawić jakiegokolwiek budynku, wszystko wali się w diabły (via screenshot). Nie mam pojęcia, czy to bug tylko u mnie czy też Ci się to w jakiś sposób udało, ale sugeruję to poprawić.
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: parszywek w 03.05.2010, 19:53:40
Może czymś zastawiłeś czymś dostęp? xD Ja np. doszedłem w tej misji, do którejś misji, ale mi się z lekka znudziła. ;)
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: KazuaR w 03.05.2010, 21:12:36
Mało prawdopodobne - ledwo zaczęta gra i takie coś się robi. W innych misjach czegoś takiego (burzenie się budynków) jeszcze nie miałem. O, parsz. ;]
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: neffa w 04.05.2010, 10:30:37
Jeśli to ta misja o której myślę, to należy postawić most na rzece pomiędzy dwoma częściami mapki. I koniec z waleniem się budynków. A i nie przechodzić za szybko 2 epizodu, bo później sobie nie powalczycie.
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: parszywek w 04.05.2010, 14:18:24
A no być może i o most chodzi. Też miałem podobny problem.

PS. A no parsz, parsz. ;] Testy minęły i powoli człowiek powraca na stare fora. xD
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: Haspen w 04.05.2010, 15:36:46
No kurde. Ja jak widzę rzekę na mapie to instynktownie buduję chociaż jeden mostek :P

Wejście jest po jednej stronie mapy, a wyjście po drugiej, dlatego wszystko się wali :P

Następnym razem nie będę robił rzeki :D
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: KazuaR w 04.05.2010, 18:08:29
Racja, postawiłem most i po jęku. Dzięki za sugestię, neffa. ;]

Cytat: Haspen
Ja jak widzę rzekę na mapie to instynktownie buduję chociaż jeden mostek.

Gratuluję instynktu. ;p

Cytat: Haspen
Następnym razem nie będę robił rzeki :D

No bez przesady, następnym razem wejście i wyjście rzuć na tym samym brzegu. ;]
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: Haspen w 04.05.2010, 22:45:30
Będę pamiętał :P

Ale na tej mapie, Knossos znaczy się, jak mi się dziwnie widziało mieć wejście i wyjście na jednej stronie. A druga to co, jakaś gorsza? :P

Anyłej. Będzie się jeszcze czas podszkolić, a w planach mam takowe pomysły:
-Grecja głoduje, Demeter straciła swą córkę, Ateny wariują i podbijają wszystko dookoła by tylko starczyło im jedzenia :P
-3500~3000p.n.e. Z północy przychodzimy my i siostra, i w tej dziwnej krainie Grecją zwanej zakładamy osadę.... Coś jak Zeus i Europa, czyli długie i całkiem proste.

Gorzej ze ścisłą fabułą i tekstami, ale tam. Poradzę sobie :P
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: enost w 12.05.2010, 22:43:16
Po wielu trudnościach w końcu udało mi się ukończyć misję. Najwięcej problemów sprawiła mi Scylla. Nijak nie dało jej się pokonać plebsem, ponad 15 Krakenów nawet nie dało rady. Pierwszy raz się spotykam w tej grze z sytuacją, że się nie da pokonać potwora inną metodą niż przywołanie bohatera ;). Teksty takie sobie, ale i tak dobrze, że w ogóle są. Trochę mało wątków przez co gra staje się trochę zbyt monotonna. Szkoda też, że nie było żadnego nawiązania do pojawiania się nowych miast. Widzę też podobieństwo (pewnie niezamierzone) z tą Afrodytą do misji "Za Artemidę!".
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: Haspen w 13.05.2010, 22:44:51
Dziękować. Długo w tym nie siedzę, ale staram się... starać? xD

W 'Za Artemidę!', z braku czasu, nie grałem, więc zapewniam że wszelkie podobieństwo do fikcyjnych osób było niezamierzone ;)
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: enost w 14.05.2010, 14:37:47
Planujesz wydanie jakiejś nowej misji?
Cytuj
-Grecja głoduje, Demeter straciła swą córkę, Ateny wariują i podbijają wszystko dookoła by tylko starczyło im jedzenia :P
-3500~3000p.n.e. Z północy przychodzimy my i siostra, i w tej dziwnej krainie Grecją zwanej zakładamy osadę.... Coś jak Zeus i Europa, czyli długie i całkiem proste.
Jeśli tak to na jakim etapie prac jesteś?
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: Haspen w 15.05.2010, 00:53:34
Misja 'o Głodzie': Rozpisane (od fabuły do tego 'kto sprzedaje drewno i kiedy'), mapa świata - nic więcej.
Misja o Rodzeństwie: Tutaj akurat próbuje innego podejścia - generalnie rozpisane i nawet zaczęte (mapki miast, świata itp), ale rzeczy dodawane powoli, bez poważnego planu :P

