Nieśmiertelne Gry Szukaj
Nieśmiertelne Gry

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ziemek8

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 78
41
Ciekawe pomysły. :)
Korzyści (a może także i negatywne efekty) pojawiające się tylko przy "combo" danych bogów (tylko gdy świątynie obu bogów są mieście) - podoba mi się! Już wyobrażam sobie misję, gdzie z epizodu na epizod trzeba burzyć i budować inne świątynie, żeby wykorzystać inne korzyści do ukończenia epizodu. :D

42
Sprawy organizacyjne / Odp: Shoutbox?
« dnia: 03.03.2021, 20:34:15 »
Kiedyś mieliśmy, ale w pewnym momencie usunęliśmy, bo niewiele się tam działo.
Nie krępuj się, zakładaj nowe wątki.
Jak będzie tego naprawdę dużo, może zrobimy shoutbox. ;)

43
Offtopic / Odp: Screen lata 2011
« dnia: 02.03.2021, 20:43:34 »
O kurczę, odkopania tak starego wątku i to w Offtopicu się nie spodziewałem. :D
Jak chociaż 4 osoby wyrażą chęć udziału tutaj to możemy zrobić nowa edycję. :D
Tylko nagrodą będzie chyba wyłącznie sama satysfakcja ze zwycięstwa. ;)

44
Offtopic / Odp: Dzień dobry
« dnia: 02.03.2021, 20:23:35 »
Czyli Ziemek8 nie jest do końca tak, że rozwiązałeś łamigłówkę (nawiązuję do twojej relacji z dodatków do gry dzięki której tu się znalazłem), bo to łamigłówka, która ewoluuje w miarę twojego postępu w grze i aktualnych potrzeb.

Ah, mówisz pewnie o tym (z tego wątku: http://n-gry.pl/forum/index.php?topic=1367.0 ):

Cytuj
Łamigłówka
Spodobał mi się sposób budowy placówek badawczych na orbicie. Poza dostarczaniem potrzebnych surowców każda placówka badawcza (jest ich 5 rodzai) potrzebuje dostępu do wybranych budynków (jest ich około 7 rodzai). Aby z każdej placówki otrzymać maksymalną ilość punktów wiedzy (100) trzeba wszystkie wymagania (surowce i dostęp do budynków) spełnić w pełni. Jest to o tyle trudne, że ilość tych dodatkowych budynków jest ograniczona (tak samo jak placówek badawczych). Kiedy w końcu udało mi się wszystkim placówkom badawczym zapewnić w pełni wszystkie ich potrzeby poczułem, że udała mi się rzecz niebanalna. Udało mi się rozwiązać łamigłówkę.

Miałem na myśli samo zaopatrzenie placówek badawczych w maksymalny możliwy sposób (by dawały 100 punktów każda). Oczywiście to jakie rodzaj placówki się wybuduje i jakie technologie dzięki temu można uaktywnić to kwestia tego jak się gra i czego potrzeba akurat w danej chwili.

(Kiedy odblokuje się dodatkowe elementy stacji - to nawet bo dezaktywowaniu technologii potrzebnej do odblokowania - ten element stacji jest nadal dostępny - widać to u Ciebie i na moim zrzucie ekranu również: http://n-gry.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=1367.0;attach=2266;image )

45
Offtopic / Odp: Dzień dobry
« dnia: 01.03.2021, 20:11:37 »
Och, szlaków też miałem sporo - najczęściej robiłem tak, że jeden sektor odpowiadał za produkcję konkretnego towaru i ten towar był rozsyłany na inne (i tak z każdym towarem, także z energią). Tylko z paroma towarami było tak, że musiałem je na kilku sektorach produkować (oczywiście podstawowe towary danego sektora produkowałem na każdym sektorze).

Energię w przeważającej większości produkowałem na Księżycu. ;)

Zestawy warsztatowe - to stała wartość - jak chcesz postawić inne - musisz usunąć poprzednie.
Ich ilość rośnie (tak jak innych części) - ale nie pamiętam już jak dokładnie (czy z liczbą ludzi, których się wyśle na stację czy z tym jak drzewko technologii się uaktywnia (wybiera aktualnie aktywne) (tam można było chyba odblokować bonusowe).

46
Offtopic / Odp: Dzień dobry
« dnia: 28.02.2021, 19:45:50 »
Cześć! :)
Ile masz w sumie ludności w Anno2205 (wszystkie sektory)? ;)

47
Dzielnice / Odp: Dzielnica dla elit
« dnia: 26.02.2021, 20:16:09 »
Dodam od siebie, że chcąc mieć dużo elity w mieście - ciężko zrobić, żeby jeden stadion wszystkie domy obejmował swoim zasięgiem - warto wykorzystać fakt, że z gimnazjów regularnie wychodzą zawodnicy i zdążają do stadionu.

