Solucje gry Zeus Pan Olimpu opublikowano 22.06.2020
autor: ziemek8 | ocena: 6.8 | wyświetlenia: 12268 | komentarze: 0
[Opis] Gra Otwarta - Piaskownica 2
autor: ziemek8 | ocena: 6.8 | wyświetlenia: 12268 | komentarze: 0
Trezan
nazwa epizodu: Miasto herosów
rozpoczęcie: 1750 rok p.n.e.
typ: miasto macierzyste
Na świecie dobrze się deje. Mając dwie własne kolonie i wiernych sojuszników, nie możesz narzekać na brak przyjaciół. Na pięknej, urodzajnej ziemi, jaka rozciąga się przed Twoimi oczami, wkrótce powstanie miasto, które sam zaprojektujesz. Czegóż chcieć więcej?
Tak, na świecie dobrze się dzieje, ale czy to samo można powiedzieć o Olimpie? Bogowie, jak to bogowie - wciąż proszą Cię o różne przysługi, a w pobliżu miasta od czasu do czasu może pojawić się jakiś potwór. Na szczęście greccy herosi cenią Cię wielce i nie zawahają się w razie potrzeby pospieszyć Ci z pomocą.
« zobacz więcej »
nazwa epizodu: Miasto herosów
rozpoczęcie: 1750 rok p.n.e.
typ: miasto macierzyste
Na świecie dobrze się deje. Mając dwie własne kolonie i wiernych sojuszników, nie możesz narzekać na brak przyjaciół. Na pięknej, urodzajnej ziemi, jaka rozciąga się przed Twoimi oczami, wkrótce powstanie miasto, które sam zaprojektujesz. Czegóż chcieć więcej?
Tak, na świecie dobrze się dzieje, ale czy to samo można powiedzieć o Olimpie? Bogowie, jak to bogowie - wciąż proszą Cię o różne przysługi, a w pobliżu miasta od czasu do czasu może pojawić się jakiś potwór. Na szczęście greccy herosi cenią Cię wielce i nie zawahają się w razie potrzeby pospieszyć Ci z pomocą.
« zobacz więcej »
Solucje gry Zeus Pan Olimpu opublikowano 21.06.2020
autor: ziemek8 | ocena: 6.7 | wyświetlenia: 13880 | komentarze: 3
[Opis] Gra Otwarta - Zabawa
autor: ziemek8 | ocena: 6.7 | wyświetlenia: 13880 | komentarze: 3
Olimpia
nazwa epizodu: Utopia
rozpoczęcie: 1000 rok p.n.e.
typ: miasto macierzyste
Za sprawą łaskawych bogów ziemiom w Olimpii nie brakuje niczego. Demeter zapewniła im urodzajność, by można tu było hodować zwierzęta i zakładać plantacje. Atena i Dionizos zatroszczyli się o drzewa oliwne i winorośle. Artemida wypuściła część swych dzików, a Posejdon zapełnił wody rybami. Nawet Hades nie pozostał obojętny, rozsypując na powierzchni ziemi cenne rudy. Jesteś największym szczęściarzem pośród śmiertelników, mogąc budować miasto w takiej krainie!
« zobacz więcej »
nazwa epizodu: Utopia
rozpoczęcie: 1000 rok p.n.e.
typ: miasto macierzyste
Za sprawą łaskawych bogów ziemiom w Olimpii nie brakuje niczego. Demeter zapewniła im urodzajność, by można tu było hodować zwierzęta i zakładać plantacje. Atena i Dionizos zatroszczyli się o drzewa oliwne i winorośle. Artemida wypuściła część swych dzików, a Posejdon zapełnił wody rybami. Nawet Hades nie pozostał obojętny, rozsypując na powierzchni ziemi cenne rudy. Jesteś największym szczęściarzem pośród śmiertelników, mogąc budować miasto w takiej krainie!
« zobacz więcej »
Artykuły gry Zeus Pan Olimpu opublikowano 01.06.2020
autor: ziemek8 | ocena: 5.1 | wyświetlenia: 20154 | komentarze: 4
Herosi i potwory
autor: ziemek8 | ocena: 5.1 | wyświetlenia: 20154 | komentarze: 4
W tym tekście znajdują się informacje o herosach - czego żądają by pojawić się w mieście, jakie potwory pokonują oraz prośby których bogów spełniają (Uwaga! Dotyczy to tylko próśb bogów z oficjalnych przygód Zeusa i Posejdona. W przygodach stworzonych w edytorze istnieje możliwość przypisania dowolnego herosa do dowolnej prośby boga.)
