Nieśmiertelne Gry Szukaj
Zeus Pan Olimpu

Wyślij odpowiedź

Nazwa:
Email:
Temat:
Ikona wiadomości:

Weryfikacja:
Wpisz litery widoczne na obrazku
Posłuchaj liter / Prośba o inny obrazek

Wpisz litery widoczne na obrazku:
Stolica Polski (malymi literami) (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre osiem):
Napisz malymi literami ile to jest trzy dodac piec (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre siedem):
Napisz malymi literami ile to jest piec odjac dwa (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre jeden):

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć


Podgląd wątku

Wysłany przez: dikajos
« dnia: 27.12.2018, 12:10:08 »

Kolejna mapa zaliczona. Naprawdę udana. Dla mnie nie była bardzo łatwa, była ona wymagająca. Najbardziej kolonie, gdyż terenu do budowania tam nie było za dużo.Pierwszy raz spotkałem się z tak silnymi atakami :) Miła odmiana, gdyż trzeba było pomyśleć przy obronie, mury, wieże itd.
Pozdrawiam i zaczynam kolejną !
Wysłany przez: Pruskie_Dziecko
« dnia: 07.11.2016, 22:08:38 »

Polecam kliknąć sobie na "nastawienie miasta" (na mapie globalnej, po kliknięciu na miasto po prawej stronie mamy określone jego nastawienie). Miasto może być między innymi: rozgoryczone, potulne, wierne itd. Jeśli na to klikniemy to otworzy się okno z opisem na co możemy liczyć. W przypadku nastawienia "potulnego" u wroga spełni on nasza prośbę jeśli jesteśmy od niego dużo silniejsi militarnie, a jeśli nadal będziemy dążyć do poprawy stosunków to wtedy spełni naszą prośbę.

Co do kampanii... Idealna dla mnie - wielka mapa (nie muszę zabudować całej, wystarczy, że jest wielka), i niesamowita fabuła. Poza tym proponuję zmienić jej nazwę z Rodzeństwa z Północy na Klasyka Haspena. :) A to dlatego, iż mamy tu kumulację tego co lubi on najbardziej: katastrofy naturalne (akurat tu trzęsienie ziemi w mieście macierzystym rozwaliło mi sporą część dzielnicy mieszkalnej), zwroty akcji w fabule, dopieszczone mapki i świątynię Zeusa w wielkim finale. :)
Osobiście na plus (pewnego rodzaju) zaliczam fakt, że 3 świątynie, jedyne jakie mogliśmy zbudować w grze, poza finałowym Zeusem, są najsłabszych bogów w hierarchii Zeusowej i w związku z tym rzadko gry się opierają tylko o nich, to bardzo urozmaiciło mi grę. Podczas gry miałem troszkę niedosyt z powodu małej ilości produkowanych towarów (tylko runo na eksport, do pewnego czasu wino, ale jak miałem już koło 30 domów elity to nie dałem rady go już eksportować). Ale po przejściu gry jednak chyba dobrze, że tak wyglądała sprawa z surowcami, bo po dodaniu, np. drewna byłoby już zbyt łatwo. Oczywiście przeszedłem kampanię, jak zawsze, na tytanie i nie miałem żadnych problemów z nią, przyjemnie się grało, 10/10.
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 04.10.2016, 19:59:37 »

Dokładnie. Jeśli przy towarze jest 'żądaj' to zadziała to tylko jeśli mamy potężną armię. Dopiero przy 'poproś' rywal da nam towar od tak. Nawet wcześniej w temacie jest ta sama kwestia poruszana, wystarczyło przeczytać poprzednie wypowiedzi, luksus ;)

A dokładniej to wypowiedź #40, napisana przez Anelg, porusza tę kwestię.
Wysłany przez: bazylozaur
« dnia: 04.10.2016, 19:52:46 »

W końcu zadziała. Próbuj też dawać rywalowi inne prezenty i w międzyczasie nie proś go o nic. Zrób to dopiero gdy zobaczysz "poproś", bo inaczej zepsujesz sobie tylko u niego reputację.
Wysłany przez: luksus
« dnia: 04.10.2016, 19:48:31 »

