napisano 22.01.2024
Anno 1602 bez trunków
ziemek8 - dziennik
Miałem parę pomysłów wracając tym razem do Anno 1602.
Pierwszym z nich była gra otwarta bez produkcji trunków (trudniejsza rozgrywka z powodu niższych podatków). Ciekawostka: bez trunków można rozwinąć mieszkańców do poziomu Kupców, ale wystarczy na chwilę dać im dostęp do trunków i zaczną zamieniać się w Arystokratów (będą się rozwijać nawet gdy trunków już nie ma - choć oczywiście będą akceptować dużo niższe podatki).
Drugim pomysłem była gra otwarta w ogromnymi wyspami.
Trzecim pomysłem było zagranie w dodatkowe kampanie (nigdy wcześniej tego nie robiłem) - po ukończeniu pierwszej ("Nowe horyzonty") zabrałem się za ostatnią (najtrudniejszą) "Na służbie Jego Królewskiej Mości" - obie składały się z 4 misji.
Bonus - gif rozbudowy jednej z wysp:
Dodatkowa ciekawostka - na wyspie na której stawia się Pałac można znacząco podwyższyć podatki (utrzymując zadowolenie mieszkańców) - po kilkudziestu minutach - trzeba je jednak obniżyć by mieszkańcy nie byli niezadowoleni.
Ostatni raz w Anno grałem jakiś rok wcześniej: http://anno1602.n-gry.pl/dzienniki/1761
(Piszę ten wpis dopiero teraz - ale grałem we wrześniu/październiku.)
Irek:
Nie mam nic do powiedzenia poza tym, że miło jest dowiedzieć się, że ktoś gra w te same antyczne gry co ja Pozdrawiam
przejdź do tego komentarza
sisi:
spróbowałam, i u mnie nie zadziałało (w dodatkowym scenariuszu nr 17), ale było to już drugie miasto, może dlatego ...
przejdź do tego komentarza
ziemek8:
Równiez pozdrawiam Irek!
Tutaj chodziło mi tylko o to, że trunki nie są tak niezbędne jak się wydaje (przynajmniej mi się tak wydawało).
przejdź do tego komentarza
spróbowałam, i u mnie nie zadziałało (w dodatkowym scenariuszu nr 17), ale było to już drugie miasto, może dlatego ...Biżuteria też jest potrzebne. A domyślam się z drugiego wątku, że jej nie miałaś.
Tutaj chodziło mi tylko o to, że trunki nie są tak niezbędne jak się wydaje (przynajmniej mi się tak wydawało).