Achilles
Potrzebuje:
« zobacz więcej »
Achilles
Potrzebuje:
- 32 komplety uzbrojenia
- 3 oddziały hoplitów/włóczników lub jeźdźców/rydwanów
- świątyni ku czci Ateny (lub Hefajstosa jeżeli świątynia Ateny jest niedostępna)
- brak niezadowolenia w mieście
- 16 amfor wina
« zobacz więcej »
Artykuły gry Zeus Pan Olimpu opublikowano 31.05.2020
autor: ziemek8 | ocena: 7.3 | wyświetlenia: 19991 | komentarze: 1
Bogowie i ich świątynie
autor: ziemek8 | ocena: 7.3 | wyświetlenia: 19991 | komentarze: 1
W tym tekście znajdują się informacje o bogach - co zapewniają po zbudowaniu im świątyni, jakie są koszta budowy ich świątyń, co robią, gdy atakują miasto.
Zeus Gdy jego świątynia zostanie zbudowana zapewnia wyrocznię oraz ochronę przed wszystkimi atakującymi bogami. Poprawia także opinię o mieście. Błogosławi wszystkie budowle. Proszony o pomoc uczestniczy w obronie miasta przed atakiem miasta rywala. Gdy atakuje miasto: niszczy pałac i różne inne budynki w pobliżu. Zatrzymuje na jakiś czas handel.
« zobacz więcej »
Zeus Gdy jego świątynia zostanie zbudowana zapewnia wyrocznię oraz ochronę przed wszystkimi atakującymi bogami. Poprawia także opinię o mieście. Błogosławi wszystkie budowle. Proszony o pomoc uczestniczy w obronie miasta przed atakiem miasta rywala. Gdy atakuje miasto: niszczy pałac i różne inne budynki w pobliżu. Zatrzymuje na jakiś czas handel.
« zobacz więcej »
Solucje gry Zeus Pan Olimpu opublikowano 04.02.2019
autor: gt88 | ocena: 7.2 | wyświetlenia: 20225 | komentarze: 3
[Solucje] Wojna w Troi
autor: gt88 | ocena: 7.2 | wyświetlenia: 20225 | komentarze: 3
Proszę bardzo tak jak obiecałem!
Wyjątkowo trudna misja składająca się z sześciu epizodów, w której prowadzimy Greków z Aulidy na podbój Troi, by uwolnić Helenę – najpiękniejszą ponoć kobietę na świecie.
Przyjaźni bogowie w tej misji: Zeus, Posejdon, Hermes, Atena, Hefajstos, Hades
Nieprzyjaźni bogowie w tej misji: Apollo, Artemida, Ares, Afrodyta
Epizod I - Przysięga (Aulida)
Cele:
« zobacz więcej »
Wyjątkowo trudna misja składająca się z sześciu epizodów, w której prowadzimy Greków z Aulidy na podbój Troi, by uwolnić Helenę – najpiękniejszą ponoć kobietę na świecie.
Przyjaźni bogowie w tej misji: Zeus, Posejdon, Hermes, Atena, Hefajstos, Hades
Nieprzyjaźni bogowie w tej misji: Apollo, Artemida, Ares, Afrodyta
Epizod I - Przysięga (Aulida)
Cele:
- Produkcja na rok 64 snopki pszenicy
- Produkcja na rok 16 amfor wina
- 1000 ludzi zamieszkujących Kamienica
- Skarbiec - 5000
« zobacz więcej »
Solucje gry Zeus Pan Olimpu opublikowano 24.01.2019
autor: gt88 | ocena: 7.2 | wyświetlenia: 17515 | komentarze: 4
[Solucje] Wojna Peloponeska
autor: gt88 | ocena: 7.2 | wyświetlenia: 17515 | komentarze: 4
No więc w końcu udało mi się dokończyć. Wybaczcie opóźnienie ale praca, dzieci... sami rozumiecie.
Mam nadzieje, że moja solucja Wam się spodoba oraz przede wszystkim będzie pomocna. W razie pytań pozostaje do dyspozycji.
Dość trudna misja składająca się z pięciu epizodów, w której rozbudujemy Spartę i poprowadzimy ją od zwycięstwa do zwycięstwa.
Przyjaźni bogowie w tej misji: Apollo, Artemida, Ares, Hefajstos
Nieprzyjaźni bogowie w tej misji: Zeus, Posejdon, Hermes, Atena, Dionizos
« zobacz więcej »
Mam nadzieje, że moja solucja Wam się spodoba oraz przede wszystkim będzie pomocna. W razie pytań pozostaje do dyspozycji.
