Nieśmiertelne Gry Szukaj
Zeus Pan Olimpu

Wyślij odpowiedź

Nazwa:
Email:
Temat:
Ikona wiadomości:

Weryfikacja:
Wpisz litery widoczne na obrazku
Posłuchaj liter / Prośba o inny obrazek

Wpisz litery widoczne na obrazku:
Napisz malymi literami ile to jest dziesiec odjac dziewiec (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre dziewiec):
Napisz malymi literami ile to jest trzy dodac jeden (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre trzy):
Napisz malymi literami ile to jest piec odjac jeden (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre piec):

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć


Podgląd wątku

Wysłany przez: Haspen
« dnia: 12.04.2013, 15:07:37 »

Trzeba ręcznie podmieniać plik świątyni gdy chce się mieć inaczej wyglądającą świątynię.

O ile dobrze pamiętam, save'y nie zmieniaja się, dotyczy to tylko nowych gier po podmianie pliku.
Wysłany przez: KSova
« dnia: 12.04.2013, 07:31:04 »

Mi chodzi o takie coś dodaje dwie świątynie i mam do wyboru albo wybieram tą albo tą tak żeby mi się już zbudowane świątynie nie psuły

P.s.

Tj. Moge miec wyglad jednej świątyni w jednej misji a w innej standardowy wygląd
Wysłany przez: ziemek8
« dnia: 05.01.2013, 14:37:44 »

Jeżeli chodzi tylko o wygląd to możesz podmienić świątynię innego boga.
Posągi, rzeźby będą wybranego przez Ciebie boga, ale świątynia tak naprawdę będzie ku czci innego boga.
Wysłany przez: KazuaR
« dnia: 04.01.2013, 16:30:26 »

Raczej nie da się postawić naraz dwóch świątyń jednego boga bez grzebania w kodzie gry.
Wysłany przez: KSova
« dnia: 04.01.2013, 16:28:08 »

Czy mogą być dwie świątynie tego samego bóstwa
np. standardowa Zeusa i jeszcze jedna dla Zeusa zrobiona przeze mnie
Wysłany przez: ziemek8
« dnia: 05.01.2012, 08:37:42 »

Hm. Zedytowałam kiedyś Pałac i wyświetliło mi, że nie ma dostępu do siły roboczej. Umożliwiłam przedniej stronie głównego budynku dostęp do drogi i wyszło to samo.

Nie mam już tego kodu. A chciałabym ogólnie się upewnić, jaka może być tego przyczyna.
Musiałabyś podać kod tej świątyni. Wtedy byśmy coś poradzili. ;)

Swoją drogą mam dziwne pytanie (niezwiązane z niczym konkretnym tak naprawdę) i kompletnie nie wiem, gdzie je zadać. ;)
Jeżeli związane z jakąś grą to w dziale głównym tej gry, jeżeli nie - to jak jak mówi Dragwen to Offtopicu.
Wysłany przez: Dragwen
« dnia: 04.01.2012, 22:24:21 »

Swoją drogą mam dziwne pytanie (niezwiązane z niczym konkretnym tak naprawdę) i kompletnie nie wiem, gdzie je zadać. ;)
hydepark. tu offtopic ;)
Wysłany przez: Anelg
« dnia: 04.01.2012, 22:07:51 »

Hm. Zedytowałam kiedyś Pałac i wyświetliło mi, że nie ma dostępu do siły roboczej. Umożliwiłam przedniej stronie głównego budynku dostęp do drogi i wyszło to samo.

Nie mam już tego kodu. A chciałabym ogólnie się upewnić, jaka może być tego przyczyna.

Swoją drogą mam dziwne pytanie (niezwiązane z niczym konkretnym tak naprawdę) i kompletnie nie wiem, gdzie je zadać. ;)
Wysłany przez: Anelg
« dnia: 29.12.2011, 13:45:19 »

Nie mam, wręcz przeciwnie – dzięki, Ziemek. :) Tylko chyba winda i pole na materiały nie przydadzą się w świątyniach, chyba, że to drugie będzie dla dekoracji. :>

Z tą piramidą może być taki problem, jak pisałaś, że musi być ta sama liczba poziomów, albo może chciałaś postawić ten obelisk, na elemencie z piramidy Majów, a on pasuje do tej w stylu atlantydzko-egipskim.

? To jest jakiś podział na style wewnątrz gry? EDIT: Aaa, czy może chodzi Ci o podział na Piramidy i Pomniki do Nieba? ;)
Właśnie o to chodzi, że wewnątrz świątyni też jest popsute.

Cytuj
Skoro nie jest nigdzie używana to znaczy, że nie należy jej używać, choć mogę się mylić ;).

