Rzeczywiście, interfejs i ogólny design mocno przypominają te z Lethisa. Chociaż jest jeden plus - obecność Cortesa (Corteza?) może sugerować, że w przeciwieństwie do Lethisa mogą być scenariusze militarne.
Edit:
Ograłem demo i silnik wydaje się być bardziej ogarnięty od Unity (jeśli dobrze pamiętam) - szybsze uruchamianie, chociaż to może być wynik tego, że trzeba załadować bardzo mało danych. O grafice mogę powiedzieć tyle, że przypomina mi generator podglądu izometrycznego w Dwarf Fortress. Na plus jest stopniowe rozrastanie się lasu, mała rzecz, a cieszy. Teraz przejdę do negatywów. Przycisk usuwania na pierwszy rzut oka jest umieszczony trochę nieintuicyjnie, ale idzie się szybko przyzwyczaić. Sposób generowania waluty również jest dla mnie nietrafiony - przychody w demie generują się za wolno. Drugą kwestią mechaniczną jest resetowanie prędkości gry przy każdym oknie dialogowym. Gryzie mnie też jakość obrazków wykorzystanych w dialogach, można liczyć piksele - inna kwestia to "sztywność" doradcy, czyli brak prostej animacji dającej wrażenie, że gość żyje (choćby mruganie oczami). Jednak to moja skromna opinia i pewnie takie detale zostaną doszlifowane.