Nieśmiertelne Gry Szukaj
Nieśmiertelne Gry

Wyślij odpowiedź

Nazwa:
Email:
Temat:
Ikona wiadomości:

Weryfikacja:
Wpisz litery widoczne na obrazku
Posłuchaj liter / Prośba o inny obrazek

Wpisz litery widoczne na obrazku:
Napisz malymi literami ile to jest dziesiec odjac dziewiec (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre dziewiec):
Napisz malymi literami ile to jest trzy dodac jeden (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre trzy):
Stolica Polski (malymi literami) (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre osiem):

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć


Podgląd wątku

Wysłany przez: Dobrzyna
« dnia: 16.02.2023, 13:43:43 »

Witam serdecznie :) Bardzo się cieszę, że dołączyłam do tutejszego forum. pozdrawiam z Krakowa.
Wysłany przez: St.Mike
« dnia: 27.03.2021, 13:00:10 »

Po przygodzie z C&C RA2/3 znów wróciłem do Anno2205 i znalazłem błąd :).
Gdy już jesteście na giełdzie papierów wartościowych to w zakładce szpiegostwo, punkty wpływów nie działają prawidłowo, mianowicie mam nieskończoną ilość punktów. Działa to tylko w przypadku gdy nie załaduje którejś z wysp. Załadowanie/zalogowanie się do którejś z wysp, naprawia błąd.
Wysłany przez: ziemek8
« dnia: 02.03.2021, 20:23:35 »

Czyli Ziemek8 nie jest do końca tak, że rozwiązałeś łamigłówkę (nawiązuję do twojej relacji z dodatków do gry dzięki której tu się znalazłem), bo to łamigłówka, która ewoluuje w miarę twojego postępu w grze i aktualnych potrzeb.

Ah, mówisz pewnie o tym (z tego wątku: http://n-gry.pl/forum/index.php?topic=1367.0 ):

Cytuj
Łamigłówka
Spodobał mi się sposób budowy placówek badawczych na orbicie. Poza dostarczaniem potrzebnych surowców każda placówka badawcza (jest ich 5 rodzai) potrzebuje dostępu do wybranych budynków (jest ich około 7 rodzai). Aby z każdej placówki otrzymać maksymalną ilość punktów wiedzy (100) trzeba wszystkie wymagania (surowce i dostęp do budynków) spełnić w pełni. Jest to o tyle trudne, że ilość tych dodatkowych budynków jest ograniczona (tak samo jak placówek badawczych). Kiedy w końcu udało mi się wszystkim placówkom badawczym zapewnić w pełni wszystkie ich potrzeby poczułem, że udała mi się rzecz niebanalna. Udało mi się rozwiązać łamigłówkę.

Miałem na myśli samo zaopatrzenie placówek badawczych w maksymalny możliwy sposób (by dawały 100 punktów każda). Oczywiście to jakie rodzaj placówki się wybuduje i jakie technologie dzięki temu można uaktywnić to kwestia tego jak się gra i czego potrzeba akurat w danej chwili.

(Kiedy odblokuje się dodatkowe elementy stacji - to nawet bo dezaktywowaniu technologii potrzebnej do odblokowania - ten element stacji jest nadal dostępny - widać to u Ciebie i na moim zrzucie ekranu również: http://n-gry.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=1367.0;attach=2266;image )
Wysłany przez: St.Mike
« dnia: 02.03.2021, 19:30:14 »

tak to wygląda aktualnie
Wysłany przez: St.Mike
« dnia: 02.03.2021, 02:01:20 »

cd. Zapotrzebowanie na olej wzrosło bo technologia ze stacji umożliwiła zastąpienie olejem alg potrzebnych do produkcji "odmładzaczy", zatem droższy w utrzymaniu budynek i wymagający nadmorskiego placu budowy zastąpiła tańsza w utrzymaniu i wymagająca mniej energii podstawowa fabryka, bez specjalnych wymagań.
Nie radzę od razu burzyć upraw alg, bo w momencie likwidowania warsztatów żeby rozwijać i odblokowywać dalej stację wszystko wróci do punktu wyjścia. i będziecie budować uprawy alg...
Wysłany przez: St.Mike
« dnia: 02.03.2021, 00:38:29 »

