RTS z 1998 roku, który przenosi gracza w średniowieczne realia. W każdej misji trzeba umiejętnie połączyć zarządzanie rozwijającą się osadą z dynamicznymi bitwami. Bez dbania o rozwój swojej gospodarki nie utrzyma się potężnej armii potrzebnej do pokonania przeciwnika.
W grze dużą wagę trzeba przywiązać nie tylko do łańcuchów produkcyjnych, ale także do logistyki - pomocnicy transportujący towary muszą omijać inne postaci - zbyt wiele osób próbujących dostać się do tego samego spichlerza może bardzo spowolnić funkcjonowanie całego miasta. Także budowanie wygląda inaczej niż w wielu innych grach, w których budynki powstają natychmiast po kliknięciu. Proces rozpoczyna się od wyboru odpowiedniego terenu i wybudowaniu drogi. Następnie konieczne jest zapewnienie materiałów budowlanych, które muszą być dostarczone przez pomocników. Dopiero wtedy budowniczowie są w stanie dokończyć budowę. Aby budynek mógł zacząć funkcjonować, niezbędne jest również zatrudnienie wykwalifikowanego pracownika (np. cieśla, płatnerz, rzeźnik).