Nieśmiertelne Gry Szukaj
Zeus Pan Olimpu

Autor Wątek: Problem z tekstem w edytorze  (Przeczytany 8422 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

michsio

• Gość
Problem z tekstem w edytorze
« dnia: 11.01.2010, 20:44:15 »
Robię swoją misje w edytorze i mam straszny problem ;D Nie wyświetla mi się tekst próbowałem wiele razy coś z tym zrobić . W edytorze klikałem na edycje tekstu i wyskakiwał mi notatnik a tam cały ten tekst który musi być i dodatkowo mój. Sprawdzałem cudzysłowia . Wszystko dobrze ale tekst m się nie wyświetla . Jestem początkującym jeśli chodzi o tworzenie misji i prosze o pomoc  :D.

ziemek8

• Administrator
  • Gracz
Odp: Problem z tekstem w edytorze
« Odpowiedź #1 dnia: 11.01.2010, 20:50:53 »
Witaj! :)
Nie spotkałem się z tym problemem wcześniej. Wklej tutaj zawartość swojego pliku (całego) txt misji. Zobaczymy co może być nie tak.

michsio

• Gość
« Odpowiedź #2 dnia: 11.01.2010, 20:56:56 »
Sam tekst tak? to jest to .

ziemek8

• Administrator
  • Gracz
« Odpowiedź #3 dnia: 11.01.2010, 23:39:42 »
Podmieniłem ten plik pod plik tekstowy innej misji i działał.
Może to wina plików misji. Zamieść może wszystkie pliki misji.

michsio

• Gość
« Odpowiedź #4 dnia: 12.01.2010, 16:09:53 »
Mam pewien problem bo niestety nie potrafie znaleźć tego pliku z misją. Po zrobieniu misji kliknąłem 'stwórz misje' i szukam a tu nic. Gdzie to może być  :-\ i jak sie nazywać. Nazywałem całą misje tak jak miała sie nazywać i nie ma.
 :(

ziemek8

• Administrator
  • Gracz
« Odpowiedź #5 dnia: 12.01.2010, 16:23:43 »
W głównym folderze Zeusa znajdź folder Adventures. Otwórz go. W nim znajdź folder - jak się spodziewam - o nazwie  Nowy Początek. Spakuj go np. WinRAR i zamieść tutaj w załączniku.

michsio

• Gość
« Odpowiedź #6 dnia: 12.01.2010, 16:27:39 »
No i wlasnie takiego folderu nie ma już po skończeniu misji go nie znalazłem i stworzyłem go i wruciłem tam tekst i nic :-\

Kalontas

• Demiurg
  • Gracz
« Odpowiedź #7 dnia: 12.01.2010, 16:42:08 »