Nieśmiertelne Gry Szukaj
Nieśmiertelne Gry

Wyślij odpowiedź

Nazwa:
Email:
Temat:
Ikona wiadomości:

Weryfikacja:
Wpisz litery widoczne na obrazku
Posłuchaj liter / Prośba o inny obrazek

Wpisz litery widoczne na obrazku:
Napisz malymi literami ile to jest trzy odjac jeden:
Napisz malymi literami ile to jest trzy dodac piec:

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć


Podgląd wątku

Wysłany przez: Haspen
« dnia: 16.02.2022, 19:41:36 »

Też na nic nie mam czasu a World of Horror pożera wszystkie moje kreatywności na tą chwilę :)

Oczywiście, jak tylko będzie możliwość, to się przykleję do gry i dam znać ;)
Wysłany przez: ziemek8
« dnia: 16.02.2022, 19:32:52 »

Daj znać co myślisz o bogach. Jestem ciekaw jak to wygląda, ale pewnie dopiero za jakiś czas sprawdzę na własnej skórze. ;)

Planujesz zrobić jakąś misję/mapę? ;)
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 16.02.2022, 16:15:53 »

https://store.steampowered.com/news/app/1157220/view/3099041925827356345

Najnowsza aktualizcja już jest: Bogowie, świątynie i monumenty dla bóstw, festiwale, menedżer wiadomości (aby ustawić co chcemy a czego nie chcemy w okienku) dodatkowe upiększacze (które można własnoręcznie kolorować) i w końcu edytor map z prawdziwym interfejsem graficznym :D

Save'y ze starej wersji nie działają, ale tym razem jest możliwość ustawienia poprzedniej wersji przez Steam Beta, dokończyć daną misję, i przerzucić się z powrotem na nową wersję gry.
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 27.10.2021, 22:55:10 »

Niedługo mniejszy updejt na Steam'ie: wersja beta edytora map i kampanii, nareszcie :D
Wysłany przez: ziemek8
« dnia: 23.10.2021, 07:55:30 »

Zapowiada się ciekawie. Ten update na pewno sprawdzę!

Ciekawe czy będzie jakiś limit "świątyń"?
Czy może - ile pomieścisz świątyń na mapie tyle bonusów możesz mieć.

Mam nadzieję, że bonusy będą konkretne (np. zwykła ceramika zastępuje tą luksusową :D ), a nie jakieś +5% do czegośtam.
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 21.10.2021, 14:06:12 »

Mam pierwsze info of aktualizacji 1.3 dla Nabuchodonozora!

Cytat: polarski, Discord
Greeting, rulers of Mesopotamia! @G-News

After the last “apocalyptic” update we think it’s now time to celebrate together with your citizens that you successfully managed the challenges it brought. And that’s exactly what we have focused on in the upcoming 1.3 Update.

This will include the following:
- Enhanced gods and temples interactions
- Festivals
- Extended and color-adjustable decorations

Determine who you dedicate temples to and what bonuses it will bring to your city. Organize festivals for your citizens and local gods. Decorate your city with new decorations to suit your taste.

Thank you all for your feedback and suggestions and keep supplying us as we are planning more updates and improvements in the future.

Till next time!

See more: https://store.steampowered.com/news/app/1157220/view/3035982031419522514

https://cdn.discordapp.com/attachments/730751787618795547/900714469662007306/update_1_3.png

Bardzo jestem ciekaw jak będzie wyglądała sprawa bóstw i bonusów.

Z tego co można wyczytać, brzmi jakby zmierzali w kierunku rozwiązania z Age of Mythology - tylko że zamiast kolejnych er, wybieramy nowe bóstwa i nowe bonusy z nowo postawionych świątyń.
Wysłany przez: misia
« dnia: 28.09.2021, 12:04:26 »

szukam i szukam i nie moge znalezc
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 23.09.2021, 13:54:42 »

Mnie jakos nie porwałą ta gra
Grałam na wiosne przeszlam kilka misji, najbardziej denerwujace to ze musze wyznaczac trasy co kto ma gdzie niesc i ile, chodzi tez o ten zasieg. Magazym musi byc tak blisko zeby stargan ogarnial i jak nie to karawany i tak w kółko to zajmue troche duzo czasu
pomysl fajny ale zeby bardzie bylo podobne do Zeusa i Cezara to by było git  ;D

a czy gdzie ktos robi juz mapki takie niezalezne zeby móc sobie przejsc, jakies scenariusze?

