Nie mam, wręcz przeciwnie – dzięki, Ziemek.
Tylko chyba winda i pole na materiały nie przydadzą się w świątyniach, chyba, że to drugie będzie dla dekoracji. :>
Z tą piramidą może być taki problem, jak pisałaś, że musi być ta sama liczba poziomów, albo może chciałaś postawić ten obelisk, na elemencie z piramidy Majów, a on pasuje do tej w stylu atlantydzko-egipskim.
? To jest jakiś podział na style wewnątrz gry? EDIT: Aaa, czy może chodzi Ci o podział na Piramidy i Pomniki do Nieba?
Właśnie o to chodzi, że wewnątrz świątyni też jest popsute.
Skoro nie jest nigdzie używana to znaczy, że nie należy jej używać, choć mogę się mylić .
Sami twórcy gry opisują wszystkie części piramidy w ten oto sposób:
; STEEP_STEPS_PLAIN, // 117
; STEEP_STEPS_STEPS, // 118
; STEEP_STEPS_V, // 119
; STEEP_STEPS_TRIANGLE, // 120
; STEEP_STEPS_CIRCLE, // 121
; PYRAMID_TOPPER, // 122
; ACCESS_PAD, // 123
; LIFT, // 124
; SCULPTURE_CUSTOM_N, // 141
; SCULPTURE_CUSTOM_E, // 142
; SCULPTURE_CUSTOM_S, // 143
; SCULPTURE_CUSTOM_W, // 144
; STATUE_CUSTOM_N, // 145
; STATUE_CUSTOM_E, // 146
; STATUE_CUSTOM_S, // 147
; STATUE_CUSTOM_W, // 148
; OBSERVATORY, // 149
; MUSEUM, // 150
; AUTOCOLOR_TILE_PLAIN, // 160
; AUTOCOLOR_TILE_ORICHALC, // 161
; FIREPOT_AUTOCOLOR_TILE_PLAIN, // 162
; FIREPOT_AUTOCOLOR_TILE_ORICHALC, // 163
; ACCESS_PAD, // 1006
Są tu pola i #117, i #119, są też i #123, i #1006. Nie ma za to autonomicznych płytek z granitem i orychalkiem (#152-#157), które też nie są używane w grze a które z powodzeniem wstawiamy do świątyń jako marmurowe.