Dość trudna misja składająca się z pięciu epizodów, w której rozbudujemy Spartę i poprowadzimy ją od zwycięstwa do zwycięstwa.
Przyjaźni bogowie w tej misji: Apollo, Artemida, Ares, Hefajstos
Nieprzyjaźni bogowie w tej misji: Zeus, Posejdon, Hermes, Atena, Dionizos
« zobacz więcej »
Solucje gry Zeus Pan Olimpu opublikowano 08.01.2019
autor: ziemek8 | ocena: 7.3 | wyświetlenia: 23265 | komentarze: 4
[Solucje] Rozkwit Aten
autor: ziemek8 | ocena: 7.3 | wyświetlenia: 23265 | komentarze: 4
Epizod I - Trudne początki (Ateny)
Ten epizod jest trudny głównie od strony ekonomicznej. Produkować możemy tylko ser. Inne towary trzeba importować. Nie możemy zbierać podatków, dlatego warto ustawić podatki na "Brak" a płace na "Niskie". Mieszkańcy przeciwko takiemu ustawieniu nie będą się buntować.
Polecam jak najszybciej przejść ten epizod, ponieważ stabilność ekonomiczną bardzo trudno tutaj uzyskać.
« zobacz więcej »
- 12 motków runa dla kolonii
- 12 koszy ryb dla kolonii
- 500 ludzi zamieszkujących domy
Ten epizod jest trudny głównie od strony ekonomicznej. Produkować możemy tylko ser. Inne towary trzeba importować. Nie możemy zbierać podatków, dlatego warto ustawić podatki na "Brak" a płace na "Niskie". Mieszkańcy przeciwko takiemu ustawieniu nie będą się buntować.
Polecam jak najszybciej przejść ten epizod, ponieważ stabilność ekonomiczną bardzo trudno tutaj uzyskać.
« zobacz więcej »
Artykuły gry Zeus Pan Olimpu opublikowano 08.01.2012
autor: Anelg | ocena: 7.8 | wyświetlenia: 33267 | komentarze: 6
Wojsko niezależne
autor: Anelg | ocena: 7.8 | wyświetlenia: 33267 | komentarze: 6
Twoja armia – czy to grecka, czy atlantydzka – nie jest jedyną armią na świecie. Gdyby tak było, musiałaby mieć tylko funkcje reprezentacyjne.
Ten artykuł jest poświęcony właśnie tej oto reszcie, przez którą nieraz Twoja armia przestaje wylegiwać się w domach elity i rusza na bój.
Jeśli masz życzliwych sprzymierzeńców, ich armia – składająca się również z tego rodzaju żołnierzy – może pomagać Twoim własnym oddziałom w obronie miasta.
Zapewne wiesz, że wojska lądowe gracza mają trzy rodzaje jednostek. Pierwszym z nich jest grupa ochotnicza rekrutująca się z domów zwykłych. Jej przedstawiciele przedkładają walkę dystansową nad bezpośredni kontakt z przeciwnikiem i stanowią bardziej wsparcie niż właściwą armię. Dwa pozostałe rodzaje wywodzą się z domów elity i wymagają profesjonalnego uzbrojenia – to piechota i konnica.
« zobacz więcej »
Ten artykuł jest poświęcony właśnie tej oto reszcie, przez którą nieraz Twoja armia przestaje wylegiwać się w domach elity i rusza na bój.
Jeśli masz życzliwych sprzymierzeńców, ich armia – składająca się również z tego rodzaju żołnierzy – może pomagać Twoim własnym oddziałom w obronie miasta.
Zapewne wiesz, że wojska lądowe gracza mają trzy rodzaje jednostek. Pierwszym z nich jest grupa ochotnicza rekrutująca się z domów zwykłych. Jej przedstawiciele przedkładają walkę dystansową nad bezpośredni kontakt z przeciwnikiem i stanowią bardziej wsparcie niż właściwą armię. Dwa pozostałe rodzaje wywodzą się z domów elity i wymagają profesjonalnego uzbrojenia – to piechota i konnica.
