Nieśmiertelne Gry Szukaj
Nieśmiertelne Gry

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ziemek8

Strony: 1 ... 78 79 [80]
1581
Download / Kraken
« dnia: 14.02.2009, 10:35:07 »
Wielki, potężny, straszny Kraken!

1582
Inne gry / [StarCraft] Przegrana walka
« dnia: 14.02.2009, 09:43:43 »
Dla kogo?
Dwa stormy tego HT z tyłu i oprócz bunkra nic się nie ostanie, jeżeli tylko... No właśnie. ;)

1583
Download / Rolnicze przedmieścia
« dnia: 13.02.2009, 19:01:47 »
Piękna dzielnica rolnicza, a dokładniej rolniczo-przemysłowa. Winogrona, oliwki od razu przerabiane są na wino i oliwę, a pszenica przechowywana w pobliskich magazynach.

1584
Artykuły / Lista kodów
« dnia: 13.02.2009, 17:21:41 »
Naciśnij [ctrl] + [alt] + [c], wtedy pojawi się potrzebne do wpisywania kodów okienko. Następnie wpisz jeden z poniższych kodów i potwierdź naciskająć [enter].


Delian Treasury - tysiąc drachm trafia do skarbca (działa tylko do 15 tys)
Ambrosia - wygrywasz epizod i automatycznie przenosisz się do następnego
Bowvine and Arrow - obrońcy z wież strzelają krowami zamiast strzałami
Cheese Puff - pracownicy mleczarni ubierają się w bardziej odpowiedni strój ;)
Fireballs from Heaven - od teraz po kliknięciu LPM (lewym przyciskiem myszy) z nieba spadają meteoryty (można przytrzymać klawisz i przeciągnąć, a spadną dziesiątki meteorytyów niszczących wszystko na swej drodze), kod anuluje się klikając PPM (prawym przyciskiem myszy), ciekawe jest to że można tymi meteorytami zabić potwora, albo usunąć przeszkadzające skały
Bigbadwolf - wilki stają się większe i silniejsze
Mammaldrome - konie biegnące na hipodromie zmieniają się w dziki, byki, wilki i jelenie (tylko w dodatku Posejdon)
Seasick - Posejdon daje ryby miastu (tylko w dodatku Posejdon)

Przy wpisywaniu ważna jest wielkość liter!

1585
Dzienniki / [StarCraft] Wylęgarnia
« dnia: 13.02.2009, 12:53:43 »
To się nazywa wylęgarnia! ;)
Screen z ostatniej misji Zerga.


1586
Download / Miasto Hadesa
« dnia: 13.02.2009, 12:38:27 »
Piękne miasto, które czci potężnego Hadesa! :D

1587
Artykuły / Drogi i blokady drogi
« dnia: 13.02.2009, 00:58:21 »
Jak wszyscy wiemy drogi są niezbędne, bez nich żaden budynek nie może funkcjonować. Jednak nie wszyscy może wiedzą jak ważna jest blokada drogi, owszem miasto może się bez nich obejść, jednak funkcjonalność zdecydowanie wzrasta gdy blokad się używa.

Do czego służą blokady?
Blokady drogi służą - jak sama nazwa wskazuje - do blokowania, blokują one przechodniów by nie wałęsali się niepotrzebnie po tych częściach miasta, w której nie są potrzebni. Wyjątkowymi postaciami, które mogą przejść mimo blokady są:
  • kupcy z agory szukający towaru (idą do spichlerzy czy magazynów nawet jeżeli na drodze jest blokada drogi),
  • dostawcy z punktów produkcyjnych, placówek handlowych oraz magazynów i spichlerzy (dostarczają towar tam gdzie jest dla niego miejsce nawet jeżeli napotkają na blokadę drogi),
  • nowo wyszkoleni sportowcy i naukowcy (gdy opuszczają szkoły, idą do miejsca pracy nawet jeżeli napotkają na blokadę drogi),
  • nadzorcy biegnący ugasić pożar (szukają najkrótszej możliwej drogi, dlatego mogą omijać blokady),
  • bogowie, herosi, potwory sprzyjające miastu (potwory bogów czczonych w mieście).

