Nieśmiertelne Gry Szukaj
Nieśmiertelne Gry

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - aniula19.12

Strony: [1] 2
1
Zeus Pan Olimpu / Odp: Zbuntowane punkty naprawcze
« dnia: 18.02.2018, 02:17:07 »
Muszę przyznać, że jestem mile zaskoczona, ale chyba zadziałało. Co jakiś czas nadal wali się jakiś budynek, ale wygląda to znacznie lepiej. Mam za to problem z jedną agorą - handlarz żywności co chwila pokazuje brak towaru lub zbyt daleko mimo, że spichlerz jest bardzo blisko osiedla. Droga też jest drożna, jak spichlerz był pusty (zburzył się i odbudowałam) to handlarz poszedł do hurtowni, z której sprowadzam żywność znajdującej się trochę dalej, czyli przejście jest możliwe. Dziwna sprawa. Próbowałam zburzyć agorę i zbudować kilka pół obok ale efekt pozostaje taki sam.
Jakby ktoś miał za dużo czasu i się nudził to save w załączniku.

2
Zeus Pan Olimpu / Odp: Zbuntowane punkty naprawcze
« dnia: 18.02.2018, 01:25:58 »
Nie wydaje mi się, żeby miasto było na tyle duże, ale z ciekawości sprawdzę :)
EDIT:
Doliczyłam się 36, może 40 jeśli coś zgubiłam. Ale przed wystąpieniem problemu było max 25-30, te dodatkowe budowałam z nadzieją, że zaradzą problemowi.

3
Zeus Pan Olimpu / Odp: Zbuntowane punkty naprawcze
« dnia: 11.02.2018, 18:10:21 »
No to kolejny kwiatek, miasto udało się troszkę odbudować, spichlerze zieją pustkami, z wytchnieniem czekam na zbiory, najpierw cebuli (pszenicę musiałam zamknąć, bo deficyt 300 pracowników). Nadchodzi kwiecień, czas zbiorów, chwilę wcześniej atakuje Zeus (ale sobie wali tylko w pałac), cebula powinna zacząć jechać do spichlerzy. Ale nie, znika z plantacji, nie pojawia się na wózkach jadących do spichlerza ani w spichlerzach. Kilka miesięcy później to samo z pszenicą (którą otworzyłam chwilę po "zbiorach" cebuli). Zeus nadal w mieście, ale w ogóle nie zainteresowany plantacjami. Jedyne wyjaśnienie to może to, że nie udało się wyprodukować za dużo na tych plantacjach, choć akurat przy cebuli znacznie więcej niż pszenicy. Jak tak to będzie wyglądać to nic nie uda się odbudować ;O A punkty naprawcze na razie nie płatają figli.
EDIT:
Chyba jednak się poddaję. Jak się uda wyprodukować pszenicę blisko 100% to nagle miesiąc przed zbiorami  punkty naprawcze koło plantacji przestają działać i połowa budynków zdąży się zawalić przed zbiorami (pozostałe tym razem normalnie zadziałały i wiozą jedzenie do spichlerza). Regularnie zawala się też jeden ze spichlerzy, mimo 2 punktów naprawczych działających na 10 kratek ścieżki. Tak się nie da nic odbudować.