Zobaczymy jak one skończą. A teraz spaaać :D
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: enost w 17.05.2010, 13:38:13
Czy ten temat nie powinien być czasem w dziale download (http://n-gry.pl/forum/index.php?board=17.0)?
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: ziemek8 w 17.05.2010, 16:03:39
Jak najbardziej. ;)
Przeniesione.
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: juzka w 25.05.2010, 18:10:45
Właśnie ukończyłam kolejna misję :) Na początku dostajemy 5000 monet - super, lubię trudne początki... Do tego nie mamy żadnego sojusznika, który w razie finansowych tarapatów mógłby nam pomóc. Jesteśmy zdani wyłącznie na siebie... i gdyby tak wyglądała reszta epizodów, byłabym w siódmym niebie. Niestety, wraz z kolejnymi epizodami poziom gry drastycznie spada. Przejście jednego z nich, gdzie celem jest m.in. roczny zysk 1000 monet, zajęło mi kilka minut... jeśli nie sekund ;) Co to jest 1000 sztuk złota - jeśli w pobliżu mamy sojuszników/wasali, którzy chętnie wypełnią nasze braki finansowe, a tym samym przyczynią się do wzrostu zysku? - a wystarczyło lekko zawyżyć poprzeczkę :)
Mapa naszego matczynego miasta jest ogromna - nawet nie wiem czy zabudowałam ją w 15% - rozbudowywanie się nie ma sensu, nie potrzebujemy ogromnej armii, nie mamy celu z osiągnięciem dużej liczby ludności czy tym podobne.
Ktoś wyżej miał problem ze Scyllą, a wystarczyło wybudować tuż pod jej nosem 2-3 przystanie rybackie i pozwolić jej na małe niszczonko.. pamiętając, żeby co chwila nową zabawkę odbudować- nie martwiąc się o nasze porty i resztę przystani. W zasadzie w tej misji, poza początkiem, nic nie sprawiło mi trudności.
Moja ogólna ocena (w skali 1-6) - 3 (i plusik za super początek)
Pozdrawiam serdecznie :)
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: enost w 25.05.2010, 20:40:01
Cytuj
Na początku dostajemy 5000 monet - super, lubię trudne początki...
Na poziomie "bóg" nawet 4000 ;), dzięki czemu gra jest jeszcze trudniejsza.

Cytuj
Niestety, wraz z kolejnymi epizodami poziom gry drastycznie spada. Przejście jednego z nich, gdzie celem jest m.in. roczny zysk 1000 monet, zajęło mi kilka minut...
Zazwyczaj tak jest, że tylko początki są trudne. Później zawsze można coś wykombinować.

Cytuj
Ktoś wyżej miał problem ze Scyllą, a wystarczyło wybudować tuż pod jej nosem 2-3 przystanie rybackie i pozwolić jej na małe niszczonko.. pamiętając, żeby co chwila nową zabawkę odbudować- nie martwiąc się o nasze porty i resztę przystani.
Ktoś wyżej tak robił, tylko chciał pokonać Scyllę bez Odysa, ale niestety mu się nie udało ;).

Koleżanka gustuje w trudniejszych misjach. Swego czasu były takie w serwisie. O ile mnie pamięć nie myli najtrudniejsza była misja "Niebo i ziemia" lub "Dedal i syn" ;).
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: Haspen w 25.05.2010, 20:48:26
To o 'Głodzie w Grecji' nieaktualne już. Całkowicie zająłem się tą 'misją' o rodzeństwie.