I to jest takie ważne?
Oczywiście, dzięki blokadom drogi można bardzo dokładnie zaplanować sobie całe miasto! Budując gimnazjum obok domów nie chcesz przecież by sportowiec ganiał między tłoczniami czy plantacjami pszenicy. Wystarczy, że zbudujesz w odpowiedni sposób drogę i postawisz blokadę, a sportowiec już nigdy więcej nie będzie marnować czasu na bezsensowne dostarczanie rozrywek plantacjom czy tłoczniom.

1588
Artykuły / Zarządzanie magazynami i spichlerzami
« dnia: 12.02.2009, 21:05:01 »
Po kliknięciu prawym przyciskiem myszy na magazyn lub spichlerz ukaże ci się lista wszystkich dostępnych w Grecji towarów, które mogą być składowane w tym budynku (magazynie / spichlerzu).

W spichlerzu składuje się produkty żywnościowe, które mogą być potem spożyte przez twoich mieszkańców, natomiast w magazynach wszystkie inne towary. Na marginesie wspomnę o pszenicy - można ją składować zarówno w spichlerzach (wtedy jest o to żywność dla ludzi) jak i w magazynach (jako paszę dla koni).

Przejdźmy do meritum sprawy - zarządzania.
Chcąc dostarczyć ludziom niezbędnych towarów (niech przykładem będzie tutaj runo i oliwa) stawiasz magazyn niedaleko domów i agor. Nie chcesz wtedy by w magazynie tym był przechowywany marmur czy winogrona - towary niepotrzebne dla mieszkańców. Co w takim wypadku zrobić? Należy zaraz po postawieniu magazynu (by żaden dostawca nie wpakował tam towarów których nie chcesz) ustawić to co chcesz przechowywać w danym magazynie - w naszym przykładzie będzie to runo i oliwa - resztę towarów ustawiamy na "Nie przyjmuj".
Ale cóż to - magazyn został w pełni zapełniony runem, nie ma miejsca dla oliwy. Aby temu zapobiec wystarczy ustawić limit przechowywanych towarów - w naszym przypadku może to być 16 runa i 16 oliwy.
W ten sam sposób można ustawiać przyjmowane towary we wszystkich magazynach i spichlerzach w zależności od potrzeb.

Poza "Przyjmuj" i "Nie przyjmuj" zauważyłeś zapewne także inne polecenia, są to:
"Opróżnij" - po ustawieniu takiego polecenia pracownicy tego magazynu przetransportują ten towar do najbliższego magazynu, w którym może on być składowany.
"Zdobądź" - po ustawieniu takiego polecenia pracownicy tego magazynu udadzą się do najbliższego magazynu, w którym znajduje się ten towar i przetransportują go tutaj (nawet jeżeli będą musieli iść przez pole), wyjątkiem jest sytuacja, w której inny magazyn także ma ustawiony dany towar na "Zdobądź".

Podsumowując, wspomnę krótko co oznaczają poszczególne polecenia:
Przyjmuj - Ok, dawajcie to tutaj. Co? ...nie no, sam po to nie pójdę.
Zdobądź - Szybko! Musimy dostarczyć tutaj ten towar! Jak trzeba to trzeba - idziemy!
Opróżnij - Musimy to stąd zabrać! Wyładujcie w najbliższym wolnym magazynie.
Nie przyjmuj - Za nic tu tego nie wsadzisz!

Strony: 1 ... 78 79 [80]

Witamy!

Dostęp dla gości
Niezarejestrowani goście mają pełny dostęp do zasobów wortalu, muszą jednak podawać odpowiedzi na antyspamowe pytania kontrolne. Zachęcamy do rejestracji, aby wygodniej korzystać z wortalu, móc identyfikować się w naszej społeczności oraz móc modyfikować ustawienia wortalu pod swoje gusta.

Pliki Cookie
Używamy plików Cookie, aby ułatwiać korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych i reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Rozumiem