4
Zeus Pan Olimpu / Odp: Zbuntowane punkty naprawcze
« dnia: 11.02.2018, 17:49:52 »
Aż żal wyburzać, kiedy celem jest budowa 4 świątyń :D
Autoobrona nie powinna być problemem, bo ustawiona jest tylko po to, żebym wiedziała z której strony nadejdzie rywal, a wszystkie wieże strażnicze są połączone z pałacem na zasadzie "dobudować jeden kwadrat drogi" lub go usunąć, nigdy wszystkie się nie uruchamiają. I zawsze pilnuję, żeby nie było w nich pracowników, tak samo w trierach.
Coś może być w tych problemach z niezadowoleniem/higieną - najpierw przez problemy z handlem padły mi kamienice przez brak oliwy, potem zmniejszyła się mocno liczba ludności (ale ludzi w punktach pilnowałam) a potem przyszedł właśnie bunt punktów naprawczych i zburzyły się zarówno spichlerze jak i plantacje pszenicy, więc dokończenie epizodu było dość trudne. W tym czasie wybudowałam masę szałasów gdzie się dało, bez żywności czy szpitala, a to na pewno obniżało higienę oraz zadowolenia. Choć chyba obniżyłam też podatki, a płace były bardzo wysokie co powinno zrównoważyć niezadowolenie.
Ale mam kilka dni qolnwgo, podpowiedzi są to może coś pokombinuję :)

5
Zeus Pan Olimpu / Odp: Zbuntowane punkty naprawcze
« dnia: 10.02.2018, 23:31:00 »
Dzięki, ślepa jestem. Tutaj save, gdzie przy osiedlu elit i pałacu (na samym południu) widać problem, a reszta miasta funkcjonuje nieźle. Po kilku miesiącach znika on (tego akurat nie rozumiem). Nic lepszego nie znalazłam.

6
Zeus Pan Olimpu / Odp: Zbuntowane punkty naprawcze
« dnia: 09.02.2018, 22:27:48 »
Znalazłam save, na którym widać jak od listopada do końca lutego na osiedlu elit z punktów naprawczych (aż 4!) nie wyszedł nikt, a pracowników 5/5. A później właśnie magicznie zaczynają wychodzić. Tylko nie widzę tutaj na forum możliwości dodania załącznika.
EDIT
I problem wrócił - teraz zmodyfikowany. Niektóre punkty działają inne nie. Mam postawione dwa punkty naprawcze przy pałacu, a odcinek drogi naprawdę krótki - może z 20 kratek. Budynek się regularnie zawala, a innych częściach miasta podobnie. Ale teraz przynajmniej widać pomarańczowych ludków czasami, a wtedy, gdy pisałam, że ich nie ma to na ulicach całego miasta nie ma żadnego.

7
Zeus Pan Olimpu / Odp: Zbuntowane punkty naprawcze
« dnia: 09.02.2018, 22:14:31 »
To było tak, problem wystąpił już kilka razy. I kiedyś nic nie dawało rady, ani wczytywanie save'ów zapisanych kilkanaście- kilkadziesiąt minut przed wystąpieniem problemu, ani wyłączenie i włączenie gry. Tym razem nie próbowałam wczytywać save'ów, bo wiem, że kiedyś tak robiłam i nic to nie dało. Zminimalizowałam ekran i zaczęłam szukać na forum czy ktoś coś o tym może pisał. I jakoś zamknęłam zeusa, ale nie wiem czy weszłam w grę i zamknęłam tak jak się powinno czy też szukając w internecie przypadkiem zamknęłam zeusa, który był kartą na dole paska windowsa. Wydaje mi się, że przypadkiem zamknęłam. Później włączyłam, żeby coś pokombinować może i właśnie ustawienia siły roboczej zeszły wszystkie na "nieważny" (chwilę wcześniej atakowała Kartagina - dałam okup), więc może tutaj się te ustawienia zmieniły, czasem przy okazji wojny tak jest. A punkty naprawcze zaczęły działać.
Dane sprzętu:
Windows 10 Pro
zainstalowana pamięć RAM 8GB (ale nie wiedzieć czemu mam użycie pamięci 40%, a otwarte 4 kart internetu)
Procesor Intel Core i-7