Chyba załapałem o co biega z tą stacją.. Operowanie dostępnymi modułami warsztatowymi pozwala na odblokowanie danego drzewa technologii, a te uaktywnione na wyprodukowanie kolejnych modułów, na zdjęciu poniżej można to zauważyć. Teraz opracowuję moduł powiększenia promienia ochronnego stacji x2 (czyli większy o 200% od obecnego) ale nie wyprodukuję żadnych dodatkowych modułów warsztatowych. By móc drzewo biotechnologii posunąć dalej, będę musiał zrezygnować z gałęzi elektroniki lub przemysłu ciężkiego, żeby dostawić kolejny moduł biotechnologii i wyprodukować kolejny moduł warsztatowy i struktury pomocnicze (lab. grawitacji, łączniki, recykling itp). Gdy już to osiągnę to wyprodukowany nowy moduł pozwoli na posunięcie biotech na następny poziom i wyprodukowanie kolejnego ostatniego w tej gałęzi modułu warsztatowego... I tym samym podwoję liczbę dostępnych modułów by odblokować kolejną sekcję technologii (np. rolnictwa), oczywiście częściowo rezygnując z Biotech... ale samo odblokowanie pozwoli mi na wyprodukowanie następnych modułów z następnego drzewa (rolnictwa) i przywrócić później w miarę potrzeb drzewo Biotech lub tylko jej kilku gałęzi, nie tracąc przy tym opracowywanego aktualnie drzewa rolnictwa.. Technologie z różnych drzew mogą oddziaływać na późniejszą grę na giełdzie.
Czyli Ziemek8 nie jest do końca tak, że rozwiązałeś łamigłówkę (nawiązuję do twojej relacji z dodatków do gry dzięki której tu się znalazłem), bo to łamigłówka, która ewoluuje w miarę twojego postępu w grze i aktualnych potrzeb.
Mam nadzieję, że w miarę jasno to opisałem...
Celowo nazywam dane rodziny technologii drzewami, bo w nich są gałęzie. Nie wszystkie gałęzie trzeba uaktywniać, natomiast uaktywnione pozwalają się dalej drzewu/sekcji rozrosnąć i uruchamiają produkcję modułów warsztatowych, pomocniczych i promienia stacji.
Jedno "ale" dla potencjalnego czytelnika zacznij bawić się stacją, gdy będziesz miał wszystko inne skończone. Uaktywnione technologie dziwacznie wpływają na gospodarkę. Np. Niby wszystko gra, sektory są stabilne nie brakuje ci towarów, uaktywniasz i zapotrzebowanie na olej słonecznikowy drastycznie rośnie. Reaguj szybko i zdecydowanie, staraj się utrzymać bilans kredytów i zapotrzebowanie na produkty swoich pracowników. W miarę rozwoju drzewa technologii przeglądaj wszystkie sektory w ramach sprawdzenia czy dana uaktywniona technologia nie zmieniła drastycznie zapotrzebowania.
Najlepiej pełny portfel i bardzo dodatni bilans kredytowy, dobrze mieć też magazyny wypchane.
Wysłany przez: St.Mike
« dnia: 01.03.2021, 23:18:42 »

Właśnie nigdzie nie mogę znaleźć informacji na temat tej stacji kosmicznej. skąd, jak i co od czego jest uzależnione. Wiem, że się odblokowują ale nie wiem kiedy. Polska część internetu pod kątem jakichś poradników strasznie podupadła...

Okej, już rozwiązałem zagadkę. Rzeczywiście trzeba tak operować dostępnymi, w moim przypadku już trzema modułami warsztatowymi, żeby uruchomić produkcję następnych.
Wysłany przez: ziemek8
« dnia: 01.03.2021, 20:11:37 »

Och, szlaków też miałem sporo - najczęściej robiłem tak, że jeden sektor odpowiadał za produkcję konkretnego towaru i ten towar był rozsyłany na inne (i tak z każdym towarem, także z energią). Tylko z paroma towarami było tak, że musiałem je na kilku sektorach produkować (oczywiście podstawowe towary danego sektora produkowałem na każdym sektorze).

Energię w przeważającej większości produkowałem na Księżycu. ;)

Zestawy warsztatowe - to stała wartość - jak chcesz postawić inne - musisz usunąć poprzednie.
Ich ilość rośnie (tak jak innych części) - ale nie pamiętam już jak dokładnie (czy z liczbą ludzi, których się wyśle na stację czy z tym jak drzewko technologii się uaktywnia (wybiera aktualnie aktywne) (tam można było chyba odblokować bonusowe).
Wysłany przez: St.Mike
« dnia: 01.03.2021, 01:16:55 »

I jeszcze pytanie skąd wziąć zestaw warsztatowe do rozbudowy stacji?
Wysłany przez: St.Mike
« dnia: 28.02.2021, 23:13:53 »

Tak, wszystkie. Milion z hakiem. Kończę ostatni projekt sektorowy z drugim portem orbitalnym, właśnie zbieram grafen na tę przyjemność. Potem planuję podnieść jeszcze kilka poziomów poziom korporacji i dopiero spróbuję wejść na giełdę. Próbowałem wcześniej, ale zrezygnowałem gdy zobaczyłem czego chce Papadokulis do projektu sektorowego. Wytworzenie nadwyżki 200k energii jest kosztowne i uznałem, że lepiej żeby mi gitary nie zawracali gdy próbuję budować kolejne elektrownie na księżycu...
Btw. ma ktoś złotą radę jak zapanować nad szlakami?
Wysłany przez: ziemek8
« dnia: 28.02.2021, 19:45:50 »

Cześć! :)
Ile masz w sumie ludności w Anno2205 (wszystkie sektory)? ;)
Wysłany przez: enost
« dnia: 28.02.2021, 16:00:08 »

Cześć, tutaj nikt nie pyta o żadne konta, tak że możesz spać spokojnie :D
Wysłany przez: bazylozaur
« dnia: 27.02.2021, 10:38:42 »

Witamy serdecznie i zapraszamy do aktywności na forum.  :)
Wysłany przez: St.Mike
« dnia: 27.02.2021, 01:48:30 »

Przywitać się chciałem. Ja człowiek starej daty uwielbiam wszelkie rts-y. Od Anno do Zeusa. Teraz aktualnie siedzę w Anno 2205. Ale gdzieś na dysku wala się AoE2 (nie remastered) i Settlersy3. ale tak naprawdę cieszę, że znalazłem to forum, takie klasyczne, które pamiętam zanim "wejszły" fejsbuki, twittery i instagramowe modelki, jakbym się cofnął w czasie... btw. nie pytajcie mnie o konta tam bo takowych nie posiadam.
Pozdrawiam wszystkich
Witamy!

Dostęp dla gości
Niezarejestrowani goście mają pełny dostęp do zasobów wortalu, muszą jednak podawać odpowiedzi na antyspamowe pytania kontrolne. Zachęcamy do rejestracji, aby wygodniej korzystać z wortalu, móc identyfikować się w naszej społeczności oraz móc modyfikować ustawienia wortalu pod swoje gusta.

Pliki Cookie
Używamy plików Cookie, aby ułatwiać korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych i reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Rozumiem