Nieśmiertelne Gry Szukaj
Nieśmiertelne Gry

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - KazuaR

Strony: [1] 2 3 ... 27
1
Artykuły / Odp: Lista kodów
« dnia: 28.05.2023, 22:57:47 »
Czy kod Ambrosia ma jakiś realny wpływ na rozgrywkę np.kiedy przechodzę do kolonii używam Ambrosia i wracam do macierzystego miasta? Czy po prostu AI przejmuje kolonie i robi swoje?

W podanym przez Ciebie przykładzie misja w kolonii po wpisaniu Ambrosia kończy się i zaczyna się następna misja/zakończenie kampanii.

2
Inne gry / Odp: [Mod] Disciples GL Wrapper
« dnia: 02.10.2022, 13:59:26 »
W opisie samego instalatora jest podany zeszły rok, z kolei data publikacji na Patreonie to 17 marca br.

3
Inne gry / Odp: [Mod] Disciples GL Wrapper
« dnia: 01.10.2022, 10:13:15 »
Autorem moda jest gość o ksywce Verok. Prowadzi swojego bloga i teoretycznie jest na nim strona z tym modem, ale u mnie wyświetla się tylko opcja report abuse i odnośnik do Patreona. Nie wiem, może ja mam takiego farta, że mi wyświetla się to samo na dwóch różnych przeglądarkach.

4
Inne gry / [Mod] Disciples GL Wrapper
« dnia: 30.09.2022, 18:47:29 »
Ciekawostka znaleziona w Sieci niecałą godzinę temu.

Naszło mnie ostatnio na zagranie po raz kolejny w Disciples II. Z poprzedniej sesji pamiętałem, że na Windowsie 10 ten staroć gier turowych działał tylko w oknie i z wyłączonym dźwiękiem, więc z ciekawości sprawdziłem, czy istnieje jakiś sposób naprawy tego problemu.

Tym sposobem znalazłem tytułową modyfikację, która (o ile dobrze rozumiem) uruchamia grę przy użyciu renderu OpenGL. Ponadto twórca moda dodał m.in. kilka różnych opcji upscalingu grafiki, możliwość ustawienia prędkości gry (domyślnie x1,5 prędkości do maks. x3) czy poprawił wydajność AI gry. Niestety, nie ma nic wspomniane o poprawkach do elementu multiplayer, więc ten prawdopodobnie dalej działa tylko w trybie gry lokalnej. ;)

Według opisów znalezionych na forum GOG oraz na fanowskiej stronie poświęconej Heroes of Might and Magic 3, mod umożliwia uruchomienie zarówno Disciples: Sacred Lands, jak i Disciples II we wszystkich jej wariantach.

Co prawda przegrałem niecałą godzinę z tym modem, ale wydaje się być stabilny. Muszę jeszcze rozgryźć, jak przełączyć wyświetlanie z pełnego ekranu w oknie na zwykłe okno i upewnić się, że mój blaszak włączy się bez problemów po restarcie (antywirus nie wykazał niczego podejrzanego, ale nigdy nie wiadomo :D).

[LINK DO MODA]

Sposób instalacji:
- Upewnić się, że Disciples I lub II nie jest ustawione w tryb zgodności.
- Ściągnąć plik z powyższego linku i uruchomić go.
- Przeprowadzić instalację do folderu z Disciples I lub II (należy w odpowiednim oknie wskazać folder instalacji).
- Disciples I: Uruchomić Config.exe w folderze z grą i zaznaczyć opcję DirectDraw.
- Disciples II: Uruchomić ConfigEditor.exe w folderze z grą i odznaczyć opcję Direct3D
- Uruchomić grę.
Opcje do konfiguracji moda będą dostępne po włączeniu gry (a przynajmniej powinny być, Disciples II domyślnie uruchomiło się w oknie).

W załączniku są screeny wykonane z poziomu gry uruchomionej na rozdzielczości 1920x1080, a ja póki co wracam do eksperymentowania z modem.

5
Inne gry / Odp: [Faraon] Demo Pharaoh: A New Era
« dnia: 24.08.2022, 14:24:53 »
Work in Progress :P

A, tak żem czuł, ale wolałem dopytać.

Ależ odświeżają soundtrack!