8
Zeus Pan Olimpu / Odp: Zbuntowane punkty naprawcze
« dnia: 09.02.2018, 16:36:30 »
Komputer całkiem porządny, a problem zwykle zaczyna się przy ostatnich epizodach i to nie na początku tylko, gdy już połowę zadań uda się wypełnić, czasem próbowałam wczytywać do ostatniego zapisanego momentu i błąd zawsze w końcu się pojawiał, epizodu od nowa chyba nie próbowałam, bo szkoda było zawsze stracić kilka godzin gry. Najbardziej mnie zdziwiło, że błąd się naprawił wczoraj, chyba po raz pierwszy ustąpiło to samoczynnie (ale jak mówię udało mi się dokończyć epizod mimo tego problemu, potem była kolonia i powrót do miasta macierzystego, gdzie na początku punkty nadal nie działały (kila miesięcy) a później zaczęły (po wyłączeniu i włączeniu gry, choć nie wiem czy miało to jakiś związek), więc może coś się zresetowało). Miasto nie jest gigantyczne - myślę, że z 5000-6000 mieszkańców przy kamienicach i duże osiedle wojska.
A nie wydaje mi się, żeby to był problem z instalacją, bo Zeusa zainstalowałam na tym komputerze z 2 miesiące temu (i to wtedy grałam ostatnio i błąd się pojawił) a wcześniej też ten błąd już wystąpił, gdy grałam jakoś dawno, pewnie z rok temu (na innym komputerze).
I po wyłączeniu i włączeniu nie wiem czemu ale ustawienia siły roboczej wszystkie były na "nieważny", tylko wojsko na "mało ważny" czy jakoś tak. I wtedy właśnie zaczęło działać xD A przed wyłączeniem sprawdzałam i higiena i bezpieczeństwo było na tym najważniejszym pozimie.

9
Zeus Pan Olimpu / Odp: Zbuntowane punkty naprawcze
« dnia: 09.02.2018, 00:31:20 »
Nie wierzę, punkty zaczęły działać :O Może wpływ miało to, że ten problem wystąpił gdy byłam bliska skończenia epizodu, jakoś udało się go dociągnąć i skończyć, potem kolonia, gdzie wszystko było w porządku a teraz wróciłam do miasta macierzystego, gdzie punkty nadal nie działały (kilka miesięcy sprawdzałam). Teraz uruchomiłam znowu grę i działa. Magia.
Nadal jednak czekam na opinie innych, czy występuje to tylko u mnie? Jest to duże utrudnienie, mam teraz pół miasta do odbudowy, jak mnie wróg kilka razy zaatakuje to może się nie udać, a został chyba ostatni epizod, aż żal by było nie skończyć.

10
Zeus Pan Olimpu / Zbuntowane punkty naprawcze
« dnia: 09.02.2018, 00:00:49 »
Hej, już jakiś czas temu zauważyłam problem z punktami naprawczymi (chyba kiedyś w jakimś temacie napisałam komentarz, ale nie mogę go znaleźć). Otóż pierwszych kilka epizodów jest wszystko ok i nagle tak z niczego punkty naprawcze przestają działać a budynki zaczynają się masowo burzyć (ostatnio zburzyło mi większość plantacji pszenicy i spichlerzy, więc miasto z 5000 zeszło na 1000 i cała karuzela problemów). Jest to o tyle dziwne, że zawsze mam w ustawieniach "higiena i bezpieczeństwo" najwyższy wskaźnik, więc siła robocza jest maksymalna. Klikam punkt naprawczy i ma 5/5 pracowników, a na mapce podglądowej "zagrożenia" wszystkie budynki dookoła na czerwono i nikt z punktu nie wychodzi, a potrafię zbudować na wszelki wypadek 2-3 na dzielnicę. Ostatnio chyba było to stopniowe - najpierw waliły się pojedyncze budynki typu teatr, więc dostawiałam dodatkowe punkty naprawcze, aż w końcu w całym mieście na patrol wychodzili pracownicy tylko jednego punktu.
Zeus zainstalowany niedawno, ale pamiętam, że poprzednim razem było tak samo. Mam oryginalną płytę ze Złotą Edycją (i mam ją z 10 lat pewnie), być może zużyła się. Ale to dziwne, że kilka pierwszych epizodów wszystko działa ;/
Czy ktoś miał może podobny problem?
P.S. Mogę wrzucić save'a jeśli ktoś wyjaśni mi jak to się robi (wiecie, kobieta przy komputerze xD)

11
Download / Odp: Macedończyk
« dnia: 27.03.2016, 21:13:11 »
Twoja pamięć to chyba ser szwajcarski :P

Dzięki za opinię.

