2. Bo 'wojsko' jest traktowane jako 'materiał' - a o każdy materiał, wliczając drachmy, można poprosić maksymalnie dwa razy zanim pojawi się 'brak towaru' czy co tam. Limity odgórne kodu gry.
3. No to mamy trzy kolonie i każda rezerwuje coś dla miasta macierzystego. Jedna daje 64 brązu, druga 64 runa, a trzecia 64 pszenicy. Jak teraz zrobić tak, żeby było ładnie, szczególnie że gracz ma wolność wyboru kolonii?
Jedynym wyjściem jest danie wszystkich trzech prezentów w epizodzie miasta macierzystego po trzeciej kolonii, a ja osobiście nie zdzierżyłbym takiego czegoś - jakie jest wyjaśnienie kilku/kilkunastoletniego opóźnienia prezentów (jeśli patrzymy przez pryzmat czasu gry?)
4. Ewidentnie widać, że 'you' zostało przedstawione jako 'ty', a David Masters zwraca się do community HG, czyli winno być 'wy' (bo w angielskim 'you' funkcjonuje zarówno w drugiej osobie l.pojedynczej jak i mnogiej). Każdy kto choć trochę się orientuje w języku nie popełnił by takiego błędu w całym artykule.
Takowoż utrzymuję się w przekonaniu: google translator, bo on nie rozróżnia