[Recenzja]

Ooo, ty niegodziwa, niedobra kobieto :P

3+ i tak lepiej niż 2 ;)

Już ja się postaram, byś się zarówno nie nudziła jak i natrudziła przy mojej kolejnej misji! Zobaczysz, będziesz błagać o podpowiedzi :D

Tylko żartuję ;) I witam na forum!
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: juzka w 26.05.2010, 02:43:30
@Haspen:
oj tam, oj tam :P
Recenzję piszę pod siebie... Wiadomo przecież, że nie dogodzisz wszystkim :P  Grę zaczynam zawsze od poziomu zasugerowanego przez autora, a jak misja mi się wyjątkowo spodoba przechodzę na wyższe levele :)
W Zeusa gram już od kilku lat... przeszłam wszystkie misje ze stronki http://zeus.heavengames.com/ [ to nie jest reklama! :P], zarówno te zeusowe, jak i posejdonowe... i chyba będzie ciężko czymś mnie zaskoczyć, aczkolwiek czasem gra nie musi być trudna, by była dobra :)
Ja i tak powinnam wykonać jakiś taniec przed autorami misji, w które gram :) ewentualnie ładnie się pokłonić... w końcu dostarczacie rozrywki na te zimne wiosenne noce :)
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: juzka w 26.05.2010, 06:26:04
nie mogę edytować poprzedniej wypowiedzi.. ale mam pytanko :) gdzie znajdę te misje: "Niebo i ziemia"; "Dedal i syn" ? Będę wdzięczna za odpowiedź :)
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: enost w 26.05.2010, 12:36:12
Niestety znaczna część misji uległa zatraceniu, jak mnie poinformował Ziemek. Z dobrego serca mogę jednak udostępnić to co się zachowało u mnie na kompie ;). Nie wiem czy to do końca legalne, ale co tam ::). Liczę na wyrozumiałość. Żeby chociaż sprawiać jakieś pozory, zaznaczam, że autorem tych misji jest niejaki Pitagoras.
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: juzka w 26.05.2010, 12:48:35
Dziękuję Ci bardzo za dobre serduszko... niestety nie jestem w stanie tego otworzyć :(
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: KazuaR w 26.05.2010, 13:57:52
Potwierdzam. Ja też mam problemy z otworzeniem archiwów.
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: enost w 27.05.2010, 12:37:38
To jeszcze raz wstawiam, teraz powinno być OK.
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: Haspen w 27.05.2010, 13:31:11
Potwierdzam, archiwa otwieralne :D

Teraz zobaczmy, co to za misje są...
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: KazuaR w 27.05.2010, 15:04:16
Bardzo trudne i obfite w wydarzenia - autor lubił takie misje. :D
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: juzka w 28.05.2010, 07:02:08
Ukończyłam misję "Dedal i syn"..cóż mogę powiedzieć? Wystraszyliście mnie, że będzie ciężko, że misja trudna itp., więc zagrałam na poziomie herosa, a tymczasem... gra wcale nie była trudna. Powiedziałabym raczej, że nudna :P
W epizodzie trzecim już mnie strzelało... Do osiągnięcia były 4 cele - wybudowanie świątyni dla Apolla, i spełnienie trzech próśb, i o ile budowa świątyni trwała 2 minuty, to na prośby trzeba się było naczekać.
Plusem misji są bez wątpienia cele, z jakimi do tej pory się nie spotkałam, jak np. osiągnąć roczny zysk na poziomie 90000 drachm, czy liczba ludności przekraczająca 12.000.
Podobał mi się także scenariusz gry. Teksty bardzo przyjemnie się czytało - widać, że autor zwrócił na nie szczególną uwagę.
Potworki mnie atakować nie chciały- pojawiały się dość często, ale żadnych szkód nie wyrządzały, bogowie też - czasem Hades niszczył mi 2 porty handlowe ;)
Wiem, że wiele osób ma problem z utrzymaniem więcej niż 60 hoplitów, ale ja mam na to taki myk... że buduję kilka dzielnic elit i w każdej zostawiam miejsce na stadion, jak w jednej dzielnicy jest już wszystko na maxa, przenoszę stadion w inne miejsce, aż osiągnę wymaganą liczbę wojska.
Dzisiaj będzie bez oceny, bo kompletnie nie wiem co mam o tej misji myśleć. Z jednej strony mi się podobało, z drugiej przynudzało...
Ciekawa jestem waszych opinii..a sama idę zagrać w misję "Niebo i ziemia".
Pozdrawiam :)
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: Haspen w 28.05.2010, 09:58:43
Hmm, ja poproszę Ziemka o splicik, i nazwać ten split 'Dwie stare misje' czy coś w ten deseń ;)

