Nieśmiertelne Gry Szukaj
Nieśmiertelne Gry

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Anelg

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 20
41
Zeus Pan Olimpu / Wasze plany dzielnic
« dnia: 01.08.2012, 18:29:26 »
Kiedyś robiłam prostokąty, obecnie lekko L-kuję, zwłaszcza przy Atlantydzie.
Preferuję umieszczanie usług w środku, przy czym duże budynki nie są stawiane w narożniku (chociaż teatr tak fajnie tam wygląda *_*).

Zajrzyj też tutaj, proszę.

Aha, i dla mnie każdy usługodawca musi zrobić pełne kółeczko. Mnie zbyt często pół dzielnicy leżało zapomniane przez Olimp i ludzi i nie chcę tego powtarzać. :/

Uroczyście ogłaszam szpitale najbardziej znienawidzonymi budynkami w grze. Nie wiem, jak na Bogu, ale na przedostatnim jak ma się żywności pod dostatkiem to w sumie można byłoby je sobie darować, nawet bez Apolla... Tylko jakoś tak... nie mam serca... i mam sentyment do postaci uzdrowiciela mimo iż tak szybko się męczy. ;'(

Elita to dla mnie zawsze jedna wielka loteria. Zależy głównie od tego, czy mam Stadion/Muzeum w mieście (jak tak, to liniówka) czy nie.

42
No zastanawiam się, gdzie te rzeczy umieścić.

43
Dzienniki / Dzienniki Tangathurist (dziennik Dwarf Fortress)
« dnia: 27.07.2012, 12:41:04 »
Aż podskoczyłam gdy usłyszałam płacz dziecka. Okazało się, że Dastot była w ciąży i właśnie powiła ślicznego chłopca.
Wraz z mężem nazwali go Deduk. Nie wiem jednak, czy to dobry pomysł, trzymać dzieci w Tangathurist...
Może hejcieję na starość, ale nie myślałam, że karasie są tak daleko od Tanatosa aby przejawić taką jak wyżej hierarchię priorytetów. ;)
Cytuj
Trenują wszyscy, oprócz naszego górnika i księgowego, którzy i tak są silni (...)
Czyżby szlachetna dyscyplina rzutu kamienną tablicą z podsumowaniem roku 144?
Cytuj
'Odejdź kobieto! Kamienia potrzebuje!'
Brzmi to dziwnie znajomo, jednak nie będę udawała, że ów starożytny tekst mnie kiedykolwiek obchodził. ;)
Cytuj

Jak ktoś nie widzi tutaj krasnoluda w zbroi, to znam dobrego okulistę.
Dobra metoda na potencjalnych złodziei.

44
Trzeba admina podpytać, gdzie leżą serwery n-gier (odmieniać?) :P

Hmm, a co w końcu z Pomocą, Wczytaj, resztą przycisków co ich w grze jest 4 i strzałkami? ;)

PS nie wiem, czemu ale Areały i Pałac w "czystej" wersji są przesunięte. Nic nie szkodzi. :P

45


Po wybraniu menu "świątynia" pojawiłoby się 5 niebieskich pasków opisujących budynki świątyni, a także koszta ich budowy.

* – Szybki dostęp do struktur typowych dla świątyni boga (dotyczy wczytanej świątyni). Ewentualnie Pomoc.

Przepraszam za brak polskich znaków w opisach. ;)

Już widzę parę niedociągnięć.

Uwagi:

  • W puste miejsce na górze dałabym Podgląd lub Statystyki, jeżeli Pomoc miałaby być w jednej zakładce. A jeśli jednak na dole, to jest OK.
  • Nie ma przycisku "wczytaj" – można byłoby zamienić kółka z kwadracikami, ale co wtedy z kasowaniem do środka?
  • Czekam na inne propozycje dotyczące tego, co gdzie (w jakiej zakładce i jak rozmieszczone) ma leżeć, zwłaszcza w przypadku tych menu które obecnie wychodzą na większe.

EDIT: hmmm, w opisie czcionki jest, by nie używać do projektów komercyjnych. ;p

EDIT2: Myślę też o takiej opcji, jak "zaznacz obszar" nie tylko po to, by go podnosić, ale aby móc go po prostu przesuwać! Wtedy nie byłoby aż takiego rozgardiaszu ze strzałkami.

46
Download / Herosi w mieście!
« dnia: 25.07.2012, 08:55:36 »
Ale podatków też nie masz, to się nazywa uszczęśliwianie ludu :D

47
Download / Herosi w mieście!
« dnia: 24.07.2012, 23:15:58 »
*kopu kopu*

Zauważyłam, że w tym mieście nie ma... no, czegoś. (Nie będę psuć tej wątpliwej zabawy.)

Kto jeszcze zauważył? :D

48
To chyba już było tutaj pisane, skoro ja napisałam posta w oparciu o to, co przyszło mi do głowy podczas czytania tego topicu (gdy był jeszcze młody).

Do PS: nie wiem :D

Literki są w plikach gry jakby co.