Totalny ser, ale dzięki temu potrafię zagrać dwa razy w jedną misję i tak samo się nią cieszyć i zaskakiwać ;p Więc ma to swoje plusy ;)

12
Download / Odp: Architekt Tubmarinus
« dnia: 27.03.2016, 21:11:01 »
Misja przyjemna, ale naprawdę bardzo prosta, choć pewnie każda budowlanka z dużym terenem taka jest :)
Mapki to jak zawsze świetne, ale jedna kolonijna zasługuje na wyróżnienie, prawdziwy majstersztyk, musiała zająć naprawdę dużo czasu, bo była wymierzona co do milimetra :) Choć mimo wszystko zupełnie nie miałam problemu ze zbudowaniem całkiem szybko wymaganych świątyń, ale to lata praktyki. Dla kogoś nowego w tej grze epizod kolonijny z pewnością musiałby być naprawdę trudny.
Ogólnie oceniam jako bardzo przyjemną misję dla budowniczych, ja jako fanka rozbudowy miasta i strategicznego rozmieszczania zakładów i ogólnie logistyki czekam na misję bardziej w stylu 10.000 mieszkańców :) Fajnie jednak, że twoje misje są różnorodne i każdy znajdzie coś co go zainteresuje :)
Życzę tobie weny, a sobie nowych misji ;p

13
Download / Odp: Macedończyk
« dnia: 26.03.2016, 19:59:17 »
Widząc autora misji z uśmiechem szybko ją pobrałam. Opis "trudna" sprawił, że zastanawiałam się czy grać na poziomie Boga, ale w końcu postanowiłam nie zmieniać zwyczajów i właśnie ten poziom wybrałam.
Wielki plus za mapkę - na początku przez 10 minut w ogóle zastanawiałam się gdzie zacząć budowę osiedla za co duży plus. Poza tym jest naprawdę bardzo dopracowana.
Jako, że dawno nie grałam to na początku trochę zaszalałam z budową, bo chciałam zrobić osiedle do szybkiego rozwoju, więc pobudowałam alejki i nim się obejrzałam zostałam zaatakowana, a chcąc się obronić i budując fortyfikacje zeszłam na -2000 drachm i szybko epizod się zakończył ;p
Kolejna próba była już dużo lepsza, w ogóle nie miałam problemów finansowych, zdołałam też się obronić. Może zbytnio chciałam rozbudować wojsko, ale skończyłam epizod z 2-3 krotnie większą liczbą hoplitów niż było wymagane i 50.000 drachm w skarbcu, dzięki czemu kolejne epizody były dla mnie banalnie proste, bo nawet jeśli wysłałam wojsko do ataku i sama zostałam w tym czasie zaatakowana to miałam pieniądze na okup, więc w kolejnych epizodach nie miałam żadnych problemów :)
Muszę przyznać, że trzeba to logistycznie dobrze rozplanować i później pilnować czy każde osiedle ma wszystkie wymagane zasoby, a przy świątyniach strasznie trzeba się pilnować zanim wszystkie zwierzęta zostaną powierzone w ofierze przez co mimo wszystko kolejne epizody trwają dość długo.
Oh, i to nieszczęsne bydło! osobiście i szczerze nienawidzę tej formy wytwarzania pożywienia, nie wiem czemu, ale wydaje mi się to mało wydajne i zagrody muszą być blisko spichlerzy aby nadążać z przewożeniem mięsa. A w tej misji nie było innej możliwości przez co musiałam się z tym męczyć i dla mnie było to dość duże utrudnienie, szczególnie, że nigdy nie buduję zagród kiedy można załatwić jedzenie inaczej i nie pamiętałam jakie to niesie ze sobą konsekwencje. I choć to raczej nietypowe rozwiązanie to licentia poetica, właściwie to fajnie, że było to coś innego niż standardowa pszenica czy ser.
Ogólnie to misja udana, mapka przepiękna i w jednym z tekstów przed lub po epizodzie był prześmieszny fragment, który naprawdę mnie rozbawił, ale przykro mi, bo już go nie pamiętam :)