Nie no, to akurat wiem, siedzę na ich serwerze Discorda już z 2 lata. Chodziło mi o to, że nie mogą toczka w toczkę zrobić i muszą wykazać się weną twórczą, jak np. Fredrik Jonasson przy komponowaniu motywu do SkyWind (oryginał Jeremy Soule'a dla porównania).

Co do wydania polskiej wersji to mało pewne - na chwilę obecną przekład gier głównie obejmuje duże tytuły, gry z tak niszowej odmiany muszą zadowolić się polskimi napisami. Oby tylko robił je ktoś kompetentny.

Jeśli chodzi o grafikę, zgadzam się, że postacie są trochę "mobilne" wyglądem, ale z tego, co widzę, i tak nie ujrzymy ich w pełnej rozdzielczości? Czy się mylę?

Jeśli dobrze pamiętam z dema, to można przybliżać i oddalać kamerę. Detali to raczej nie zwiększało, zresztą wydaje mi się, że większą wagę twórcy przywiązali do odświeżenia budowli (wnioskuję to głównie po tym, jak przez chyba dwa miesiące na serwerze Discorda streamowali odtwarzanie Cezareum w różnych stadiach ukończenia z oryginalnych grafik).

6
Dobra, zdobyłem kopię, zainstalowałem, ograłem kilka godzin i... rozczarowałem się. Nie wiem, może za bardzo patrzę przez pryzmat nostalgii, ale jakoś rozgrywka mnie nie porwała i sprawia wrażenie takiej... powiedziałbym, że jest "bland", ale "nijaka" też oddaje moje odczucia.

Propsy za to, że twórcy wyraźnie pokazali, co potrzeba do rozwijania domów, a także to, że można tworzyć własne monumenty, tworzyć szlaki zaopatrzeniowe, poustawiać ścieżki patrolowania dla poszczególnych budynków, ale imo mogli to rozszerzyć na wszystkie budynki. Szczególnie tyczy się to straży pożarnej, uzdrowiciela i policji - łazi to to kilka kratek od budynku i zaraz wraca. Za Zeusa łazili dalej. :P

Osobny problem stanowi kompatybilność gry z Mirillis Action - gra wykrzacza się za każdym razem dopóki nie wyłączy się nagrywania w Actionie albo samego Actiona w ogóle - streamować raczej nie będę, ale jest to dość irytujące.

Jak tak mają wyglądać city buildery przyszłości, to ja podziękuję.

7
Inne gry / Odp: [Faraon] Demo Pharaoh: A New Era
« dnia: 22.08.2022, 10:54:40 »
Muszę przyznać, że trochę nie ogarniam strony muzycznej.
Wgrali filmik wyjaśniający, dlaczego ścieżka dźwiękowa wymaga zmian, ale mam wrażenie, że się gdzieś pogubili w środku.
Rozumiem, że sitar mógł kogoś wkurzyć. Do Indii to trochę daleko. Ale podejmę się ryzyka i powiem, że pochylenie się w stronę Bliskiego Wschodu to wpadanie w kolejny i to dawno już wyżłobiony stereotyp.

Ale nawet nie zmrużyłabym oka, gdybym w WiP na kanale kompozytora nie usłyszała duduka.

Może prawa autorskie im nie pozwalają na odświeżenie strony muzycznej, w końcu planują czerpać z tego zyski.

Przy okazji, co to jest WiP?

8
Może wprowadzą coś w stylu zautomatyzowanego zarządzania oddziałami pospólstwa z Zeusa, będą sami się ustawiać przy głównej drodze itd.

9
Zeus Pan Olimpu / Odp: Zeus na Androida?
« dnia: 13.04.2022, 21:04:01 »
Jeśli zainstalujesz Windowsa/postawisz jego emulator na Androidzie to owszem, da się (przynajmniej tak długo, jak będziesz instalować Zeusa z pamięci USB).

10
Przywitaj się / Odp: Hej :)
« dnia: 22.03.2022, 20:50:46 »
Witam, forum żyje, ale czasami trzeba je potraktować Necronomiconem.