A skoro już jesteśmy przy panelu to myślałam o tym, aby tam, gdzie w oryginale są różne podglądy (pokaż wodę, pokaż higienę, niezadowolenie etc) zrobić tutaj to samo, to znaczy ukrywać wszystko prócz wskazanego elementu. Jednak to musiałoby iść nie do poszczególnych sekcji, a do Podglądu (bo jaki sens ma chowanie bloczków z widoku odgórnego z generatora?). Także te niebieskie panele nad obrazkami pozostały z przyzwyczajenia.

Obrazki są w miejscu tych ciemnych pól przedstawiających liczbę osób zatrudnionych w Produkcji czy listę towarów w Dystrybucji. Muszą być różnej długości, jeśli liczba "przycisków II poziomu" w zakładce przekracza liczbę 4 z gry (przyciski są pod spodem).
No chyba, że ktoś mi powie, jak to rozwiązać inaczej – czyżby na przykład posągi pogrupowane względem kierunków świata? :o

+: Nie mam pomysłu, jak przekształcić większość obiektów z gry na styl znany z przycisków.

EDIT: Zakładek w przedstawionej propozycji interfejsu (włącznie z pustą, oddzielającą) jest 11, czyli dokładnie tyle, ile w grze.

A gdyby ktoś chciał się upewnić, jak wygląda interfejs w grze:



Z naszego Downloadu, hihi ;)

49
Zeus Pan Olimpu / Zmyślone fakty z mitologii?
« dnia: 24.07.2012, 22:40:33 »
W grę wbudowany jest strażnik który pilnuje, aby teksty wiernie oddawały treści przekazywane z pokolenia na pokolenie za pomocą różnych metod i które doczekały się reinterpretacji już w czasach starożytnych... oh, wait.

Tylko pamiętaj, by relacji rodzinnych nie pogiąć, chyba, że parodiujesz seriale latynoamerykańskie albo zmieniasz postacie od podstaw. ;)

50
Projekt interfejsu v. 0.82 (wersja projektu, nie programu!)

*** Legenda ***

Poziom I – zakładka, przykład z gry: Dystrybucja.
Poziom II – tabliczki z wizerunkami, przykład: Spichlerz. M oznacza menu prowadzące na poziom III (w grze taka tabliczka ma strzałkę, przykład: Agory)
Poziom III – błękitne paski z nazwą obiektu.

W przypadku poziomu II obiekty wymieniane pasami poziomymi, czyli parzyste idą na prawo.

Maksymalna liczba tabliczek w grze wynosi 4, natomiast tutaj wynosi 6 (z wyjątkiem bóstw w wizerunkach).

***

I II III

Świątynia (może być zakładka z gry z innym środkiem) (M) Budynki świątyni (może być przycisk z gry) 0,1,158,159,110
Ołtarz (2)
Schody (1000)


Płytki Płytka standardowa (55)
Płytka czarna (152)
(M) Płytki ozdobne 56-60 i 153
Płytka czerwona (154)
(M) Płytki ze zniczami 111-116, 156, 157
Oddział Aresa/Artemidy (109)*

Posążki (Rzeźby) (może być ten z estetyki, na lewo od drzewka) (M) Zeus, Hera, Posejdon, Hades, etc. Wybór strony, w którą zwrócony jest wizerunek

Posągi (Statuy) (M) j/w j/w

Areały (zboże lub drzewko estetyki z gry) Drzewko oliwne
Winorośl
Ruda srebra
Ruda brązu
Drzewko pomarańczy

Pałac (administracja z gry) (M) Pałac (guzik z gry) 3, 4
Flaga oddziału (5)
Żółta płytka (6)

Piramida Posejdona (M) Piramida 117-121 + winda (124) i pad (1006)
Wierzchołek (122)
Obserwatorium
Muzeum
His Majesty ;)

Przerwa :P

Statystyki (na przykład liczba płytek, koszty)

Podgląd

Autorzy (aniołek z przeglądu ;))


* – właściwie nie wiem, gdzie to dać

W załączniku – jak mogłyby wyglądać panele nad przyciskami (płytek jest krótszy, bo ma 6 opcji).

51
Zeus Pan Olimpu / Wskaźnik przysługi
« dnia: 24.07.2012, 08:56:11 »
A, bo piszesz teraz o całym koncernie.

W każdym razie, za nową instrukcją jestem za, zwłaszcza za odróżnieniem informacji u nas od tych z ZH* na HG. ;)

*@Haspen, Zeus Heaven. Na Heaven Games.

52
Offtopic / Wspomnień czar
« dnia: 24.07.2012, 08:53:38 »
A ja się bidna patrzę, jak to powiększyć. ;)

Zawsze myślałam, że gdzieś jeszcze była osobna grafika przedstawiająca górę, może z concept artów czy coś. Z tego, co widzę, to jedynie zniekształcenie pamięci wyobraźnią. ;) Ale chmurki pamiętam!