Sami twórcy gry opisują wszystkie części piramidy w ten oto sposób:

; STEEP_STEPS_PLAIN, // 117
; STEEP_STEPS_STEPS, // 118
; STEEP_STEPS_V, // 119
; STEEP_STEPS_TRIANGLE, // 120
; STEEP_STEPS_CIRCLE, // 121
; PYRAMID_TOPPER, // 122
; ACCESS_PAD, // 123
; LIFT, // 124
; SCULPTURE_CUSTOM_N, // 141
; SCULPTURE_CUSTOM_E, // 142
; SCULPTURE_CUSTOM_S, // 143
; SCULPTURE_CUSTOM_W, // 144
; STATUE_CUSTOM_N, // 145
; STATUE_CUSTOM_E, // 146
; STATUE_CUSTOM_S, // 147
; STATUE_CUSTOM_W, // 148
; OBSERVATORY, // 149
; MUSEUM, // 150

; AUTOCOLOR_TILE_PLAIN, // 160
; AUTOCOLOR_TILE_ORICHALC, // 161

; FIREPOT_AUTOCOLOR_TILE_PLAIN, // 162
; FIREPOT_AUTOCOLOR_TILE_ORICHALC, // 163

; ACCESS_PAD, // 1006

Są tu pola i #117, i #119, są też i #123, i #1006. Nie ma za to autonomicznych płytek z granitem i orychalkiem (#152-#157), które też nie są używane w grze a które z powodzeniem wstawiamy do świątyń jako marmurowe. ;)
Wysłany przez: ziemek8
« dnia: 29.12.2011, 13:34:18 »

Przecież wykaz tych elementów podałam parę postów wyżej. ;> Tylko to było dawno i nie było tam uwzględnienia niezbędności orychalku.
Rzeczywiście. :D Dodałem do tekstu. Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko. :)
Wysłany przez: enost
« dnia: 29.12.2011, 13:24:33 »

Rzeczywiście, musiało mi się coś pomylić ;). W takim razie jest pewnie tak jak pisze KazuaR.

Z tą piramidą może być taki problem, jak pisałaś, że musi być ta sama liczba poziomów, albo może chciałaś postawić ten obelisk, na elemencie z piramidy Majów, a on pasuje do tej w stylu atlantydzko-egipskim.

Skoro nie jest nigdzie używana to znaczy, że nie należy jej używać, choć mogę się mylić ;).
Wysłany przez: Anelg
« dnia: 29.12.2011, 12:36:23 »

Przecież wykaz tych elementów podałam parę postów wyżej. ;> Tylko to było dawno i nie było tam uwzględnienia niezbędności orychalku.

Nadal nie wiem, po co dwie wersje kładki oraz gładkiej ściany (gdzie jedna wersja nie jest w ogóle używana). :] Chociaż zastanawiam się czy #119 to nie ściana umożliwiająca tworzenie narożników "do wewnątrz". Ale w świątyniach i tak to nie działa; nie wiem, co z prawdziwymi (;)) piramidami.

Edit: a "piramida" z poprzedniego postu po zmianie elementu wieńczącego na inny działa. :o Od czego to zależy... Przecież wierzchołek piramidy zawsze się dało w świątyni postawić. :P
Wysłany przez: ziemek8
« dnia: 29.12.2011, 12:21:34 »

Poprawiłem. Zdziwiłem się właśnie jak zauważyłem na końcu "i", przecież chciałem napisać w liczbie pojedynczej...  To stąd to "i" było! :D
Wysłany przez: Kalontas
« dnia: 29.12.2011, 12:15:40 »

Trzeba dopisać do tekstu. Taki tekst dobrze go opisuje?
"122 - mały obelsk (potrzebuje orychalku) - 1x1"

Poza literówką (obelsk), chyba tak.
Wysłany przez: ziemek8
« dnia: 29.12.2011, 11:50:21 »

Trzeba dopisać do tekstu. Taki tekst dobrze go opisuje?
"122 - mały obelisk (potrzebuje orychalku) - 1x1"
Wysłany przez: Anelg
« dnia: 29.12.2011, 11:23:05 »

Za wierzchołek piramidy będący miniobeliskiem. Oczywiście, zajmuje on pojedyncze pole. Jest normalnie budowany przez rzemieślników jeśli dasz im orychalk.
Wysłany przez: ziemek8
« dnia: 29.12.2011, 10:41:25 »

Za co odpowiada kod 122?
Wysłany przez: Anelg
« dnia: 28.12.2011, 21:57:46 »

@enost Przecież ona i tak zostanie zabudowana tym marmurem. Zresztą, no trudno. ;)

Mógłby mi ktoś powiedzieć czy w poniższym kodzie jest błąd, czy też przekroczyłam limit wysokości (najwyższy pkt jest na 14. poziomie)? Specjalnie zamieściłam to wewnątrz świątyni.

Z generatora wynika, iż wszystko jest bez zarzutu.

W takim razie, jeśli przyczyną jest limit, to najwyższym poziomem jest 12. czy 13.? ;)

Wysłany przez: enost
« dnia: 26.12.2011, 21:19:52 »

Na wyższych poziomach można postawić płytkę ze zwykłym marmurem i wtedy da się stawiać budynki w tym właśnie miejscu.
Wysłany przez: KazuaR
« dnia: 26.12.2011, 12:17:51 »

Z tego co mi się wydaje to puste pola dawało się na poziomie zero stawiać tylko. Tak to obstawiałbym pozostawienie tego miejsca pustego tj. bez "xxxx".
Witamy!

Dostęp dla gości
Niezarejestrowani goście mają pełny dostęp do zasobów wortalu, muszą jednak podawać odpowiedzi na antyspamowe pytania kontrolne. Zachęcamy do rejestracji, aby wygodniej korzystać z wortalu, móc identyfikować się w naszej społeczności oraz móc modyfikować ustawienia wortalu pod swoje gusta.

Pliki Cookie
Używamy plików Cookie, aby ułatwiać korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych i reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Rozumiem