« zobacz więcej »
Artykuły gry Zeus Pan Olimpu opublikowano 19.06.2009
autor: MaciekZ | ocena: 4.7 | wyświetlenia: 23375 | komentarze: 2
Mała porada przy robieniu świątyń
autor: MaciekZ | ocena: 4.7 | wyświetlenia: 23375 | komentarze: 2
Jeśli tworząc świątynię zapisujesz jej elementy kolumnami (tzn najpierw obiekty od góry do dołu znajdujące się w pierwszej kolumnie od lewej strony, potem druga kolumna itd.), a świątynia jest symetryczna wzdłuż linii pn-pd, można skrócić czas pracy niemal o połowę. Mianowicie robimy lewe pół świątyni, po czym kopiujemy je i wklejamy. Następnie zmieniamy numery kolumn we wklejonych kolumnach na odpowiednie numery. Przykład: jeśli mamy świątynie o szerokości 8, to tworzymy pierwsze 4 kolumny, następnie je duplikujemy, a we wklejonych kolumnach zmieniamy numer 4 na 5, 3 na 6, 2 na 7 i 1 na 8, ponieważ świątynia jest symetryczna i przykładowa kolumna 3 będzie identyczna jak kolumna 6. Oczywiście trzeba jeszcze potem dokonać pewnych zmian, jak np, usunięcie lub dodanie współrzędnych budynków, posągów i ołtarzy. Bądź zmiana rzeźb skierowanych na wschód, na rzeźby skierowane w stronę zachodnią. Wydaje się to może trochę zagmatwane, ale tak jest naprawdę szybciej. Szybciej zmienia się w kolumnie jej numer niż mozolnie patrzy na zmianę to na plan, to na ekran i wpisuje numerki obiektów, które powinny się w danym miejscu znajdować.
« zobacz więcej »
« zobacz więcej »
Edytor misji gry Zeus Pan Olimpu opublikowano 06.06.2009
autor: ziemek8 | ocena: 5.0 | wyświetlenia: 9388 | komentarze: 0
[Edytor] Dołączanie dźwięków
autor: ziemek8 | ocena: 5.0 | wyświetlenia: 9388 | komentarze: 0
Aby urozmaicić stworzone przygody można dodać do nich pliki dźwiękowe poprzedzające i kończące każdy epizod. Pliki te muszą koniecznie być w formacie MP3.
Stworzone pliki należy umieścić w katalogu Campaigns\Audio, jeżeli chcesz by inni gracze także mogli podziwiać te dźwięki musisz im je udostępnić.
Pliki należy nazywać w ten sposób:
Kod: [Zaznacz] Cele misji w intro bez podkładu muzycznego
<nazwa kampanii>_<misja#>_i.mp3
Cele zwycięstwa bez podkładu muzycznego
« zobacz więcej »
Stworzone pliki należy umieścić w katalogu Campaigns\Audio, jeżeli chcesz by inni gracze także mogli podziwiać te dźwięki musisz im je udostępnić.
Pliki należy nazywać w ten sposób:
Kod: [Zaznacz] Cele misji w intro bez podkładu muzycznego
<nazwa kampanii>_<misja#>_i.mp3
Cele zwycięstwa bez podkładu muzycznego
« zobacz więcej »
Artykuły gry Zeus Pan Olimpu opublikowano 26.05.2009
autor: ziemek8 | ocena: 6.2 | wyświetlenia: 24780 | komentarze: 0
Interfejs
autor: ziemek8 | ocena: 6.2 | wyświetlenia: 24780 | komentarze: 0
Jak każda gra, tak również Zeus Pan Olimpu ma swoje charakterystyczne elementy, które zostały przedstawione w interfejsie. Składa się on z kilku zasadniczych części:
« zobacz więcej »
- Menu gry:
- Plik:
- Nowa misja - wyjście do menu głównego gry
- Powtórz epizod - rozpoczęcie epizodu na nowo
- Wyczytaj grę - wyczytanie gry
- Zapisz grę - zapisanie gry
- Usuń grę - usunięcie zapisanej gry
- Wyjście z gry - wyjście z gry do Windows lub innego systemu operacyjnego
- Opcje:
- Plik:
« zobacz więcej »
Solucje gry Zeus Pan Olimpu opublikowano 26.05.2009
autor: ziemek8 | ocena: 6.7 | wyświetlenia: 29684 | komentarze: 6
[Solucje] Proetus i Bellerofon
autor: ziemek8 | ocena: 6.7 | wyświetlenia: 29684 | komentarze: 6
I - Chłopcy zawsze będą chłopcami (Lycia)
cele:
surowce:
Olbrzymia, prosta mapa. Porozrzucane łąki sprawiają, że niewiadomo gdzie wybudować miasto, trzeba się na coś zdecydować - ja jak zwykle buduje w pobliżu wody. Bogactwa mapy dają komfort do budowy potężnego miasta, z dobrze rozwiniętym przemysłem. Epizod łatwy, polegajcy na budowie solidnych podstaw miasta.