14
Download / Odp: Pieśń Orfeusza
« dnia: 06.11.2015, 21:57:33 »
 Bazylozaur, nie chciałam cię obrazić, a Ambrosi użyłam tylko dlatego, że inaczej musiałabym chyba siedzieć kilka godzin dla przejścia jednego epizodu, bo prawdopodobnie już na początku misji albo coś mi się nie odblokowało albo miałam za mało miejsca w magazynie, bo pisałam, że świątyni Apolla nie mogłam ukończyć - zabrakło mi dosłownie kilku kloców drewna, nie wiem czy tak miało być i trzeba było próbować wyprosić u rywala?
A nazwę pomyliłam, bo pierwszych kilka epizodów grałam kilka tygodni wcześniej (dlatego też wydawało mi się, że można było wybrać kolonię), a tego dnia kiedy kończyłam po prostu nie zwracałam uwagi na nazwy miast, bo raczej gram na ustawieniach szybkości 100% i komunikatów też nie czytam, mam ich ustawioną minimalną ilość i często czytam tylko nagłówki. A ja mam kiepską pamięć do szczegółów.
A na kodach nie pamiętam kiedy ostatnio grałam - i użyłam ich tylko dlatego, że po prostu już nie miałam cierpliwości. Praktycznie nigdy ich nie używam, musiałam nawet sprawdzać nazwę tego kodu tutaj na stronie, bo nie pamiętałam. I na pewno nie jestem kiepskim graczem, może nie wybitnym, ale raczej dobrym skoro wszystkie misje na tej stronie ukończyłam na Bogu (a grałam w kilkadziesiąt) i gram w tę grę od prawie 10 lat. 
Nigdzie nie napisałam, że misja jest zła, bo cieszę się, że ktoś je w ogóle robi, ja tego nie umiem i was podziwiam. W tamtym komentarzu starałam się zawrzeć wszystkie informacje o tym co poszło źle głownie dlatego, żeby się dowiedzieć czy są to powszechne problemy czy tylko ja tak miałam. Jeśli tylko ja to był tu gdzieś mój błąd, a jeśli ktoś jeszcze to wtedy znaczy, że coś jest raczej nie tak w którymś miejscu misji. Dlatego nie traktuj tego wrogo, po prostu chcę się dowiedzieć dlaczego pierwszy raz od miesięcy nie mogłam przejść misji.
Kiedy trafi się jakaś dłuższa przerwa to na pewno usiądę i spróbuję jeszcze raz - wtedy na pewno nie użyję kodów, bo za drugim razem na pewno nie miałoby to sensu.

15
Download / Odp: Pelops i Synowie
« dnia: 06.11.2015, 21:40:01 »
Misja przyjemna,  fajnie, że trzeba było kombinować z mapką, chociaż ja pechowo wybrałam lokalizację i żeby zmieścić kolejną świątynię musiałam usunąć poprzednią.  Ale na początku trzeba uważać finansowo i być uważnym, więc fajnie, bo można się trochę wysilić.
Jeden tylko malutki błąd - autor chyba chciał się pobawić w jasnowidza i w jednym opisie epizodu po podbiciu miasta w opisie było napisane, że rywal nie dał rady obronić miasta podczas jednoczesnego ataku na Spartę - a ja się troszkę wycwaniłam i zaatakowałam to miasto w czasie, w którym ono było tuż tuż przed zaatakowaniem mojego :) Zapłaciłam okup, ale już nie zdążyli wrócić na czas do obrony.
Za to fajnie, że cele epizodu wpasowały się do fabuły i rzeczywiście miały sens - np. to zbieranie produktów na wesele sojusznika.
Ogólnie bardzo przyjemna misja, chociaż raczej prosta, skoro ani razu nie czułam potrzeby zapisywania gry, żeby się w razie czego móc cofnąć i zrobić coś inaczej.
I też poszłam łatwiejszą drogą i zapłaciłam okup, bo szczerze mi się nie chciało rozbudowywać armii na tym etapie. Wiem, jestem leniem :)

