Nieśmiertelne Gry Szukaj
Nieśmiertelne Gry

Autor Wątek: [Age of Empires] Solucja Ascent of Egypt  (Przeczytany 7007 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kalontas

  • Demiurg
  • Gracz
  • *****
  • Wiadomości: 395
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
[Age of Empires] Solucja Ascent of Egypt
« dnia: 10.06.2009, 17:18:01 »
1. Polowanie [Hunting]

Cel: Ten scenariusz jest szybki i prosty. Zaprojektowano go by cię zapoznać z polowaniem i najprostszymi budynkami. Zaczynając z jednym chłopem, masz budować aż osiągniesz ich siedmiu.

Najpierw poluj i zbuduj jeden dom. Wybierz swojego chłopa i PPM na gazeli. Twój chłop ją upoluje, a często zużywa na to dwa do trzech rzutów włócznią. Być możesz będziesz musiał mu ponownie wydać rozkaz, jeśli gazela wybiegnie poza mgłę wojny. Gdy uzbierasz 50 funtów jedzenia, możesz kliknąć na centrum miejskim, a potem kliknąć na ikonce chłopa, by stworzyć kolejnego. Rozkaż nowemu chłopu polowanie na kolejną gazelę, by zwiększyć przyrost jedzenia. Gdy tylko zdobędziesz wystarczającą ilość jedzenia, twórz kolejnego chłopa.

W pewnym momencie twoja wioska nie będzie mogła utrzymać już ani jednego chłopa więcej. Gdy osiągniesz ten limit populacji, będziesz musiał wybudować dom. Kliknij chłopa, następnie kliknij ikonkę młotka, a powinieneś zobaczyć ikonę domu. Kliknij na tej ikonie, żeby włączyć tryb budowania, a następnie kliknij na miejsce, w którym chcesz zbudować dom. Gdy dom jest już zbudowany, możesz stworzyć kolejnych chłopów.

Gdy utworzysz siódmego chłopa, wygrywasz!

Niebezpieczeństwa: Dzikie zwierzęta, lew albo aligator mogą zaatakować twoich chłopów. Możliwe, że ci się uda ubić drapieżnika jednym chłopem, ale posłanie mu innych na pomoc zwiększy prawdopodobieństwo sukcesu. Na pocieszenie powiem, że z lwów i aligatorów też można zbierać jedzenie.


2. Zbieractwo [Foraging]

Cele: W tym scenariuszu musisz wybudować składowisko [storage pit], spichlerz [granary] i port [dock].

Będziesz musiał zbierać jagody aby zdobyć jedzenie i ścinać drzewa, aby ukończyć ten scenariusz. Większość graczy będzie chciała też wybudować nowy dom i paru chłopów, by przyspieszyć proces.

Zaczynasz z trzema chłopami. Wyślij dwóch do zbierania jagód z krzaków na wschód od centrum miasta. Gdy te krzaki się skończą, przekrocz rzekę w bród, aby stamtąd zebrać więcej jagód. Trzeciego chłopa użyj do rąbania drewna.

Stwórz więcej chłopów, aby uzyskać więcej jagód i drewna. Spichlerz zbuduj w pobliżu jagód. Wówczas chłopi będą składać swoje zbiory do spichlerza, co skróci im drogę. Składowisko zbuduj przy drzewach. To także skróci drogę, ale tym razem chłopom, którzy zbierają drewno - bo to je można składować w składowisku.

Gdy pojawi się potrzeba, buduj domy. Gdy spichlerz i składowisko zostały ukończone, zbuduj na rzecze port. Gdy on zostanie zbudowany, wygrasz.

Zagrożenia: Dzikie drapieżniki to jedyne zagrożenia w tym scenariuszu.


3. Odkrycia [Discoveries]

Cele: Masz za zadanie znaleźć pięć odkryć, znaków na ziemi wyglądających jak malunki naskalne.

Tu wystarczy ci budowanie, zbieranie jagód i badanie terenu. Zaczynasz z jednym chłopem. Rozkaż mu zbierać jagody na wschód od centrum miasta. Stwórz kolejnego chłopa do tego samego celu, a trzeciemu rozkaż ścinać drzewa. Gdy zbudujesz czwartego, rozkaż mu postawić dom, a gdy skończy - niech również zbiera jedzenie.

Buduj kolejnych chłopów, aż będziesz miał czterech, których będziesz mógł wysłać w podróż. Użyj tej grupy do zbadania mapy. Twoi chłopi muszą się zbliżyć do "odkrycia", aby je oznakować, wówczas na malunku pojawi się flaga w twoim kolorze, oznaczająca że jest to już twoje. Pięć odkryć znajdziesz następująco w zachodnim narożniku, północnym, południowym, wschodnim i jeden trochę na wschód od środka mapy, w pobliżu centrum miasta Libijczyków.

Zagrożenia: W pobliżu "odkryć" czają się drapieżniki, ale jeśli twoi chłopi będą trzymać się razem, szybko się ich pozbędą. Spotkasz także Libijczyka na koniu - niech wszyscy czterej chłopi się na niego rzucą, a go pokonają.

to be continued...
What we want is a story that starts with an earthquake and works its way up to a climax.

 

W szybkiej odpowiedzi możesz użyć kodów BBC i uśmieszków tak jak przy normalnej odpowiedzi.

Nazwa: Email:
Weryfikacja:
Wpisz litery widoczne na obrazku
Posłuchaj liter / Prośba o inny obrazek
Wpisz litery widoczne na obrazku:
Napisz malymi literami ile to jest trzy dodac jeden (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre trzy):
Stolica Polski (malymi literami) (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre osiem):
Napisz malymi literami ile to jest piec odjac jeden (na koncu (bez spacji) dopisz cyfre piec):

Witamy!

Dostęp dla gości
Niezarejestrowani goście mają pełny dostęp do zasobów wortalu, muszą jednak podawać odpowiedzi na antyspamowe pytania kontrolne. Zachęcamy do rejestracji, aby wygodniej korzystać z wortalu, móc identyfikować się w naszej społeczności oraz móc modyfikować ustawienia wortalu pod swoje gusta.

Pliki Cookie
Używamy plików Cookie, aby ułatwiać korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych i reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Rozumiem