Nieśmiertelne Gry Szukaj
Zeus Pan Olimpu

[Solucje] Nadmorska Cywilizacja

I - Wejscie na Morze Śródziemne (Lixus)

cele:
  • zabij Scyllę
  • spełnij życzenie Atlasa - Poszerz cieśninę

surowce:
  • marchew
  • runo
  • marmur


Epizod stawiający dość wysoko poprzeczkę. Musimy postawić fundamenty potężnego miasta, aby wezwać herosów. Do działania hipodromu (wymaganego przez herosa) proponuję postawić magazyn, w którym będziemy tylko przechowywać pszenicę, którą otrzymujemy w prezencie. Epizod dosyć trudny, lecz dający porządne podwaliny pod wspaniałe królestwo. Mapa raczej mała i trudna do zagospodarowania.

II - Eksploracja morza (Lixus)

cele:
  • 8 partnerów
  • 64 motki runa dla kolonii
  • roczny zysk 7500 drachm

surowce:
  • marchew
  • runo
  • marmur


Łatwy epizod, w którym radzę wybudowac 3 fregaty i stworzyć 4 oddziały żołnierzy. Musimy mieć 8 partnerów handlowych (a mamy ich 9). Możesz postawic światynię dla Posejdona lub Atlasa. Aby mieć roczny zysk proponuję eksportować marmur i runo oraz rozstawić poborców podatkowych.

III - W pobliżu Helleńczyków (Syracuse)

cele:
  • utrzymać 2 fregaty
  • 150 ludzi zamieszkujących dworek
  • 54 sztaby brazu dla Twojego miasta

surowce:
  • oliwki (oliwa)
  • drewno
  • brąz


Miasto atakują Cerber i greckie armie. Epizod poczatkowo trudny ze względu na dużą liczbę importowanych towarów potrzebnych do budowy kolonii. Z czasem stuacja się zmienia, możemy eksportować nasze towary wytworzone z brązu. Aby sprowadzić 150 arystokratów potrzebujesz 15 domów elity.

IV - Konflikt Fenicki (Lixus)

cele:
  • opanuj Carthage
  • 64 motki runa dla kolonii
  • mała kaplica dla Aresa
  • światynia ku czci Aresa
  • utrzymanie 2 fregat

surowce:
  • marchew
  • runo
  • marmur


Misja średnio trudna. Używamy swojego całego wojska do podbicia miasta (jeśli ktoś chce może poczekać na wsparcie Aresa).

V - Wskazanie drogi (Saqqara)

cele:
  • Skromna piramida
  • Wielka piramida
  • Piramida Panteonu
  • 64 snopki pszenicy dla Twojego miasta
  • 64 płyty marmuru dla Twojego miasta

surowce:
  • pszenica
  • marmur


Epizod raczej prosty, chodź czasochłonny. Nasze miasto nawiedza Sfinks, lecz nie stanowi on zagrożenia dla rozwoju polis. Wystepujące cyklicznie powodzie mogą zniszczyć nam plantacje pszenicy, ważne aby spichlerze zbudować zdala od rzeki. Drzew jest dużo, jednak nie można ich obrabiać, do budowy piramid musimy je importować.

VI - Zaraza (Lixus)

cele:
  • roczny zysk 7500 drachm
  • 4000 ludzi w mieście
  • wybuduj Wielką Piramidę

surowce:
  • marchew
  • runo
  • marmur


Ostatni łatwy epizod. Budujemy piramidę z importowanych materiałów. Największym problemem może być ludność - jest bardzo mało miejsca pod budowę osiedli, aby sprowadzić 4000 ludzi musisz nieźle zaplanować dzielnice, nie bój się czasem czegoś wyburzyć.


Witamy!

Dostęp dla gości
Niezarejestrowani goście mają pełny dostęp do wszystkich zasobów, muszą jednak podawać odpowiedzi na antyspamowe pytania kontrolne. Zachęcamy do rejestracji, aby wygodniej korzystać ze strony, móc identyfikować się w naszej społeczności oraz móc modyfikować ustawienia strony pod swoje gusta.

Pliki Cookie
Używamy plików Cookie, aby ułatwiać korzystanie z naszej strony oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać Cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Rozumiem