16
Download / Odp: Obcy z Głębin
« dnia: 31.10.2015, 23:16:03 »
Jako, że ostatnio pilnuję się, żeby zawsze skomentować zagraną misję to napiszę, że grałam, ale niestety wtedy nie skomentowałam, a pamięć mam jak sito i nie pamiętam czy mi się bardzo podobała czy może tylko po prostu podobała, ale skoro nie pamiętam to znaczy, że na pewno nie była zła, bo to bym akurat kojarzyła :D
Fajna mapka, ale więcej to naprawdę nie pamiętam :/
Ale wiedz, że są ludzie którzy grają, więc warto nowe misje tworzyć  ;D

17
Download / Odp: Pieśń Orfeusza
« dnia: 31.10.2015, 00:39:26 »
Jeju, wszędzie dobre opinie, a mnie dawno żadna misja tak nie zirytowała.
Może zacznę od tego co dobre - na pewno mapki są bardzo fajne i zmuszają do wysiłku i pomyślenia jak rozbudować miasto.
Ale tu się zalety kończą. Nie pamiętam już wszystkiego dokładnie, bo zaczęłam grać jakiś czas temu i już wtedy się zirytowałam i wyłączyłam na kilka tygodni.  A teraz konkretnie - denerwowało mnie to, że ciągle trzeba było zabijać jakieś potwory i wzywać herosów co wymagało wina, a winogrona dało się wyprosić tylko od sojusznika. Z tego co pamiętam to na początku prosiłam wszystkich sojuszników o pieniądze, a to jedno miasto o winogrona i pewnie z tego powodu dawało mi je bardzo rzadko. Poza tym gdzieś na początku był epizod, w którym ciągle dawałam sojusznikom prezenty, a oni je odrzucali, więc czas oczekiwania na możliwość prośby się wydłużał. Grałam na Bogu, więc trwało to dodatkowo długo, a winogrona dostawałam w ilości 3 kiści (a herosi chcieli po 15 lub 30 amfor wina w każdym epizodzie). Jeszcze przez całą misję nie działał handel z miastem od sprzedaży runa i winogron, więc nie dało się ich kupić. Nie wiem czy to było zamierzone, a może jakieś miasto miało się pojawić, a się nie pojawiło?
Epizody na pewno dało się przejść, można było kombinować z zabijaniem potworów poprzez niezadowolenie w mieście i tak zrobiłam w kolonii, ale nie lubię tego, bo potem człowiek nie zauważy bezrobocia grając na szybkości 100% i nagle zaczną mu z miasta ludzie odchodzić.  Poza tym to czekanie na winogrona było niezwykle żmudne i po prostu odechciewało mi się i w ostatnich 3 epizodach robiłam to co się dało (świątynie, ludność) a potem wpisywałam kod, żeby się nie bawić w to wypraszanie winogron.
Pamiętam też, że na początku trzeba było wybudować świątynię Apolla, a mi zabrakło drewna (nie wiem dlaczego, może jakiś magazyn się zburzył, a może też coś w zdarzeniach misji było nie tak - i próbowałam wyprosić od rywala, ale trwało to wieki i nic nie dało).