Ja akurat się przeraziłem jak w którejś z misji, w pierwszym epizodzie, było 5tys.ludu do utrzymania :P Był wieczór a na wieczór nie dla mnie takie wyczyny. To przerzuciłem się na Puszkę Pandory, która wcale taka straszna nie jest :P
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: juzka w 28.05.2010, 12:40:29
uhm.. ja właśnie gram misję [Niebo i ziemia - epizod "Wyprawa do nieba"], w której trzeba zgromadzić 15.000 ludności :)
i niestety nie da się jej przejść, ale to z innego powodu - nie da się podbić dwóch miast.
Próbowałam już wszystkiego - gdy kolejne ataki zawodziły, wysyłałam im masę prezentów, licząc na to, że w końcu uznają moją wyższość militarną i dobrowolnie zostaną wasalami... i to też nie pomogło :-/
Wysyłałam też swoich sojuszników i wasali...
Już nie wiem co mam robić... taką armią i flotą jeszcze nigdy nie dysponowałam, ale to i tak nic nie daje.
Wszystkie możliwe świątynie są zbudowane, niestety nie ma dostępnych świątyń, których wojskiem mogłabym się wspomóc.
Jestem bliska poddania się... i porzucenia tej misji - do tej pory zdarzyło mi się to może ze dwa razy.
Ktoś przeszedł tą misję? Da się to w ogóle ukończyć? Jeśli tak, to proszę o mała podpowiedź :)

Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: enost w 28.05.2010, 13:57:09
Nie wiem czy misję da się przejść. Z tego co pamiętam było dużo komentarzy na jej temat na starym forum. Tylko administrator serwisu może te treści ukazać, chociaż nie wiem czy jeszcze istnieją.

Z własnego doświadczenia wiem tylko tyle, że trzeba atakować za jednym razem po kilka oddziałów wspieranych najsilniejszymi sojusznikami i wasalami. Jeśli nie podbijesz miasta to chociaż powinna spaść jego obrona. Jeśli możesz to zamieść save, może komuś się uda coś z tym zrobić.
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: juzka w 28.05.2010, 18:53:07
Żadna misja nie wygenerowała we mnie tyle złości co ta :P
Przy 15.000 ludności moje spichlerze samoistnie zaczynają się walić, a przy tak rozległym mieście ciężko jest wszystko wychwycić. Mam ponad 1.300.000 drachm, pełne spichlerze, wszystko pięknie pobudowane i szlag mnie trafia jak widzę, że wszystko obraca się w ruinę bez żadnego powodu. Dodatkowo magazyny zaczynają świrować... Czytałam na tym forum o czymś co nazywacie przekroczeniem limitu danych, ale myślałam, że mnie to nie spotka :)
Z taką kasą, jaką posiadam mogę zbudować miasto od nowa, ale czy jest sens? chyba nie... za chwilę i tak zacznie się wszystko walić, a tamtych dwóch miast i tak nie da się podbić...
@ Enost - tak już też próbowałam... ba! nawet ich prowokowałam, żeby mnie atakowali, a ja w tym czasie na nich śmigałam. Jak już napisałam, wyczerpałam wszystkie znane mi pomysły, a początkującym graczem to ja nie jestem.. :P
Sejwa zamieszczę jak tylko odbuduję moje miasto... a jak mi się nie uda, to rzucę to w... kąt :P
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: juzka w 28.05.2010, 23:18:55
Wrzucam save'a. Możecie sami zobaczyć, że za chwilkę wszystko zacznie się burzyć bez przyczyny, począwszy od spichlerza...
Poza tym od razu widać, że coś jest nie w porządku - spichlerz pełen, a sprzedawca towaru nie widzi :-/
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: Knight in fire w 27.07.2011, 10:42:25
Dlaczego w końcowej misji nie pojawia mi się Milet?
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: Haspen w 27.07.2011, 12:44:56
A powinien czy nie? :D

Dawno nie grałem na tej mapie, będę musiał sprawdzić w edytorze.

