Miałem parę pomysłów wracając tym razem do Anno 1602.
Pierwszym z nich była gra otwarta bez produkcji trunków (trudniejsza rozgrywka z powodu niższych podatków). Ciekawostka: bez trunków można rozwinąć mieszkańców do poziomu Kupców, ale wystarczy na chwilę dać im dostęp do trunków i zaczną zamieniać się w Arystokratów (będą się rozwijać nawet gdy trunków już nie ma - choć oczywiście będą akceptować dużo niższe podatki).
Drugim pomysłem była gra otwarta w ogromnymi wyspami.
Trzecim pomysłem było zagranie w dodatkowe kampanie (nigdy wcześniej tego nie robiłem) - po ukończeniu pierwszej ("Nowe horyzonty") zabrałem się za ostatnią (najtrudniejszą) "Na służbie Jego Królewskiej Mości" - obie składały się z 4 misji.
Bonus - gif rozbudowy jednej z wysp:
Dodatkowa ciekawostka - na wyspie na której stawia się Pałac można znacząco podwyższyć podatki (utrzymując zadowolenie mieszkańców) - po kilkudziestu minutach - trzeba je jednak obniżyć by mieszkańcy nie byli niezadowoleni.
Ostatni raz w Anno grałem jakiś rok wcześniej:
http://anno1602.n-gry.pl/dzienniki/1761(Piszę ten wpis dopiero teraz - ale grałem we wrześniu/październiku.)