Tutaj jedną dzielnicę wrzuciłem (trzeci załącznik) - bardzo prosta (tutaj właśnie wykorzystany jest fakt wychodzenia zawodników z gimnazjów):
http://n-gry.pl/forum/index.php?topic=361.msg1054#msg1054

48
Offtopic / Odp: Po długiej przerwie -- hejka
« dnia: 26.02.2021, 20:05:05 »
Cześć, jak odkopiesz jakieś stare wątki to chyba nic złego się nie stanie :)
No pewnie.
No chyba, że odpowiedzią na post sprzed 5 lat będzie "zgadzam się" bez żadnego komentarza. ;)

49
Inne gry / Odp: Nabuchodonozor i Ja, czyli Pierwsze Wrażenia
« dnia: 21.02.2021, 22:02:15 »
Pierwsze misje (samouczkowe) grało się dobrze, czułem się dobrze, pełen nadziei na świetną grę.

Kolejne misje - poczułem trochę monotonii i obaw, że jednak ta gra nie będzie taka dobra.

Po paru misjach - żeby rozwiać swoje wątpliwości - chciałem sprawdzić jakąś "grę otwartą", by sprawdzić resztę aspektów gry (bo po tych kliku misjach poczułem, że wiem już o co chodzi i wejście na głęboką wodę nie jest już takim złym pomysłem) - zawiodłem się bardzo, że "scenariusze" są puste (tym bardziej się zaniepokoiłem, że nie wyświetla się tam, żadna informacja "coming soon", nic).

Staram się przekonywać, że twórcy gry będą ją aktualizować i dodawać nowe rzeczy - jednak zaniepokojony i chyba trochę rozczarowany nadal jestem. To co trochę polepszyło mi humor to 3 poziomy klas ludności - może jednak gra ma więcej do zaoferowania niż mi się wydaje!

To tyle co do moich odczuć - więcej notatek poniżej. ;)



Pierwsze wrażenie - bardzo brakuje animacji w różnych miejscach. Bardzo często coś się gdzieś pojawia i znika - zamiast się przemieścić.

Och, jakie to dziwne, że tylko z handlu można pieniądze zdobywać. Żadnych płac, podatków, kosztów utrzymania. Dziwne, ale da się przyzwyczaić.

Karawany - ciekawy pomysł, podoba mi się. Małe zasięgi magazynów i karawany wydają mi się użyteczne.

Przypisywania obsługi budynków (ilość zespołów tragarzy i ilość zespołów pracowników) wydaje się niepotrzebnie komplikujące, ale jest to jednak bardzo praktyczne w przypadku plantacji i zagród.

Budowanie świątyń - po tym co widziało się na materiałach marketingowych - oczekiwałem wiele. Jest w porządku.
(Do misji 7 włącznie (miasto Akkad) tylko cegły są używane do budowy.)

Nie ma bogów, herosów, potworów, katastrof, ataków, militariów w ogóle...
Niewiele się dzieje - ale mam nadzieję, że to kwestia pierwszych misji (doszedłem do 7), w których specjalnie coś jest uproszczone.

Muzyka - nastrojowa, pasuje mi, ale ciągle jest samo - czy w menu czy w grze (no i nic w grze się nie dzieje takiego by muzyka "miała" się zmienić - żaden atak, katastrofa, itp.)

Nie ma fabuły, tylko kilka opisów (bardzo historycznych i bardzo "szkolnych").
Nadal mam trochę nadzieję, że może to tylko kilka pierwszych misji tak wygląda - chyba jednak nie.

Brakuje mi dostępu do wiadomości - np. prośby miast, coś kliknąłem przypadkiem chcąc kliknąć coś innego. Nie mogę sprawdzić co.

Kilka bardzo praktycznych funkcjonalności - np. kopiuj budynek po kliknięciu go prawym przyciskiem.

Ciekawie handel rozwiązany - z jednej strony uproszczony: jeden budynek - obok magazyn i tylko "nawiązanie kontaktu" i handlować już można (po ustawieniu ilości) - żadnych dodatkowy portów dla każdego miasta. (Można importować i jednocześnie eksportować (do innego miasta) ten sam towar - cena handlu w każdym mieście może być inna!)

Budowanie przy krawędziach mapy jest problematyczne - da się obrócić widok gry (kamerę)?

Estetyka - oj jaka droga!
Wybawieniem ozdobne drogi (też drogie ;) ), ale dużo miejsca się zaoszczędza.



Mi też gra uruchamia się długo - dużo szybciej się wczytuje zapisany stan gry, nawet duze miasto.