Przepraszam ale przez jakies 15 lat daje mu caly marmur z importu i nie dziala ;s
Wysłany przez: bazylozaur
« dnia: 04.10.2016, 19:43:06 »

A po co tak wulgarnie od razu? Przekupienie działa zawsze, jest jednak bardzo czasochłonne w przypadku rywali. Dodatkowo, jeżeli chcesz wyprosić u rywala drewno towarem, którego nie potrzebuje, będzie to jeszcze trudniejsze. Próbuj aż do skutku, tzn. do momentu aż pojawi się napis "poproś" a nie "zażądaj".
Wysłany przez: luksus
« dnia: 04.10.2016, 19:36:29 »

Jak ja mam ku*wa zdobyc drewno w 3 misji ? Przekupienie itome marmurem nie dziala, zlupic nie moge bo brak domu elit.



Prosimy nie przeklinać. - dop. ziemek8
Wysłany przez: bazylozaur
« dnia: 01.04.2014, 20:11:16 »

Pomogło  :)
Powyrzucałem moje stare misje, na których uczyłem się obsługi edytora. Rzeczywiście istnieje limit wyświetlania. Nie mogłem się doliczyć, ale wynosi około 52 misji.
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 01.04.2014, 18:44:32 »

Hmmm, gdzieś tam słyszałem że okno 'misji własnych' ma limit wyświetlania (osobiście jeszcze nie napotkałem). Może poprzesuwaj/pousuwaj nieco misji i sprawdź ponownie?
Wysłany przez: bazylozaur
« dnia: 01.04.2014, 18:09:49 »

Na pewno nie chodzi o złe rozpakowanie, bo przeszedłem wcześniej Wyspę Handlu a potem jakimś cudem zniknęła, chociaż dalej siedzi w folderze "Adventures". Wygląda to tak jakby misje nie mieściły się już w oknie wyboru, bo zginęły mi wszystkie końcowe zaczynające się od W do Z. Dziwna sprawa.
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 01.04.2014, 17:50:45 »

Co do znikających misji - może źle rozpakowałeś albo coś w ten deseń. Czasami takie nadzwyczajne problemy mają całkiem zwyczajne wyjaśnienie.

Co do Czarnych Chmur: :P
Wysłany przez: bazylozaur
« dnia: 01.04.2014, 17:26:59 »

Dokładnie taki miałem zamiar i na dodatek chciałem je przejść chronologicznie. Napotkałem jednak problem. Zagrałem w Drogę Chwały, później Wyspę Handlu a potem pobrałem Rodzeństwo z Północy i również ukończyłem misję. Kłopot pojawił się przy następnych kampaniach. Idąc po kolei, dalej jest Wyspa Lemnos. Chciałem w nią zagrać, ale Zeus jej nie widzi, chociaż w plikach gry wszystko wygląda w porządku. Zniknęło mi też kilka innych misji. Może jakieś sugestie?

Mimo tego problemu, zabrałem się za Czarne Chmury. Przeszedłem kilka epizodów i porzuciłem misję. Szczerze mówiąc dlatego, że wiało nudą. Jakoś nie zachęciłeś mnie do dalszej gry. Nie będę jej komentował, bo nie mam w zwyczaju "oceniać książki po okładce". Może jeszcze do niej powrócę. Znając Twoje inne misje, myślę że i ta jeszcze się rozkręci.
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 31.03.2014, 22:35:02 »

Z tego co zauważyłem to rzadko grywasz w moje misje :P Wcale nie narzekam! Trochę ich w końcu jest i o ile się nie mylę jedynie Enost zagrał we wszytkie, oprócz chyba Czarnych Chmur.