Na Steam Workshop jest kilka bardzo prostych, więcej nie widziałem.
Wysłany przez: misia
« dnia: 23.09.2021, 12:06:16 »

Mnie jakos nie porwałą ta gra
Grałam na wiosne przeszlam kilka misji, najbardziej denerwujace to ze musze wyznaczac trasy co kto ma gdzie niesc i ile, chodzi tez o ten zasieg. Magazym musi byc tak blisko zeby stargan ogarnial i jak nie to karawany i tak w kółko to zajmue troche duzo czasu
pomysl fajny ale zeby bardzie bylo podobne do Zeusa i Cezara to by było git  ;D

a czy gdzie ktos robi juz mapki takie niezalezne zeby móc sobie przejsc, jakies scenariusze?
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 16.09.2021, 23:12:19 »

Po prostu odpaliłem te misje które miałem odblokowane na liście i sprawdziłem co gdzie jest dostępne, tak było najszybciej ;)
Wysłany przez: ziemek8
« dnia: 16.09.2021, 20:35:25 »

Brzmi sensownie. :)
Musiałeś rozpoczynać kampanię od początku? (Poprzednie save'y nie działają na nowej wersji?)
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 15.09.2021, 19:49:45 »

Zagrałem już w wersję 1.2

Co mogę powiedzieć... poza tym, że 'ryzyka' pojawiają się dopiero od misji 6? 7? :P

Trzeba tylko się nie naciąć na tym, jak pracują strażacy, lekarze i policjanci - zamiast wyznaczania im trasy chodu, mają oni 'zasięg' (i to dość spory, promień jakieś 16 kratek?), i każdy budynek który tworzy jakieś ryzyko, dany osobnik odwiedzi, zerując ryzyko.

Z tego co zauważyłem, bezrobocie zwiększa ryzyko przestępstw, brak dostępu do żywności ryzyko plagi, a warsztaty (szczególnie te gdzie coś się 'piecze') chyba częściej generują ryzyko pożaru niż inne budynki.

Im więcej budynków w zasięgu, tym trzeba będzie zatrudnić więcej strażaków/lekarzy/policjantów w budynku. Jeśli i to nie wystarczy, zawsze można dobudować kolejny punkt straży czy coś, bo zasięg się pokrywa a panowie inteligentnie do tego samego budynku nie idą razem ;)

Jak dla mnie, spoko sprawa. Prawdopodobnie w większych miastach będzie więcej zachodu z tym, no ale do naprawdę dużych miast w kampanii jeszcze nie dotarłem :P
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 10.09.2021, 16:32:58 »

Pomijałem mniejsze newsy ale teraz pojawił się większy oraz data wydania aktualizacji - 15 września!

Nie tylko kataklizmy, ale losowe wydarzenia także znajdą się w tej łatce. Jest coraz ciekawiej :D

Cytat: Polarski na discordzie
Greeting, rulers of Mesopotamia! @G-News

Welcome to the next development update from the upcoming 1.2 Update.

One of the things we always wanted to have more of in Nebuchadnezzar were events.

Now, thanks to the upcoming features related to fire, disease, or crime, we will get that wish as many new events are added to the game. Examples of some of them can be found in the image below.

So mark your calendars, because the Nebuchadnezzar 1.2 Update is coming out next Wednesday, September 15.

For more exciting updates and news about Nebuchadnezzar, remember to follow us on Facebook, Twitter, Reddit, Instagram, and join our Discord server!

Till next time!

A grafiki można podejrzeć tutaj.

Oglądając je nasuwa mi się pytanie - ci na dole to szpiedzy? Wojownicy? :D
Wysłany przez: Sidu87
« dnia: 05.05.2021, 13:50:17 »

Stanowczo ta gra idzie w dobrym kierunku. Powoli małymi kroczkami ale jest coraz lepiej  ;D ;D ;D
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 03.05.2021, 21:26:09 »

Edytora nie ma, jest za to system osobnych plików i język programowania za pomocą którego można tworzyć mapy, misje, nowe budynki, itp itd.

