Szczerze? Indie.
Rejon ten i jego historia są mało 'tykane' w grach a przecież 3000 lat kultury i polityki w tym jest. Okres wedyjski, początki buddyzmu, potem wpływy greckie, imperia Maurjów i Guptów, a nawet można by pociągnąć dalej, włączając wpływy islamskie a nawet Sułtanat Delijski czy królestwo Vijayanagara w latach 1000-1500 ne, nie wspominając nawet of atakach mongolskich hord czy Timurze. Starczyłoby materiału na kilka, nawet może kilkanaście, kampanii - kurcze, nawet z eposów Ramayana i Mahabharata dałoby sie wycisnąć kampanie nieco 'fantastyczne' (a la historie herosów z Zeusa)
Byłoby wystarczająco dużo aspektów budowania miast - od zapewnienia wody i żywności (plus podtopienia na brzegach Gangesu czy Indusu, a la Faraon) typu pszenica, jęczmień, proso, mięso i ryby, i rośliny użytkowe jak juta (na proste ubrania), potem doszły by towary luksusowe jak jedwab, barwniki, bawełna, klejnoty, perfumy czy drogie dodatki do żywności (pieprz, cynamon), pozwalając już na podziałkę plebs <-> elita.
Pojawienie się nowych religii i ich rozrost/tępienie przez kolejne dynastie - hinduizm, buddyzm, islam (coś jak 4 kategorie religii w Cesarzu, a można też zahaczyć o regionalne religie na północy/zachodzie: zoroastrianizm, jainizm). Budowanie pałaców i monumentów (szczególnie świątynie, wielkie, kolorowe, bogate, z możliwością systemu 'manualnego' jak w Nabuchodonorze!).
Nawet technologie wojskowe a za tym rodzaje oddziałów wojska by się zmieniły, od włóczni i rydwanów, po słonie a może nawet armaty
Jak widać temat szeroki i bogaty