Nieśmiertelne Gry Szukaj
Zeus Pan Olimpu

Autor Wątek: Ilość herosów w mieście  (Przeczytany 4791 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

smiti

  • Gość
Ilość herosów w mieście
« dnia: 28.07.2009, 19:34:55 »
Ilu może być maksymalnie herosów w polis?
Opis proszę.

fiolka

  • Gość
Odp: herosi i ich ilosc
« Odpowiedź #1 dnia: 28.07.2009, 20:01:46 »
a ja mam pytanie...dopiero zaczynam gre i jestem w misji  z hydrą...tylko ze nie wiem co zrobic zeby herakles zechciał odwiedzic moja wiochnę:(pomozcie plisss

smiti

  • Gość
Odp: herosi i ich ilosc
« Odpowiedź #2 dnia: 28.07.2009, 20:08:20 »
a masz juz domek w ktorym mieszka??
robi sie go tam gdzie swiatynie ale ma wymogi. gdy je spelnisz i postawisz domek przyjdzie i sie wszystkim zajmie

fiolka

  • Gość
Odp: herosi i ich ilosc
« Odpowiedź #3 dnia: 28.07.2009, 20:18:07 »
nie mam domku bo nie moge jeszcze...a jakie ma wymogi?jak narazie jestem troche zielonkawa w tej grze;d dzieki za pomoc:)

parszywek

  • Gość
Odp: herosi i ich ilosc
« Odpowiedź #4 dnia: 28.07.2009, 20:38:55 »
Fiolka: Przybytek Heraklesa będziesz mogła wybudować w drugim epizodzie. ;)  Co do potrzeb to za dobrze nie pamiętam, ale chyba takie: 32 amfory wina, 1500 ludności, idealny dostęp kultury do przybytku, idealny dostęp do gimnazjum w mieście i zwycięstwo w igrzyskach. ;)

Smiti: Jak się nie mylę, można mieć tylko 3 herosów w mieście, tyle ile rodzajów potworów może się pojawić. :)

smiti

  • Gość
Odp: herosi i ich ilosc
« Odpowiedź #5 dnia: 28.07.2009, 20:51:23 »
da sie jakos wczytywac cale kampanie czy tylko same mapy i trzeba robic wszystko od nowa??

KazuaR

  • ( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚
  • Gracz
  • *****
  • Wiadomości: 525
  • Płeć: Mężczyzna
  • Not enough minerals.
    • Zobacz profil
Odp: herosi i ich ilosc
« Odpowiedź #6 dnia: 28.07.2009, 23:39:14 »
Kampanii zrobionych przez twórców nie obrobisz.

 

W szybkiej odpowiedzi możesz użyć kodów BBC i uśmieszków tak jak przy normalnej odpowiedzi.

Nazwa: Email:
Weryfikacja: