Zagrałem już w wersję 1.2
Co mogę powiedzieć... poza tym, że 'ryzyka' pojawiają się dopiero od misji 6? 7?

Trzeba tylko się nie naciąć na tym, jak pracują strażacy, lekarze i policjanci - zamiast wyznaczania im trasy chodu, mają oni 'zasięg' (i to dość spory, promień jakieś 16 kratek?), i każdy budynek który tworzy jakieś ryzyko, dany osobnik odwiedzi, zerując ryzyko.
Z tego co zauważyłem, bezrobocie zwiększa ryzyko przestępstw, brak dostępu do żywności ryzyko plagi, a warsztaty (szczególnie te gdzie coś się 'piecze') chyba częściej generują ryzyko pożaru niż inne budynki.
Im więcej budynków w zasięgu, tym trzeba będzie zatrudnić więcej strażaków/lekarzy/policjantów w budynku. Jeśli i to nie wystarczy, zawsze można dobudować kolejny punkt straży czy coś, bo zasięg się pokrywa a panowie inteligentnie do tego samego budynku nie idą razem

Jak dla mnie, spoko sprawa. Prawdopodobnie w większych miastach będzie więcej zachodu z tym, no ale do naprawdę dużych miast w kampanii jeszcze nie dotarłem
