Nieśmiertelne Gry Szukaj
Zeus Pan Olimpu

[Opis] Gra Otwarta - Piaskownica 2

Trezan
nazwa epizodu: Miasto herosów
rozpoczęcie: 1750 rok p.n.e.
typ: miasto macierzyste

Na świecie dobrze się deje. Mając dwie własne kolonie i wiernych sojuszników, nie możesz narzekać na brak przyjaciół. Na pięknej, urodzajnej ziemi, jaka rozciąga się przed Twoimi oczami, wkrótce powstanie miasto, które sam zaprojektujesz. Czegóż chcieć więcej?

Tak, na świecie dobrze się dzieje, ale czy to samo można powiedzieć o Olimpie? Bogowie, jak to bogowie - wciąż proszą Cię o różne przysługi, a w pobliżu miasta od czasu do czasu może pojawić się jakiś potwór. Na szczęście greccy herosi cenią Cię wielce i nie zawahają się w razie potrzeby pospieszyć Ci z pomocą.



Cele
  • brak - epizod bez określonych celów

Surowce
  • pszenica
  • ser
  • dziczyzna
  • runo
  • oliwki
  • winogrona
  • drewno
  • brąz
  • marmur
  • srebro

Świątynie (maksymalnie 4)
  • Zeus
  • Hades
  • Demeter
  • Artemida
  • Hefajstos
  • Afrodyta

Potwory
  • Hektor - atakuje po 9 latach od rozpoczęcia (luty 1741 roku p.n.e.)
    (możliwość budowy przybytku Achillesa)
  • Minotaur - atakuje po 18 latach od rozpoczęcia (styczeń 1732 roku p.n.e.)
    (możliwość budowy przybytku Tezeusza)
  • Hydra - atakuje po 23 latach od rozpoczęcia (styczeń 1727 roku p.n.e.)
    (możliwość budowy przybytku Heraklesa)


Nieprzyjaźni bogowie
  • Atena - nie atakuje miasta
  • Hermes - nie atakuje miasta

Katastrofy
  • [brak]

Prośby bogów
  • Hefajstos - zadanie: Łuk i Strzały - po 5 latach od rozpoczęcia (luty 1745 rok p.n.e.)
    (możliwość budowy przybytku Achillesa)
  • Dionizos - zadanie: Róg Amaltei - po 10 latach od rozpoczęcia (luty 1740 rok p.n.e.)
    (możliwość budowy przybytku Tezeusza)
  • Afrodyta - zadanie: Złote Jabłka - po 15 latach od rozpoczęcia (styczeń 1735 rok p.n.e.)
    (możliwość budowy przybytku Heraklesa)

Miasta
  • Cypr - stan początkowy: odległe miasto (danina: niemożliwa)
    eksportuje: brąz (12 na rok), rzeźby (12 na rok)
    importuje: pszenica (24 na rok), winogrona (36 na rok)
  • Egipt - stan początkowy: odległe miasto (danina: niemożliwa)
    eksportuje: ryby (24 na rok), rzeźby (12 na rok)
    importuje: drewno (24 na rok), brąz (24 na rok)
  • Foloe - stan początkowy: kolonia (płaci daninę) (danina: 16 motków runa co roku)
    eksportuje: dziczyzna (24 na rok), winogrona (24 na rok), runo (24 na rok)
    importuje: rzeźby (12 na rok)
  • Kadmea - stan początkowy: sojusznik (danina: 16 dzbanów oliwy co roku)
    eksportuje: oliwki (24 na rok), oliwa (12 na rok)
    importuje: ser (36 na rok), uzbrojenie (24 na rok)
  • Maraton - stan początkowy: sojusznik (danina: 16 amfor wina co roku)
    eksportuje: pszenica (24 na rok), wino (24 na rok)
    importuje: runo (12 na rok), oliwa (24 na rok)
  • Milet - stan początkowy: sojusznik (danina: 500 drachm co roku)
    eksportuje: drewno (12 na rok), brąz (24 na rok)
    importuje: ryby (36 na rok), wino (24 na rok)
  • Mykeny - stan początkowy: wasal (płaci daninę) (danina: 16 snopków pszenicy co roku)
    eksportuje: pszenica (24 na rok), winogrona (24 na rok), oliwki (24 na rok)
    importuje: uzbrojenie (12 na rok)
  • Olimpia - stan początkowy: sojusznik (danina: 16 dzbanów oliwy co roku)
    eksportuje: runo (24 na rok), uzbrojenie (12 na rok), oliwa (24 na rok)
    importuje: marmur (36 na rok)
  • Pelion - stan początkowy: rywal (danina: 100 drachm co roku)
    eksportuje: brąz (24 na rok), uzbrojenie (12 na rok), rzeźby (12 na rok)
    importuje: wino (12 na rok)
  • Sardes - stan początkowy: rywal (danina: 1000 drachm co roku)
    eksportuje: drewno (12 na rok), brąz (12 na rok)
    importuje: oliwki (36 na rok), oliwa (24 na rok)
  • Tasos - stan początkowy: kolonia (płaci daninę) (danina: 1000 drachm co roku)
    eksportuje: marmur (12 na rok), wino (24 na rok)
    importuje: winogrona (24 na rok), dziczyzna (24 na rok)
  • Troja - stan początkowy: rywal (danina: 24 kosze ryb co roku)
    eksportuje: ryby (12 na rok), pszenica (24 na rok)
    importuje: marmur (12 na rok), runo (24 na rok)


Witamy!

Dostęp dla gości
Niezarejestrowani goście mają pełny dostęp do wszystkich zasobów, muszą jednak podawać odpowiedzi na antyspamowe pytania kontrolne. Zachęcamy do rejestracji, aby wygodniej korzystać ze strony, móc identyfikować się w naszej społeczności oraz móc modyfikować ustawienia strony pod swoje gusta.

Pliki Cookie
Używamy plików Cookie, aby ułatwiać korzystanie z naszej strony oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać Cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Rozumiem