EDIT: Milet 'ewoluuje' w trzecim epizodzie, w tym z Minotaurem. Być może za szybko zaliczyłeś epizod, co czasem się na moich mapach zdarza.
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: Kalontas w 27.07.2011, 13:08:10
EDIT: Milet 'ewoluuje' w trzecim epizodzie, w tym z Minotaurem. Być może za szybko zaliczyłeś epizod, co czasem się na moich mapach zdarza.

Firmowe misje w takich sytuacjach dodają dodatkowy fakt aktywujący Milet na koniec epizodu - na wszelki wypadek, gdyby właśnie ktoś zaliczył za szybko.
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: Knight in fire w 27.07.2011, 16:55:00
A powinien czy nie? :D

Dawno nie grałem na tej mapie, będę musiał sprawdzić w edytorze.

EDIT: Milet 'ewoluuje' w trzecim epizodzie, w tym z Minotaurem. Być może za szybko zaliczyłeś epizod, co czasem się na moich mapach zdarza.

No, jak się buduje trzy prostokąty z domami 2x6 i obiektami handlowymi na pauzie, to potem tak jest... ;)

W Zeusa gram od 2001 roku. Było demo, a wreszcie w 2009 roku DVD z "Wyborczej", a na nim EU2, Wormsy 3D, itd.
Tytuł: Małe Pytanko :)
Wiadomość wysłana przez: Dragwen w 13.09.2011, 18:01:03
Jestem tu nowy , a zeusa mam od około dwóch miesięcy. I zastanawia mnie jedno. Gram aktualnie w "Waszą" misję (stworzoną przez gracza, nie pamiętam którego :P) pt "Wyspa Handlu". W drugim epizodzie trzeba zbudować świątynię Hermesa. Marmur ma Cyme, a jest moim wrogiem. Nie da się zbudować Domów Elity ani Fregat. W jaki sposób zdobyć ten marmur? Da się "przebłagać" rywala prezentami, aby stał się sojusznikiem?

PS: Jak znacie mapy, których nie ma w dziale Download, dawać linki :D


Przeniosłem Twój post do tego wątku. - dop. ziemek8
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: Haspen w 14.09.2011, 02:07:28
Witam ;)

Marmur należy 'przebłagać' od Cyme. Tyle w tej kwestii :P
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: Dragwen w 14.09.2011, 14:54:07
Dzięki, jednak odkryłem już to wczoraj wieczór :D

Przy okazji, znacie jakieś misje, których nie ma w dziale download? bo ja znalazłem ostatnio jedną :D
Załączę ją, chociaż pewnie już to znacie
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: Haspen w 14.09.2011, 18:49:33
Potęga Myrtany jest niezła :D Juz dawno nie robiłem na starcie takiej tony żywności. Drugi epizod należy zakończyć niestety kodem Ambrosia bo wymagane są kamienice a autor, ktokolwiek to nie jest, nie włączył w tym episodzie szkół aktorskich.

Póki co czas na pierwszą kolonię. Dragwen, nie wiesz może kto jest autorem?
Tytuł: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: Dragwen w 15.09.2011, 17:18:38
niestety nie znam autora (choć znalazłem pewne podobieństwa do misji "Ojczyzna", zdaje się, że to ten sam autor : drzewa są porozwalane po prostu po całej mapie , pobawił się ten nasz autor, taak, pobawił ;D)
mapka ładnie zrobiona, teksty dłuższe nawet od standardowych misji - cud ;D
właśnie przechodzę drugi epizod. Jednak zanim zrobię ambrosię, wykonam pozostałe cele misji
Tytuł: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: Haspen w 15.09.2011, 22:45:16
Przelazłem Potęgę Myrtany.

Po koloniach jest jak z górki, chociaż musiałem nieco już rolnictwo przestawić z żarcia na oliwę/runo. Ostatnie dwa epizody to długie, dłuuugie podbijanie wrogów i czekanie aż miasto 'stuknie' wymaganą liczbę mieszkańców ;)

Przyznaję że kampania bardzo dobrze wykonana - poza literówkami oraz tym błędem ze szkołą aktorską nie mam jej nic do zarzucenia.