« zobacz więcej »
cele:
- ludność - 1500
- skarbiec - 5000 drachm
- utrzymaj conajmniej 16 hoplitów
surowce:
- pszenica
- mięso
- runo
- oliwki (oliwa)
- winogrona (wino)
- drewno
Olbrzymia, prosta mapa. Porozrzucane łąki sprawiają, że niewiadomo gdzie wybudować miasto, trzeba się na coś zdecydować - ja jak zwykle buduje w pobliżu wody. Bogactwa mapy dają komfort do budowy potężnego miasta, z dobrze rozwiniętym przemysłem. Epizod łatwy, polegajcy na budowie solidnych podstaw miasta.
« zobacz więcej »
Artykuły gry Zeus Pan Olimpu opublikowano 26.05.2009
autor: ziemek8 | ocena: 4.8 | wyświetlenia: 25065 | komentarze: 0
Kultura i Nauka
autor: ziemek8 | ocena: 4.8 | wyświetlenia: 25065 | komentarze: 0
Domy - czy to plebsu czy elity - potrzebują rozrywki (kulturalnej, czy też naukowej). Różne rozrywki w innym stopniu zaspokajają potrzeby mieszkańców miasta. Dokładnie przedstawia to tabela poniżej. Stopień ten jest przedstawiony w postaci punktów rozrywki.
Informacje dotyczące ilości punktów rozrywki potrzebnych każdemu domowi znajdują się w tabeli na końcu tej strony.
Ważną informacją jest to, że pracownicy dostarczający rozrywki (sportowcy, filozofowie, aktorzy, astronomowie, wynalazcy...) idąc z budynku, w którym uczyli się fachu, do budynku docelowego (przechodząc nawet przez blokady drogi), dostarczają rozrywki wszystkim napotkanym po drodze domom. Można to wykorzystać np. w liniowych sposobach budowy dzielnic, ponieważ nowi pracownicy dostarczający rozrywki wychodzą z tych punktów (szkolących) w takich odstępach czasu, że dom nie zdąży cofnąć się w rozwoju (jednakże przy niepełnej załodze punktu szkolącego, czy też zbytnim oddaleniu punktu szkolącego od docelowego może istnieć pewne ryzyko, zwiazane z tym, że punkt szkolący nie zdąży wyszkolić pracownika (w przypadku niepełnej załogi) czy też pracownik nie zdąży dojść na miejsce (w przypadku zbytniego oddalenia - z jednego punktu szkolącego może wyjść maksymalnie tylko jeden pracownik, dopiero po jego dojściu na miejsce wychodzi nastęny), wtedy domki cofną się w rozwoju). Po dojściu do budynku docelowego pracownicy dostarczający rozrywki rozchodzą się po mieście (jak daleko można sprawdzić w dziale pracownicy) (wtedy blokady drogi już ich blokują). Ważne jest także by odpowiednio dobrać ilość budynków szkolących i budynków docelowych, najlepsza w tym przypadku jest proporcja 1:1. Inaczej sprawa ma się ze stadionem czy muzeum, tam punktów szkolących może być znacznie więcej, ponieważ punkt docelowy może być tylko jeden.
« zobacz więcej »
Informacje dotyczące ilości punktów rozrywki potrzebnych każdemu domowi znajdują się w tabeli na końcu tej strony.
Ważną informacją jest to, że pracownicy dostarczający rozrywki (sportowcy, filozofowie, aktorzy, astronomowie, wynalazcy...) idąc z budynku, w którym uczyli się fachu, do budynku docelowego (przechodząc nawet przez blokady drogi), dostarczają rozrywki wszystkim napotkanym po drodze domom. Można to wykorzystać np. w liniowych sposobach budowy dzielnic, ponieważ nowi pracownicy dostarczający rozrywki wychodzą z tych punktów (szkolących) w takich odstępach czasu, że dom nie zdąży cofnąć się w rozwoju (jednakże przy niepełnej załodze punktu szkolącego, czy też zbytnim oddaleniu punktu szkolącego od docelowego może istnieć pewne ryzyko, zwiazane z tym, że punkt szkolący nie zdąży wyszkolić pracownika (w przypadku niepełnej załogi) czy też pracownik nie zdąży dojść na miejsce (w przypadku zbytniego oddalenia - z jednego punktu szkolącego może wyjść maksymalnie tylko jeden pracownik, dopiero po jego dojściu na miejsce wychodzi nastęny), wtedy domki cofną się w rozwoju). Po dojściu do budynku docelowego pracownicy dostarczający rozrywki rozchodzą się po mieście (jak daleko można sprawdzić w dziale pracownicy) (wtedy blokady drogi już ich blokują). Ważne jest także by odpowiednio dobrać ilość budynków szkolących i budynków docelowych, najlepsza w tym przypadku jest proporcja 1:1. Inaczej sprawa ma się ze stadionem czy muzeum, tam punktów szkolących może być znacznie więcej, ponieważ punkt docelowy może być tylko jeden.
