Nieśmiertelne Gry Szukaj
Nieśmiertelne Gry

Wyślij odpowiedź

Nazwa:
Email:
Temat:
Ikona wiadomości:

Weryfikacja:
Wpisz litery widoczne na obrazku
Posłuchaj liter / Prośba o inny obrazek

Wpisz litery widoczne na obrazku:
Napisz malymi literami ile to jest trzy dodac jeden (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre trzy):
Napisz malymi literami ile to jest trzy odjac jeden (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre cztery):
Napisz malymi literami ile to jest trzy dodac piec (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre siedem):

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć


Podgląd wątku

Wysłany przez: KazuaR
« dnia: 24.08.2022, 14:24:53 »

Work in Progress :P

A, tak żem czuł, ale wolałem dopytać.

Ależ odświeżają soundtrack!

Nie no, to akurat wiem, siedzę na ich serwerze Discorda już z 2 lata. Chodziło mi o to, że nie mogą toczka w toczkę zrobić i muszą wykazać się weną twórczą, jak np. Fredrik Jonasson przy komponowaniu motywu do SkyWind (oryginał Jeremy Soule'a dla porównania).

Co do wydania polskiej wersji to mało pewne - na chwilę obecną przekład gier głównie obejmuje duże tytuły, gry z tak niszowej odmiany muszą zadowolić się polskimi napisami. Oby tylko robił je ktoś kompetentny.

Jeśli chodzi o grafikę, zgadzam się, że postacie są trochę "mobilne" wyglądem, ale z tego, co widzę, i tak nie ujrzymy ich w pełnej rozdzielczości? Czy się mylę?

Jeśli dobrze pamiętam z dema, to można przybliżać i oddalać kamerę. Detali to raczej nie zwiększało, zresztą wydaje mi się, że większą wagę twórcy przywiązali do odświeżenia budowli (wnioskuję to głównie po tym, jak przez chyba dwa miesiące na serwerze Discorda streamowali odtwarzanie Cezareum w różnych stadiach ukończenia z oryginalnych grafik).
Wysłany przez: Anelg
« dnia: 22.08.2022, 12:41:58 »

Work in Progress :P

Ależ odświeżają soundtrack!
Osobiście uważam, że każdy kawałek z osobna jest albo przyjemny, albo… nie, trudno mi o bardziej ogólne wrażenie, oprócz tego, że przyzwyczajenie swoje robi.

Ciekawe, co by powiedzieli na temat Zeusa ;D

Większość próbek i komentarzy znajduje się tutaj, fragmenty kompozytora tutaj, a "dev diary" tu o.

Ktoś wie, czy wypowiedzi postaci zostaną te same (choć o ile dobrze jedna z postaci miała buga i używała tylko jednej linii)? Coś wątpię, że wydadzą to po polsku :(

Jeśli chodzi o grafikę, zgadzam się, że postacie są trochę "mobilne" wyglądem, ale z tego, co widzę, i tak nie ujrzymy ich w pełnej rozdzielczości? Czy się mylę?
 
Resztę lubię. Jeśli muszę szukać pól uprawnych, aby zobaczyć różnicę na pomniejszonym obrazku, to chyba dobrze? Może przy okazji dorzucą nieużywane grafiki estetyki.
Wysłany przez: KazuaR
« dnia: 22.08.2022, 10:54:40 »

Muszę przyznać, że trochę nie ogarniam strony muzycznej.
Wgrali filmik wyjaśniający, dlaczego ścieżka dźwiękowa wymaga zmian, ale mam wrażenie, że się gdzieś pogubili w środku.
Rozumiem, że sitar mógł kogoś wkurzyć. Do Indii to trochę daleko. Ale podejmę się ryzyka i powiem, że pochylenie się w stronę Bliskiego Wschodu to wpadanie w kolejny i to dawno już wyżłobiony stereotyp.

Ale nawet nie zmrużyłabym oka, gdybym w WiP na kanale kompozytora nie usłyszała duduka.

Może prawa autorskie im nie pozwalają na odświeżenie strony muzycznej, w końcu planują czerpać z tego zyski.

Przy okazji, co to jest WiP?
Wysłany przez: Anelg
« dnia: 19.08.2022, 18:16:22 »

Muszę przyznać, że trochę nie ogarniam strony muzycznej.
Wgrali filmik wyjaśniający, dlaczego ścieżka dźwiękowa wymaga zmian, ale mam wrażenie, że się gdzieś pogubili w środku.
Rozumiem, że sitar mógł kogoś wkurzyć. Do Indii to trochę daleko. Ale podejmę się ryzyka i powiem, że pochylenie się w stronę Bliskiego Wschodu to wpadanie w kolejny i to dawno już wyżłobiony stereotyp.

Ale nawet nie zmrużyłabym oka, gdybym w WiP na kanale kompozytora nie usłyszała duduka.
Wysłany przez: KazuaR
« dnia: 25.02.2022, 20:48:13 »

Cóż, jaki developer, taki styl graficzny. Ale z drugiej strony, jak mam wybierać między cukierkowym stylem gry a problemami z uruchomieniem oryginalnego Faraona na Windzie 10 to już wolę cukierkowość. :P
Wysłany przez: ziemek8
« dnia: 22.02.2022, 20:53:30 »

Super, dzięki za info! :)

Wszystko wygląda dobrze, oprócz tego stylu postaci... Strasznie mi on do takiej gry nie pasuje.
Wysłany przez: KazuaR
« dnia: 22.02.2022, 14:52:48 »

Od wczoraj na Steamie w ramach eventu "Next Fest" można pobrać wersję demonstracyjną remake'u Faraona. Za remake odpowiada studio Triskell Interactive, twórcy Lethis: Path of Progress. Demo będzie dostępne do 28-go lutego br. Jest to pierwsze publiczne demo gry, więc na chwilę obecną umożliwia przejście 4 misji z samouczka. Ewentualne uwagi można zgłosić twórcom na ich serwerze Discord - sam serwer warto dodać choćby do śledzenia postępów nad remake'iem.

Pharaoh: A New Era na Steamie
Serwer na Discordzie
Witamy!

Dostęp dla gości
Niezarejestrowani goście mają pełny dostęp do zasobów wortalu, muszą jednak podawać odpowiedzi na antyspamowe pytania kontrolne. Zachęcamy do rejestracji, aby wygodniej korzystać z wortalu, móc identyfikować się w naszej społeczności oraz móc modyfikować ustawienia wortalu pod swoje gusta.

Pliki Cookie
Używamy plików Cookie, aby ułatwiać korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych i reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Rozumiem