Nieśmiertelne Gry Szukaj
Zeus Pan Olimpu

Wyślij odpowiedź

Nazwa:
Email:
Temat:
Ikona wiadomości:

Weryfikacja:
Wpisz litery widoczne na obrazku
Posłuchaj liter / Prośba o inny obrazek

Wpisz litery widoczne na obrazku:
Napisz malymi literami ile to jest cztery odjac jeden:
Napisz malymi literami ile to jest trzy odjac jeden:

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć


Podgląd wątku

Wysłany przez: Haspen
« dnia: 04.09.2021, 20:51:40 »

Przynajmniej Zeus stara się Posejdona wychwycić przy brzegu, jak łomocze przystanie. Zeus potrafi nawet stanąć na 1 kratce ziemi z dala od brzegu, żeby tylko brata przegonić ;)
Wysłany przez: kubuś
« dnia: 03.09.2021, 20:31:11 »

Cytuj
Za to na przeciwnym biegunie znajduje się Posejdon - ze względu na trudno dostępny obszar, jakim jest woda.
"Fireballs from Heaven"- lekarstwo na wszystko ;)
Wysłany przez: bazylozaur
« dnia: 03.09.2021, 19:52:57 »

Jeśli o Dionizosa chodzi, to łatwo go można wygonić pierwszym lepszym oddziałem wojska  :P
To prawda. Dionizos jest najłatwiejszy do przepędzenia. Bodajże nawet myśliwy jest w stanie się do pozbyć. Za to na przeciwnym biegunie znajduje się Posejdon - ze względu na trudno dostępny obszar, jakim jest woda.
Wysłany przez: PurCzysty
« dnia: 03.09.2021, 19:07:18 »

Czasami się spotykałem z tym sposobem na herosa, ale zadziwiło mnie jedno. Bellerofont, który stanął do walki z Atlasem został zamieniony w kamień i nie dało się kompletnie nic z tym zrobić. Heros był posągiem do końca misji. Trzeba uważać bo jest całkowicie wykluczony z gry, jakby umarł, a ponowne stawianie przybytku nic nie daje.
Wysłany przez: kubuś
« dnia: 03.09.2021, 17:35:14 »

Jeśli o Dionizosa chodzi, to łatwo go można wygonić pierwszym lepszym oddziałem wojska  :P
Wysłany przez: bazylozaur
« dnia: 30.08.2021, 21:04:08 »

Pierwsze słyszę o sposobie na herosa. Może przypadkiem nawet to widziałem, ale nie zwróciłem uwagi. :D
Pewnie dlatego, że nie zawsze działa.  :)

Nigdy też nie zawracałem specjalnej uwagi gdzie pojawia się bóstwo - czy przy pałacu czy przy wejściu do miasta. Widocznie tylko Zeus, Hades, Hera, Atena i Afrodyta poznali tajniki teleportacji, inni bogowie muszą się pofatygować do miasta wchodząc głównym wejściem. ;)
Akurat ta "drużyna pałacowa", w przypadku zburzonego lub niedostępnego pałacu, pojawia się chyba przy największej budowli w mieście, ale tego nie jestem do końca pewien. Do sprawdzenia.
Wysłany przez: ziemek8
« dnia: 30.08.2021, 19:14:19 »

Pierwsze słyszę o sposobie na herosa. Może przypadkiem nawet to widziałem, ale nie zwróciłem uwagi. :D

Nigdy też nie zawracałem specjalnej uwagi gdzie pojawia się bóstwo - czy przy pałacu czy przy wejściu do miasta. Widocznie tylko Zeus, Hades, Hera, Atena i Afrodyta poznali tajniki teleportacji, inni bogowie muszą się pofatygować do miasta wchodząc głównym wejściem. ;)
Wysłany przez: bazylozaur
« dnia: 29.08.2021, 20:06:14 »

Jest to jak najbardziej poprawne. Otóż jeżeli mamy w mieście świątynię Hery, to powstrzymuje ona atakującego Zeusa. W przypadku gdy mamy świątynię Zeusa, ten powstrzymuje atakującą Herę. Nie ma przecież nigdy sytuacji gdzie jakiś bóg jest jednocześnie nieprzyjazny i przyjazny.  ???
Myślałem, że po dwudziestu latach po premierze gry nie muszę tłumaczyć takich rzeczy.
Wysłany przez: Carlos
« dnia: 29.08.2021, 18:45:59 »

Jest mała nieścisłość w tym co napisałeś, mianowicie:
"Dodatkowo czczenie Hery zapewnia miastu ochronę przed Zeusem. "

"Jeżeli chodzi o wspomnianą wyżej rangę, to każdy bóg pokonuje tych pod nim na tej liście."

Hera jest na pozycji 4, Zeus na 1 z tego wynika że Zeus pokonuje m.in Here.