Poczekam z tworzeniem misji na prawdziwy 'edytor' ;)
Wysłany przez: ziemek8
« dnia: 03.05.2021, 19:51:58 »

Och, jak dodadzą kataklizmy, to jeszcze tylko edytor i chyba ruszysz do tworzenia misji, co? :D
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 03.05.2021, 16:17:39 »

Właśnie wyszła informacja o następnej dużej aktualizacji, wersji 1.2, aczkolwiek bez podania jeszcze daty.

Tutaj tekst z Discord'a po angielsku:

Cytuj
Greeting, rulers of Mesopotamia! @G-News

We are happy to announce a second major update for Nebuchadnezzar, which aims to deepen the city life simulation.

This will include the following:
- Fire
- Crime
- Diseases

These new features will bring more challenges to your city planning as well as many interesting interactions between your citizens.

Be sure to keep your suggestions and feedback coming as there will be plenty more updates and announcements in the near future.

Till next time!

Pożary, bandyci i zarazy? A co będzie dalej, to ja moge wywnioskować tylko jedno:

Ka 👏 ta 👏 kli 👏 zmy!
Ka 👏 ta 👏 kli 👏 zmy!
Ka 👏 ta 👏 kli 👏 zmy!
Ka 👏 ta 👏 kli 👏 zmy!

Aż się nie mogę doczekać, hehehehe :D
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 12.04.2021, 19:04:16 »

Nowa łatka, 1.1.3, właśnie się ukazała. Chłopaki śmigają, nie ma co!

Wygląda na to, że zwiększyli początkową ilość złota w scenariuszach, zmniejszyli poziomy prestiżu dla otwarcia niektórych szlaków handlowych, a część miast dodatkowo kupuje/sprzedaje łatwe/tanie do zdobycia materiały. Wszystko, jak dla mnie, na plus :)

Tutaj tekst angielski:

Cytuj
Greetings, rulers of Mesopotamia!

We’re delighted to introduce Nebuchadnezzar’s brand new 1.1.3 (12.4.2021) update!

- Added move screen speed to settings
- Added option to not accept any goods in warehouses by default
- Fixed stats from last year on the Stats Advisor tab
- Show hero types directly on an empty shrine slot
- Increased starting money in all scenarios
- Added at least one lower class produced good to trade for each scenario
- Lower first trade partner prestige in all scenarios
- Added sandbox difficulty level for scenarios

Important note: Due to the changes in trade configurations in scenarios, any trade set up in saved scenarios will have to be reset. We apologize for this minor inconvenience.

Till the next update!
Wysłany przez: ziemek8
« dnia: 10.04.2021, 21:02:25 »

Duża szkoda, że nie wspierają wczytania save'ów ze starszej wersji gry. :(
Nawet jeśli miałoby się coś tam zepsuć z powodu nowych mechanik (czy zmian na mapie) to wczytanie starego save'a jest moim zdaniem istotne.

Tak jest zdecydowanie bezpieczniej, zarówno dla użytkownika jak i twórcy :)
Jak zrobili to teraz - to mogą zrobić w przyszłości - a trochę mi się nie uśmiecha tracić wszystkie save'y. Pół biedy z kampanią, ale gry otwarte (które dodali w tej aktualizacji) szkoda jest tracić.
No nic - oby nie robili tak w przyszłości.
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 10.04.2021, 16:38:23 »

Podatki dopiero zaczynają balansować płace gdy rozwinie się plebs do poziomu 4go, a klasę średnią co najmniej do poziomu 3, z tego co udało mi się zauważyć.
Witamy!

Dostęp dla gości
Niezarejestrowani goście mają pełny dostęp do zasobów wortalu, muszą jednak podawać odpowiedzi na antyspamowe pytania kontrolne. Zachęcamy do rejestracji, aby wygodniej korzystać z wortalu, móc identyfikować się w naszej społeczności oraz móc modyfikować ustawienia wortalu pod swoje gusta.

Pliki Cookie
Używamy plików Cookie, aby ułatwiać korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych i reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Rozumiem