Generalnie to bardzo przyjemnie mi się grało tę misję, podobały mi się nawet dość oszczędne opisy między epizodami. Na duży plus bardzo mapka, z serii tych realistycznych. Podobała mi się też polityka, np to, że wasale od razu zostawali rywalami, praktycznie wojsko jeszcze nie zdążyło wrócić a tu bunt... Trzeba było ostro grabić przeciwników zamiast podbijać, żeby ukończyć misję (oczywiście na bogu). Apollo zdecydowanie u mnie wpadł w taką furię, że jak grałem na najszybszym tempie to póki nie spełnił celów misji to tylko usuwałem gruz po punktach naprawczych i stawiałem nowe, a Apollo pojawiał się i znikał, czy jakoś tak to w tym "hicie" disco polo leciało
(znam bo Hajto tak skomentował Grosickiego).
Z minusów jedynie bym się doczepił do "realiów", o ile można o nich mówić w grze, śmieszny trochę jest Egipt kupujący zboże, Libia sprzedaje oliwki, które podobno stamtąd pochodzą, za to produkuje rzeźby. Ale w sumie to nie fair czepiać się szczegółów takich.
Ciekawi mnie jedno - czy nie da się ustawić w scenrariuszu tak, aby po zakończeniu całej kampanii zmieniły się ustawienia w stosunku do ostatniego epizodu? Np po to aby Apollo przestał atakować, albo aby rywale byli już do podbijania? Bo na koniec lubię tak sobie po przejściu misji jeszcze trochę podokańczać to, na co wcześniej nie miałem czasu
Jeszcze jedno - po zwycięstwie od razu dałem graj dalej i nie mogę rozpakować rara z Twoim savem a chciałem sobie porównać miasta. Może mi ktoś wysłać hasło? BO na pewno nie będę znów walczył z Apollem przez godzinę i budował od nowa świątyni Zeusa