11
Inne gry / Odp: [Faraon] Demo Pharaoh: A New Era
« dnia: 25.02.2022, 20:48:13 »
Cóż, jaki developer, taki styl graficzny. Ale z drugiej strony, jak mam wybierać między cukierkowym stylem gry a problemami z uruchomieniem oryginalnego Faraona na Windzie 10 to już wolę cukierkowość. :P

12
Inne gry / [Faraon] Demo Pharaoh: A New Era
« dnia: 22.02.2022, 14:52:48 »
Od wczoraj na Steamie w ramach eventu "Next Fest" można pobrać wersję demonstracyjną remake'u Faraona. Za remake odpowiada studio Triskell Interactive, twórcy Lethis: Path of Progress. Demo będzie dostępne do 28-go lutego br. Jest to pierwsze publiczne demo gry, więc na chwilę obecną umożliwia przejście 4 misji z samouczka. Ewentualne uwagi można zgłosić twórcom na ich serwerze Discord - sam serwer warto dodać choćby do śledzenia postępów nad remake'iem.

Pharaoh: A New Era na Steamie
Serwer na Discordzie

13
Zeus Pan Olimpu / Odp: Zeus z Gog.com po polsku
« dnia: 22.12.2021, 09:08:01 »
Na GOG-u nie ma innej wersji Zeusa, więc tak, porada ma zastosowanie do tej konkretnej edycji.

14
Przywitaj się / Odp: Witam :D
« dnia: 26.05.2021, 09:51:41 »
No elo, często tu wpadasz?

15
Offtopic / Odp: Discord n-gry
« dnia: 26.05.2021, 09:49:02 »
Ja tam głównie na Discordzie siedzę, więc mi pasuje.

16
Zeus Pan Olimpu / Odp: Rozdzielczości w grze
« dnia: 20.04.2021, 11:32:02 »
Z poziomu gry wybierasz Opcje -> Obraz -> Okno. Nie mam 100% pewności, ale mod na niestandardową rozdzielczość wyłącza tą możliwość, tj. w ciągu kilku sekund po wybraniu ww. opcji gra przeskakuje do okna i ponownie wymusza działanie w pełnym ekranie. Prawdopodobnie można to jakoś ominąć, ale rozwiązania trzeba poszukać.

Update:

Gra w oknie z modem najwyraźniej jest możliwa, ale trzeba wgrać rozdziałkę mniejszą niż natywna rozdzielczość monitora. [LINK]

17
Najprawdopodobniej do folderu "Cities" w lokalizacji gry.

18
Porady / Odp: Edytor mapa świata
« dnia: 22.02.2021, 16:47:04 »
Witaj na forum,

Kwestia małej mapy jest powiązana z patchem do zmiany rozdzielczości - oryginalne pliki map świata w skali 4:3 zostały podmienione na inne, większe obrazy. Większe pliki nie idą w parze z oryginalnymi kampaniami, których nie można zmodyfikować w jakikolwiek sposób. Możesz jednak podmienić jeden z plików z mapami (folder DATA w lokalizacji gry) na potrzeby swojej gry - pamiętaj tylko, że owa mapa będzie również wyświetlać się wtedy w kampaniach korzystających z tej samej mapy (obrazu).

19
Offtopic / Odp: [Sell/Trade] Pomysł na misję, dość dziwny
« dnia: 20.02.2021, 18:56:10 »
Z tego co pamiętam to skończyło się na pomyśle. Pierwotnie miały być wydarzenia zaraz po 2077 w uniwersum Fallouta z perspektywy osób, które cudem przetrwały na terenie Grecji. Cała kampania miała mieć 3 wersje - ekonomiczną, wojenną oraz taką nieco śmieszkową.

Na pewno nie był to pomysł wysokich lotów, byłem młody i głupi. :D

20
Zeus Pan Olimpu / Odp: Remaster Faraona! Pharaon: A New Era
« dnia: 29.08.2020, 21:47:10 »
Jeszcze jakby było oficjalne info, że jest pełen polski dubbing... W erze Steama to mało pewne, ale byłby to miły gest.

Jaram się tym niusem jak kościoły w Norwegii.

Strony: [1] 2 3 ... 27

Witamy!

Dostęp dla gości
Niezarejestrowani goście mają pełny dostęp do zasobów wortalu, muszą jednak podawać odpowiedzi na antyspamowe pytania kontrolne. Zachęcamy do rejestracji, aby wygodniej korzystać z wortalu, móc identyfikować się w naszej społeczności oraz móc modyfikować ustawienia wortalu pod swoje gusta.

Pliki Cookie
Używamy plików Cookie, aby ułatwiać korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych i reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Rozumiem