« zobacz więcej »
Artykuły gry Zeus Pan Olimpu opublikowano 26.05.2009
autor: ziemek8 | ocena: 4.5 | wyświetlenia: 27081 | komentarze: 0
Zadowolenie mieszkańców
autor: ziemek8 | ocena: 4.5 | wyświetlenia: 27081 | komentarze: 0
Zadowolenie mieszkańców miasta jest bardzo ważne i należy o nie dbać z taką samą skrupulatnością jak o dodatni bilans finansowy miasta. Czynnikami wpływającymi na zadowolenie mieszkańców są:
Zapasy żywności
Żywność jest podstawowym towarem, który powinieneś dostarczyć każdemu mieszkańcowi swojego miasta, brak żywności wzmaga niezadowolenie, szczególnie gdy przez brak żywności wybucha zaraza. Na stan zadowolenia wpływa także ilość zapasów żywności, im mniejsze tym niepewności (a więc i niezadowolenie) mieszkańców większa.
« zobacz więcej »
Zapasy żywności
Żywność jest podstawowym towarem, który powinieneś dostarczyć każdemu mieszkańcowi swojego miasta, brak żywności wzmaga niezadowolenie, szczególnie gdy przez brak żywności wybucha zaraza. Na stan zadowolenia wpływa także ilość zapasów żywności, im mniejsze tym niepewności (a więc i niezadowolenie) mieszkańców większa.
« zobacz więcej »
Artykuły gry Zeus Pan Olimpu opublikowano 26.05.2009
autor: ziemek8 | ocena: 5.3 | wyświetlenia: 136324 | komentarze: 91
FAQ - czyli najczęściej zadawane pytania
autor: ziemek8 | ocena: 5.3 | wyświetlenia: 136324 | komentarze: 91
Jak zarezerwować towary dla koloni / miasta macierzystego?
Aby zarezerwować towar dla koloni czy też dla miasta macierzystego należy kliknąć na znak celów (ten ptaszek obok przycisków przenoszonego do mapy świata i obracającego widok miasta). Tam należy kliknąć (jeżeli ma się wystarczająco ilość towarów) na przycisk "Zarezerwuj" i potwierdzić. To wszystko.
Co znaczą te flagi wokół pałacu?
Flagi te oznaczają oddziały, które posiadasz w swoim mieście. Każda flaga posiada symbol oznaczający jakość danych wojsk (hoplici, jazda, plebs...). Jedna flaga to 8 jednostek (tylko w przypadku gdy nie ma wystarczającej ilości wojsk w mieście w oddziale może być mniej niż 8 jednostek). Wszystkie rozkazy wydaje się całemu oddziałowi za pośrednictwem właśnie tej flagi (m.in. przywołuje na miejsce położenia flagi, odsyła do domów...).
« zobacz więcej »
Aby zarezerwować towar dla koloni czy też dla miasta macierzystego należy kliknąć na znak celów (ten ptaszek obok przycisków przenoszonego do mapy świata i obracającego widok miasta). Tam należy kliknąć (jeżeli ma się wystarczająco ilość towarów) na przycisk "Zarezerwuj" i potwierdzić. To wszystko.
Co znaczą te flagi wokół pałacu?
Flagi te oznaczają oddziały, które posiadasz w swoim mieście. Każda flaga posiada symbol oznaczający jakość danych wojsk (hoplici, jazda, plebs...). Jedna flaga to 8 jednostek (tylko w przypadku gdy nie ma wystarczającej ilości wojsk w mieście w oddziale może być mniej niż 8 jednostek). Wszystkie rozkazy wydaje się całemu oddziałowi za pośrednictwem właśnie tej flagi (m.in. przywołuje na miejsce położenia flagi, odsyła do domów...).
« zobacz więcej »