4+/5 dam bez zastanowienia :P

PS: Dragwen, twój podpis mnie już irytuje :P Jeszcze trochę, to się wścieknę i pójdę kampanie robić nową :P
Tytuł: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: Haspen w 16.09.2011, 00:49:01
O cholercia, Potęga Myrtany to od nas O.o (http://n-gry.pl/forum/index.php?topic=281.0)

Jakim cudem ją przegapiłem... przecie w tamtym okresie też robiłem mapki i aktywny byłem. Jakaś czarcia magia chyba :P
Tytuł: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: Dragwen w 16.09.2011, 18:50:20
Nie wiedziałem, że myrtana jest "nasza"  :o

PS: z tym robieniem nowych kampanii to mogę pomóc w pomysłach  8)
Tytuł: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: Haspen w 17.09.2011, 10:27:00
Pomoc mi nie potrzebna. Zastrzyk chęci, to bardziej :P
Tytuł: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: Dragwen w 17.09.2011, 16:41:15
dostaniesz cuksa jak zrobisz jeden epizod ;P
Tytuł: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: Haspen w 17.09.2011, 19:18:19
Zrobiłem 8 kampanii i nikt mi nie dał nawet papierka po cukierku :P

Poza tym, misji nie można robić na zamówienie. Pomysł, chęci i wyobraźnia same się muszą zgrać. Przynajmniej dla mnie :P
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: dikajos w 18.12.2018, 20:47:04
WoW. Super kampania. Dzięki za jej stworzenie. Pomysł z rzeką fajna sprawa, utrudnia znacząco rozgrywkę. Miałem problem z uzyskaniem wyśmienitej popularności dla Herosa, oraz troche się goniłem z minotaurem bo mi niszczył magazyny. Największy ból był jak zniszczył zapełniony magazyn z marmurem (Przypominam, że jedyna opcja na marmur to obdarowywanie wroga i proszenie go o datek). Takze żmudna robota :> Także fajny pomysł z utrudnieniem portowym, było dużo miast i porty były rozmieszczone po całej długości mapy (a nie jest mała). Przez co dochodził problem transportu zasobów.

Pozdrawiam, świetna robota. Jadę z kolejną jutro :)
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: Haspen w 19.12.2018, 14:44:57
Tutaj to już wieki nikt nie zaglądał, ale dzięki za pozytywną recenzję :)
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: Lewy745 w 09.12.2020, 10:47:47
Hej. To mój pierwszy post. Mega fajne forum tu stworzyliście  :)

Haspen, stworzyłeś super kampanie! Właśnie robię wszystkie po kolei.

Wyspa Handlu była drugą którą zagrałem i muszę powiedzieć że pierwsza plansza była najtrudniejszą w całej mojej historii gry w Zeusa. Na poziomie "Bóg", bez możliwości eksportu jakiegokolwiek towaru bardzo ciężko było mi nie zbankrutować . Nawet jak kończyłem misje (1000 mieszkańców) z małym długiem to w następnej zanim zdarzyłem eksportować oliwki/oliwę to przegrywałem z powodu zadłużenia  ;D
kilka godzin zajęło mi rozbujanie gospodarki na samych podatkach od plebsu.
Odkąd wszedł handel to kampania sprawnie poszła do przodu  :) i jestem z siebie dumny że udało się to przejść.

Nie mogę się doczekać aż wezmę się za kolejne scenariusze :D
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: Haspen w 09.12.2020, 15:51:40
Hej. To mój pierwszy post. Mega fajne forum tu stworzyliście  :)

Haspen, stworzyłeś super kampanie! Właśnie robię wszystkie po kolei.

Oczekuję więc kolejnych 47 postów w ciągu następnych dni i tygodni :P
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: Gość w 27.02.2021, 12:34:33
Jakbym się nie spinał, nie mogę dzwignąć tej misji na bogu. Pierwszą misję jak już się uda kończę z długami rzędu 1500 drachm, gdzie nie mam szans tego odrobić w drugiej misji. Jak inni przechodzili misję na bogu?
Tytuł: Odp: Wyspa Handlu
Wiadomość wysłana przez: enost w 28.02.2021, 15:58:18
Ponad 10 lat temu grałem w tą misję, tak że już nic z niej nie pamiętam, więc nie za bardzo mogę pomóc. Jeśli pojawiają się ataki innych miast to lepiej walczyć niż dawać okup. Nie wiem czy w tej misji tak się da, ale czasem warto posiedzieć dłużej w pierwszym epizodzie i nazbierać pieniędzy, towarów i rozwinąć wszystko, wtedy w późniejszych epizodach gra jest łatwiejsza.