53
Dzienniki / Dzienniki Tangathurist (dziennik Dwarf Fortress)
« dnia: 24.07.2012, 08:47:13 »
To ciekawy teren, skoro od czarnych wzgórz i strumyka przeszło się aż do niemalże suszy. ;)

Ten kowal... była kobietą? ;)

Cytuj
Jeden z chłopów imieniem Monom wykazał talent do liczb do mu przekazałam księgi rachunkowe.

Tam nie powinno być "to/więc"? ;) Swoją drogą skoro już przy imionach znów jesteśmy, to czy jak na księgowego przystało, lubi samotność?

54
Offtopic / Wspomnień czar
« dnia: 23.07.2012, 21:10:02 »
Łaaał, oldschool. :D

Osobiście pamiętam taką jasnobłękitną wersję, to chyba ta opisywana przez ludzi z forum. ;)

55
Zeus Pan Olimpu / Wskaźnik przysługi
« dnia: 23.07.2012, 17:54:57 »
Teraz wszystko wchłonęła potężna śnieżyca czy tam inna nawałnica. ;) Gra słów, jakby ktoś nie wi(e)dział.

56
Offtopic / Wspomnień czar
« dnia: 23.07.2012, 17:48:20 »
Patrzcie, co znalazłam dzięki wujkowi Google :D

http://www.forumweb.pl/viewtopic.php?t=59050

Były różne tematy zahaczające o wspominki, natomiast ten zechciałam założyć, bo również chciałabym przypomnieć sobie stary layout. ;)

Jest gdzieś jeszcze?

Wiem też, że były szczątki sekcji o Faraonie, pod nazwą kemet (od nazwy Dwóch Krain oznaczającej ciemną ziemię).

57
Artykuły / [Edytor] Mapa Świata
« dnia: 20.07.2012, 18:03:58 »
Ech, wiem, Ziemku, że pewnie masz wątpliwości czy wolno poprawiać teksty po twórcach gry i tłumaczach...

No ale lecimy.

Cytat: Cechy miasta\Miasto macierzyste
Aby wybrać imię przywódcy, kliknij przycisk 'Imię przywódcy' i wskaż jedno z listy. Do dyspozycji masz tylko imiona z listy, wprowadzanie własnych propozycji nie jest możliwe.

BE-ZE-DU-RA, albo dotyczy to jakiejś przedpotopowej wersji edytora. :P W mieście macierzystym jest to dokładnie tak samo możliwe jak w pozostałych. Nawet, gdyby było inaczej, wystarczyłoby poprzestawiać typy miasta.

Cytat: Cechy miasta\Nasza kolonia
Skala sympatii jest stustopniowa, przy czym jedynka oznacza opinię najgorszą z możliwych.

Jak już ustaliliśmy z @Haspenem, po pierwsze – zeróweczka, po drugie – najgorszą, która może nastąpić przed popadnięciem w zupełną niechęć.

Cytuj
Poziom niski oznacza 12 ładunków rocznie, średni - 24 ładunki rocznie, a wysoki - 36 ładunków rocznie.

Tak, i nie tylko. Określa to również liczbę ładunków, które zostaną nam wysłane, jeżeli miasto spełni naszą prośbę. Jest to połowa wartości handlowej, czyli 6 dla niskiego, 12 dla średniego i 18 dla wysokiego poziomu.

Cytat: Cechy szlaków
Punktów nawigacyjnych na początku i końcu szlaku nie można usunąć.

Nie można. Ale co ciekawe, można je przesunąć tak, że znajdą się poza miastami, których dotyczą.



Zastanawiam się, co by się stało, gdyby wydarzeniami wprowadzić piąty towar do obrotu...

58
Zeus Pan Olimpu / Wskaźnik przysługi
« dnia: 20.07.2012, 17:39:14 »
To określa kwotę, jaką musisz płacić miastu jeżeli ono podbije Twoje. Trzeba to odczytywać tak, że "Ma" te drachmy od Ciebie.

59
Artykuły / [Edytor] Fakty
« dnia: 20.07.2012, 14:17:57 »
Chodziło mi po głowie coś podobnego, ale nie byłam tego pewna. Dzięki!

PS Tylko czy wydarzenie wywoła w tym przypadku spełnienie prośby, czy jej złożenie?

60
Zeus Pan Olimpu / Wskaźnik przysługi
« dnia: 20.07.2012, 14:17:40 »
Jest jeszcze ciekawiej. ;)

Kolejność poziomo, zresztą są daty.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 20

Witamy!

Dostęp dla gości
Niezarejestrowani goście mają pełny dostęp do zasobów wortalu, muszą jednak podawać odpowiedzi na antyspamowe pytania kontrolne. Zachęcamy do rejestracji, aby wygodniej korzystać z wortalu, móc identyfikować się w naszej społeczności oraz móc modyfikować ustawienia wortalu pod swoje gusta.

Pliki Cookie
Używamy plików Cookie, aby ułatwiać korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych i reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Rozumiem