Czyżbyś planował jakiś maraton 'od pierwszej do ostatniej', hmm? :P
Wysłany przez: bazylozaur
« dnia: 31.03.2014, 19:02:56 »

Co prawda, nie grałem we wszystkie Twoje misje, ale jak dotąd Rodzeństwo z Północy nie ma sobie równych. Bardzo dobra kampania. Pomimo nielicznych błędów, tekst czyta się przyjemnie a fabuła jest dość ciekawa. Zaplanowałeś świetnie zbalansowany handel (może tylko pomijając Orchomenos - miałem tyle brązu, że nie wiedziałem już co z nim zrobić) i piękne mapy kolonii - zwłaszcza Syros. Po prostu cudo. Widać, że się do nich przyłożyłeś. Jeśli chodzi o mapę miasta macierzystego, to krajobraz nie zachwyca, ale jest w porządku. Co do grywalności - nie zauważyłem żadnych błędów uniemożliwiających rozgrywkę. Sama gra sprawiła mi sporą przyjemność. Czasem tylko Demeter dała mi w kość (ale to na plus dla Ciebie). Najbardziej jednak nie mogę przeboleć Twojego zamiłowania do katastrof naturalnych. Ileż to razy waliłem głową w biurko gdy trzęsienie ziemi albo powódź zniszczyły mi kawał miasta  :'(
Mimo wszystko, misja - profeska  :)
Moja ocena 8/10
Wysłany przez: Anelg
« dnia: 14.06.2012, 11:44:19 »

Rywal chyba sam nigdy nie wysyła prezentów... Jest jednak sposób na to, aby dowiedzieć się, czy rywal spełni żądanie, czy nie.
Gdy w panelu jest widoczne "Zażądaj" – rywal najprawdopodobniej nie zgodzi się, chyba, że masz potężną armię.
Gdy w panelu jest widoczne "Poproś" – możesz śmiało wysyłać dyplomatów. :)
Wysłany przez: borys
« dnia: 05.06.2012, 00:15:12 »

w misji 3 przy budowie swiatyni skad wziasc drewno? iedyny producent to rywal i sie nie zgadza
Wysłany przez: enost
« dnia: 30.07.2011, 13:23:57 »

Na pewno musiało zalać wyspę ze srebrem, bo katastrofa występuje na początku misji, a cele nie są takie szybkie do zaliczenia z tego co pamiętam.
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 25.07.2011, 15:12:06 »

Lol, nie, srebro można wydobywać w głównym mieście. Na tej wysepce na dole mapy jest srebro wystarczające na około dwie mennice.
Wysłany przez: ziemek8
« dnia: 25.07.2011, 14:03:31 »

Srebro dotyczyło pewnie, któreś z kolonii - tak jak w innym wątku - tutaj też przyznać się muszę, że kolonii sumiennie nie budowałem. Zwykle zbijałem tylko stan skarbca by w następnym epizodzie było sprawiedliwie.
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 23.07.2011, 18:36:18 »

Jednak dodatkowa mała uwaga - odradzałbym stawianie punktów wilków na mapie. Zawsze wtedy stawiam obsadzoną wieżę - problem wtedy znika, ale dźwięki zabijanych wilków ciągną się po całym mieście (gdziekolwiek patrzy się na mapie).

Huh, pierwszy raz w życiu spotykam się z takim problemem :o

Cieszę się, że nadrabiasz zaległości w misjach :D 5000 ludności z dużym bezrobociem, hmmm. Pamiętam że ledwo pięć trier miałem a już potrzebowałem więcej niż 5000 luda. Może po prostu budujesz ogromne osiedla i minimalnie potrzebne miejsca przemysłowe, to i ludzie nie mają gdzie pracować ;)

Twój brak wzmianki o powodzi zalewającej wyspę ze srebrem to albo ci się zapomniało, albo za szybko zaliczyłeś któryś tam epizod. Tak czy siak, dzięki za recenzję ;)
Witamy!

Dostęp dla gości
Niezarejestrowani goście mają pełny dostęp do zasobów wortalu, muszą jednak podawać odpowiedzi na antyspamowe pytania kontrolne. Zachęcamy do rejestracji, aby wygodniej korzystać z wortalu, móc identyfikować się w naszej społeczności oraz móc modyfikować ustawienia wortalu pod swoje gusta.

Pliki Cookie
Używamy plików Cookie, aby ułatwiać korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych i reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Rozumiem