Myślę że inaczej można by ilustrować który Bóg pokonuje którego bo taka hierarchia jaka jest teraz, nie jest poprawna.

Wysłany przez: bazylozaur
« dnia: 29.08.2021, 10:55:18 »

Jak za pewne wiadomo, w wielu misjach mamy do czynienia z nieprzyjaznymi bogami, którzy od czasu do czasu atakują nasze miasto powodując nieraz spore straty w budynkach, mieszkańcach oraz w szeregu innych dziedzin dobrze prosperującego polis zakłócając jego funkcjonowanie. Aby się przed tym uchronić lub chociaż zminimalizować straty, należy zastosować się do poniższych wskazówek.

Po pierwsze - oprócz wrogich bogów w danej misji, mamy też zazwyczaj tych przyjaznych, którym można wznieść świątynie. Każdy nieśmiertelny, któremu postawimy taką świątynię w mieście będzie walczył w jego obronie z bogiem atakującym. Oczywiście są pewne istotne różnice między poszczególnymi bogami oraz ich troską o miasto. Najlepiej w tej kwestii radzi sobie oczywiście Zeus, który automatycznie staje do walki z każdym Olimpijczykiem i w rezultacie zawsze wygrywa. Na podobnej zasadzie działa również Afrodyta, z tym że przegania jedynie Aresa, Hefajstosa, Hermesa i Dionizosa. Całkiem nieźle radzą sobie też Hera oraz Atena. Obie posiadają tę samą umiejętność, tzn. pojawiają się przy wrogiej armii i z nią walczą. Jak wiemy, Artemida oraz Ares atakują miasta ze swoją armią. Logicznym jest więc fakt, że i Hera i Atena gdy pojawią się przy wojskach, leją także ich boskich dowódców. Dodatkowo czczenie Hery zapewnia miastu ochronę przed Zeusem. Pozostali bogowie nie kwapią się do walki, chyba że akurat spotkają na swojej drodze wrogiego Olimpijczyka. I tu właśnie jest pies pogrzebany więc przechodzimy do następnego punktu.

Po drugie - dobre rozplanowanie świątyń sprzyja ochronie miasta. Wystarczy na początku misji rozeznać się w zakładce mitologii, które z bóstw jest nam nieprzyjazne a które przychylne, po czym zaprojektować miasto w taki sposób by nieśmiertelni czczeni w mieście jak najczęściej spotykali tych atakujących. Jak to zrobić? Każdy wrogi bóg ma wyznaczone przez grę miejsce pojawiania się (zawsze to samo) w polis. Oto lista tych obszarów oraz rangi każdego Olimpijczyka.
1) Zeus - przy pałacu;
2) Posejdon - najtrudniejszy do określenia, jednak zawsze pojawia się w wodzie;
3) Hades - przy pałacu;
4) Hera - przy pałacu;
5) Demeter - brzeg mapy, w pobliżu punktu wejścia;
6) Atena - przy pałacu;
7) Artemida - brzeg mapy, w pobliżu punktu wejścia;
8 ) Apollo - brzeg mapy, w pobliżu punktu wejścia;
9) Atlas - brzeg mapy, w pobliżu punktu wejścia;
10) Ares - brzeg mapy, w pobliżu punktu wejścia;
11) Hefajstos - brzeg mapy, w pobliżu punktu wejścia;
12) Afrodyta - przy pałacu;
13) Hermes - brzeg mapy, w pobliżu punktu wejścia;
14) Dionizos - brzeg mapy, w pobliżu punktu wejścia.
Jeżeli chodzi o wspomnianą wyżej rangę, to każdy bóg pokonuje tych pod nim na tej liście.

Po trzecie - dzielni herosi również są w stanie odpędzić wrogich bogów i to w zasadzie każdego! Jak to możliwe? A no tak, że musi być tu uwzględniony szczególny warunek. Heros musi stanąć do walki w chwili materializowania się boga w mieście lub chwileczkę później. Stawiamy więc przybytek bohatera przy punkcie pojawiania się boga. Wtedy na pewno na siebie trafią i wywiąże się między nimi walka. Heros oczywiście przegra (przynajmniej tak nas informuje komunikat) i pójdzie swoją drogą, ale wrogi Olimpijczyk znika natychmiast lub za momencik nie czyniąc szkód. Skuteczność tego sposobu określiłbym na około 80%.
Witamy!

Dostęp dla gości
Niezarejestrowani goście mają pełny dostęp do zasobów wortalu, muszą jednak podawać odpowiedzi na antyspamowe pytania kontrolne. Zachęcamy do rejestracji, aby wygodniej korzystać z wortalu, móc identyfikować się w naszej społeczności oraz móc modyfikować ustawienia wortalu pod swoje gusta.

Pliki Cookie
Używamy plików Cookie, aby ułatwiać korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych i reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Rozumiem