Kampania: Jakieś 12 (16?)
Skąd informacja o 12/16 misjach?

Ja duży problem miałem w misji 7 (miasto Akkad) - wszystkie cele spełnione oprócz prestiżu (maksymalnie udało mi się mieć 225 na wymagane 265). Musiałem zacząć misję od początku. Dopiero szukając jak działa ten prestiż zrozumiałem, że budowanie w misji 6 i 7 drugiego monumentu nie miało sensu. :D

50
Zeus Pan Olimpu / Odp: Warto wracać do Zeusa
« dnia: 11.02.2021, 19:53:56 »
Szalony ;D

51
Zeus Pan Olimpu / Odp: Warto wracać do Zeusa
« dnia: 08.02.2021, 20:14:21 »
2100?! Towarów?! Sporo. :D
Pewnie ułatwia to transportowanie towarów, bo po prostu pojawiają się nawet w najdalszych zakątkach miasta. :D

52
Zeus Pan Olimpu / Odp: Warto wracać do Zeusa
« dnia: 07.02.2021, 20:32:27 »
Nieźle!
A daniny jakie ustawiłeś w tej misji? ;)

53
Mam nadzieję, że jak im się "uda" (sprzedadzą więcej niż zakładali) to te rozszerzenia powstaną.
Kupię choćby po to, żeby wesprzeć i pokazać, że są ludzie co chcą city-builderów.
Wiadomo jaka ma być cena?

54
Zeus Pan Olimpu / Odp: Zeus w 3D ?
« dnia: 07.02.2021, 20:13:32 »
Super ciekawe informacje! :)
Szkoda, że nic z tego nie wyszło, ale może coś się zadzieje w związku z tym silnikiem (co prawda 2d, ale moim zdaniem to nawet lepiej rokuje). :)

55
Stadion / Odp: Rzut oszczepem - najsilniejsze miasto
« dnia: 20.01.2021, 21:17:12 »
Zaktualizowałem pierwszy post. :)
Zastanawiałem się czy wrzucić poprzedni rekord do listy starych rekordów, ale czas utrzymania rekordu byłby podzielony, więc tego nie zrobiłem. ;)

56
Stadion / Odp: Rzut oszczepem - najsilniejsze miasto
« dnia: 19.01.2021, 21:02:40 »
:O :O
Ile czasu zajęło Ci zbudowanie takiego miasta?! :D
Świątynie potrzebowałeś (efekty zadowolenia i inne ) - czy nie chciałeś mieć miasta bez 4 świątyń? ;)
Ale dochód 150 tysięcy drachm rocznie :D

Chyba pomyliłem się przy liczeniu. Raz mi wyszło 307, a raz 305. ;)
Wskażesz mi w której sekcji źle policzyłem? (załącznik)

57
Zeus Pan Olimpu / Odp: Zeus w 3D ?
« dnia: 19.01.2021, 20:36:26 »
Ciekawie to wygląda! :D
Trochę dziwnie, szczególnie pałacyk - kiedy się obraca widać krzywizny i nierówności - wygląda dużo bardziej karykaturalnie niż w grze.

Jak to znalazłeś? :D

Wiesz czy to w jakiś konkretnym celu jest tworzone czy tylko on robi to tylko dla praktyki modelowania 3D?
Szybkie googlowanie nie dało mi odpowiedzi. ;)

58
Stadion / Odp: Rzut oszczepem - najsilniejsze miasto
« dnia: 04.01.2021, 21:05:29 »
Wow! :O
Zdołałeś zbudować i utrzymać aż tyle domów elity, że formuła ponad 2 mln punktów dała! :D
Jesteś teraz mistrzem rzutu oszczepem! :D

(Jeden punkt więcej mi wyszedł w obliczeniach, bo zaokrągliłem części setne 0,54 w górę) ;)

Ciekawe, że wybrałeś akurat miasto z misji Rozkwit Aten. Nie pomyślałbym, że jest to najłatwiejsza mapa do utrzymania takiego wojska.

59
To już niecałe 3 miesiące.

Może zostaniesz mistrzem edytora Nabuchodonozora! :D
Mają mieć edytor, nie?

60
Ten widok robi szczególne wrażenie.
Bardzo dobrze to wygląda!

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 78

Witamy!

Dostęp dla gości
Niezarejestrowani goście mają pełny dostęp do zasobów wortalu, muszą jednak podawać odpowiedzi na antyspamowe pytania kontrolne. Zachęcamy do rejestracji, aby wygodniej korzystać z wortalu, móc identyfikować się w naszej społeczności oraz móc modyfikować ustawienia wortalu pod swoje gusta.

Pliki Cookie
Używamy plików Cookie, aby ułatwiać korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych i reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Rozumiem