A jako kolonię wybrałam Olint czy jakoś tak, może przy wyborze drugiej kolonii coś się zmienia i jest łatwiej (produkuje wino? albo runo?).

EDIT: Wczytałam save Haspena i widzę, że on mógł handlować z Delhi, ja nie, więc naprawdę nie wiem dlaczego. Od którego epizodu taki handel powinien być możliwy? Gdzieś w ostatnim czy już od pierwszych?

18
Download / Odp: Egipska Gorączka
« dnia: 06.10.2015, 16:46:16 »
Udało mi się zaliczyć tymi metodami niecodziennymi i w sumie nie było to nawet jakieś trudne, bo mając oddziały Aresa mogłam swobodnie łupić wroga i pozyskiwać uzbrojenie, a 4,5 tysiąca mieszkańców wystarczało do obrony miasta. Meduzę zabiłam właśnie wojskiem (łuczniczkami). Jednak gdyby ktoś niefortunnie postawił świątynię (nie ważne czy Aresa czy Hefajstosa) tam gdzie lawa wylewa albo tam gdzie lądują wojska przeciwnika to chyba nie mógłby skończyć epizodu, bo nie miałby kim łupić w celu uzyskania uzbrojenia ani nie miałby wydobycia brązu ;)
Więc w sumie bez zmian ta misja była dobra dla doświadczonych graczy, ale ja osobiście nie wiedziałam, że można zabić potwory inaczej niż herosami zanim nie znalazłam tego forum, a też nie wszyscy czytają rozmowy, czasem tylko ściąga się misje (tak robiłam na początku).

19
Download / Odp: Egipska Gorączka
« dnia: 02.10.2015, 20:55:31 »
A ja wybrałam kolonię Kheb i albo jest błąd albo nie wiem jaki był pomysł autora, ale żeby zabić potwory muszę wybudować dwie świątynie, a nie mam dostępu do brązu. Ewentualnie mogłabym zbudować najpierw świątynię Hefajstosa, ale nawet do tego nie mam brązu na rzeźby. Ten błąd pominęłam i zabiłam potwory wojskiem, ale znowu celem misji jest podbicie dwóch miast i utrzymanie 4 trier i 32 włóczników... no a jak to zrobić bez brązu na uzbrojenie? Na dodatek uzbrojenie można wyprosić tylko od rywala, a nie chce mi się tego robić. Ewentualnie mam dwa oddziały żołnierzy Aresa, ale nie sprawdzałam czy dadzą radę złupić. Więc pytanie do autora - czy miały być takie problemy czy też brąz powinien być gdzieś dostępny?

20
Download / Odp: Niech Żyje Królowa!
« dnia: 19.09.2015, 23:40:40 »
Bardzo fajna misja, niezbyt długie teksty, więc aż chciało się je czytać, mimo, że mam wersję angielską Zeusa i brak polskich znaków wybitnie denerwuje, gdyż czasem(ciągle) trzeba się domyślać słów. Poza tym historia naprawdę ciekawa.
Ja też przechodziłam na najwyższym poziomie trudności i skoro ani razu nie musiałam powtarzać epizodu to misja nie była aż tak trudna :D
 Uważam, że ogólnie historia wyjątkowo fajnie skomponowała się z celami epizodu i różnymi wojnami/ katastrofami. Mapki też były ciekawe, a w poprawionej wersji nie zauważyłam błędów, więc z czystym sercem mogę ocenić 10/10.

Strony: [1] 2

Witamy!

Dostęp dla gości
Niezarejestrowani goście mają pełny dostęp do zasobów wortalu, muszą jednak podawać odpowiedzi na antyspamowe pytania kontrolne. Zachęcamy do rejestracji, aby wygodniej korzystać z wortalu, móc identyfikować się w naszej społeczności oraz móc modyfikować ustawienia wortalu pod swoje gusta.

Pliki Cookie
Używamy plików Cookie, aby ułatwiać korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych i reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Rozumiem