Nieśmiertelne Gry Szukaj
Nieśmiertelne Gry

Wyślij odpowiedź

Nazwa:
Email:
Temat:
Ikona wiadomości:

Weryfikacja:
Wpisz litery widoczne na obrazku
Posłuchaj liter / Prośba o inny obrazek

Wpisz litery widoczne na obrazku:
Napisz malymi literami ile to jest trzy dodac jeden (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre trzy):
Napisz malymi literami ile to jest trzy odjac jeden (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre cztery):
Napisz malymi literami ile to jest trzy dodac piec (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre siedem):

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć


Podgląd wątku

Wysłany przez: Haspen
« dnia: 20.02.2023, 23:24:36 »

Musiałbym ulepszyć kompa by Unity tak nie lagowało :P
Wysłany przez: ziemek8
« dnia: 20.02.2023, 19:14:59 »

W Faraona nie grałem dużo, ale kupiłem z nadzieję, że wesprę remake'i starych city builderów i że zrobią kiedyś kolejne.

-Rekrutacja pracowników przez wysyłanie rekruterów (a la Cezar, Faraon) lub globalny dostęp jeśli budynek ma połączenie z drogą (a la Zeus, Cesarz)
Bez rekruterów to już chyba nieprawdziwy Faraon, co? ;)

-Automatycznie bazary, magazyny i porty przyjmują/handlują dostępnymi towarami, albo żadnymi, można ustawić do woli.
Bardzo fajne usprawnienie, nie wpływa jakkolwiek na grę, ale uprzyjemnia ją.

To teraz Haspen napisz co myślisz o tym remake'u. :)
Wysłany przez: Haspen
« dnia: 15.02.2023, 17:57:05 »

Na tą chwilę języka polskiego nie ma, ale obecność kilku innych poza angielskim (niemiecki, włoski, hiszpański, francuski) daje nadzieję że będzie i nasz rodzimy kiedyś ;)

Dużo nowych opcji które można zmieniać jak komu wygodnie:

-Rekrutacja pracowników przez wysyłanie rekruterów (a la Cezar, Faraon) lub globalny dostęp jeśli budynek ma połączenie z drogą (a la Zeus, Cesarz)
-Populacja miasta starzeje się przez co trzeba budować nowe domy (a la stare gry) lub zawsze 40% populacji to pracownicy, bez zmian 'wiekowych'.
-Automatycznie bazary, magazyny i porty przyjmują/handlują dostępnymi towarami, albo żadnymi, można ustawić do woli.
-Wieże i przeprawy rzeczne mogą pracować bez dostępu do drogi, lub też nie, jak wolimy
-Zwierzaki drapieżne można wyłączyć jeśli ktoś nie chce cały czas martwić się o hipopotamy i skorpiony :D
-Unikalny zasięg pracowników; można ustawić aby wszyscy mieli taki sam zasięg, albo każdy pracownik miał swój zasięg na drodze (jak w starych grach)
-Oraz kilka różnych opcji dot.automatycznej pauzy.

Dodatkowo większość guzików które gdzieś była zawsze schowana jest teraz dostępna za pomocą klawiszy na klawiaturze, które z resztą można sobie pozmieniać jak komu wygodnie pod ręką.

Muzyka została nagrana od nowa; żadnych kastanietów, skrzypiec itp, wszystko teraz na autentycznych instrumentach dętych, strunowych i piszczałkach.

Graficznie gra została podrasowana, oczywiście w zakresie limitów; przybliżanie i oddalanie działa na kilka poziomów, i oczywiście rozdzielczość ekranu jest teraz w wielu, wielu różnych wartościach. Gra wspiera szerokie i ultra-szerokie ekrany, a także przełączanie między monitorami. Prawie wszystkie budynki w grze można teraz obrócić, co także zmienia punkt wyjścia/wejścia w grze (a te z kolei pozwalają na różnorakie pętelki).

Gra dostępna na Steamie. (105zł, aktualnie promocja -15% do 22go Lutego)
Witamy!

Dostęp dla gości
Niezarejestrowani goście mają pełny dostęp do zasobów wortalu, muszą jednak podawać odpowiedzi na antyspamowe pytania kontrolne. Zachęcamy do rejestracji, aby wygodniej korzystać z wortalu, móc identyfikować się w naszej społeczności oraz móc modyfikować ustawienia wortalu pod swoje gusta.

Pliki Cookie
Używamy plików Cookie, aby ułatwiać korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych i reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Rozumiem